Hoi leonieke, Nou ik werd er alleen maar onzeker van, dus in de volgende ronde gebruik ik ze niet meer, zoiezo even geen ovu testjes, want mijn lichaam geeft het vruchtbaar slijm goed aan, en hoef ik me niet te bedenken, was het nu wel of was het nu niet??? Maar wel gebruik gemaakt van je positieve testjes??? XXX
Ja, als het je gaat beheersen die tests wordt je er niet gelukkiger van..Dat heb ik dusbmet het getuur naar streepjes. Lichter/donkerder.. pff... Doe mij maar smiley of niets. Lekker simpel hihi Hier gisteravond seks gehad.. en test nu nog steeds smiley.. ga er dus maar vanuit dat we goed gemikt hebben op mijn ei. Voor mij mn belangrijk om te weten waar ik zit in cyclus na mk. Dus dat is iig gelukt. Zwanger zou natuurlijk wel extra leuk zijn! xleo
Nou in ieder geval op de juiste tijd gemikt, haha!!! Ja werd er even niet wijzer van, ga dan alleen maar lopen denken, zou ik wel een ei of geen ei hebben, terwijl er volgens mij toch echt niks met me aan de hand is, 21 jan laatst pil geslikt, 25 jan ongi, 24 febr sávonds begonnen met bruinverlies, du ongi, en vorige week 2weken na ongi dus weer vruchtbaar slijm, dus lijkt me goed te functioneren, al weet je het natuurlijk nooit zeker hé? Maar jij hebt al een vroeg miskraam gehad, da's niet zo'n leuke ervaring lijkt me, maar hoe lang zijn jullie nu bezig? Hoop voor je dat je over 2 weken een posi zw. testje hebt, zou super zijn toch?? XXX
Hoi Devil, Miskraam was met 5.3 wkn. Niet leuk nee, maar aan de andere kant liever zo vroeg dan na echo gezien te hebben. En weet iig dat ik zwanger kan worden! Wij zijn bezig vanaf november. Valt allemaal nog reuze mee dus, maar ben er zo klaar voor! Ja, gek he dat je nooit helemaal 100% op je lichaam durft te vertrouwen? Soort van eerst zien dan geloven. Ik merkte tot eergisteren ook nooit iets van cervix slijm, dus dan wordt het lastig, maar als je lichaam zulke duidelijke signalen afgeeft weet ik niet eens of ik wel zou testen (ovu) helemaal met goede regalmatige cyclus. En hoe gaat het bij jullie? Ook 1e kindje? xleo