Ik lees net ergens dat een dun pennenstreepje niet zwanger betekend. Nu zit ik mijn test nog even te bekijken van twee weken terug en nu zie ik inderdaad alleen nog een soort pennestreepje. Ik mijn beleving van de streep dikker. Kan dit vervagen in twee weken? Wat is dat dat een onduidelijke test?
Hey meis, de streepjes van testjes met een + worden idd heel snel dunner. Heb er hier 1 gedaan van KV en heb direct na het testen een foto gemaakt. 2 dagen later was hetlijntje al heel erg dus, heb eerder niet gekeken dus mischien al wel eerder. Op mn foto's zijn ze even breed dus ligt echt aan de test. Liefs mij
Stukje hieronder staat topic wat ik gestart ben. 2 x die met plus gedaan , en 1 keer digi. Kijk net op de plus testen en op de test van woensdag is de kleur al weg, en de test van gister is een donker pennenstreepje, en heel klein beetje lichtblauw erlangs. Dus denk dat ze gewoon veranderen hoor!
Ja die plus testen van clearblue vervagen mega snel...ik schrok daar ook altijd van hahahaha.. Van harte gefeliciteerd!
Yep...ook hier bekend probleem. Eerst lichte brede streep en vrij snel erna droogt ie op tot pennestreepje. Je bent waarschijnlijk gewoon zwanger hoor. En anders nog eens fijn een test doen van KV 2 voor 5 euro. Die blijven wel vrij goed.