hallo allemaal, ik ben nou 4 dagen over tijd en vanochtend test gedaan. kwam een streepje maar die was geel? is dit negatief? kan geen foto maken helaas. iemand enig idee??
Geel???? Heb ik ook nog nooit van gehoord? Heb je een foto? Ga er vanuit dat het een fabrieksfout is en dat deze negatief is, maar je maakt me wel nieuwsgierig nu.......
Dat spoelen is toch om de urine weg te spoelen van de achtergrond zeg maar......heb nog nooit gehoord dat de streep geel werd/was......
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. ik heb er water ingedaan en het gele ging weg behalve bij de streep. Er staat nu dus een duidelijke GELE streep. heel raar. kan dit een indrooglijntje zijn? hij kwam wel voor de 5 min.
Lastig zeg..... denk dat je toch echt nog ff geduld moet hebben en een rit richting kruitvat voor nieuwe test! hoop dat er straks een roze lijntje staat i.p.v geel
Een indroogstreep is er pas als de test helemaal is opgedroogd. Vandaar ook de naam indroogstreep. Dus echt al na de 30 minuten ofzo. Ik weet ook niet wat dit betekend, maar het is niet de bedoeling dat de streep geel wordt, hoe dan ook. Ik zou KV een mailen of naar filiaal gaan, dat ze je maar een nieuwe geven want zo is 5,- natuurlijk evengoed veel geld..... Maar zou wel opnieuw testen als ik jou was....
Ik heb kruitvat al gemailt en ze moest erlangs. Ben erlangs gegaan en die vrouw zei dat het een indrooglijntje was. Ik vertelde dat hij er na 3 min al stond maar dat geloofde ze niet. ga dus nooit meer naar die kruitvat haha. Heb wel een nieuwe test gehaald en doe hem morgenochtend. Hou jullie op de hoogte! Bedankt dat jullie zo meedenken. wordt gek van die spanning !
Ik zou ook eventjes een druppel of 2 water erdoorheen laten gaan, je hebt waarschijnlijk teveel urine gebruikt ofzo. Niet erg, water zorgt ervoor dat de test weer netjes wordt
he verdorie zeg......je andere test was natuurlijk ook al wit, maar na zoiets raars hoop je toch natuurlijk.........en wat een stom mens bij de kv zeg!! Meis, ik duim me helemaal simpel dat je morgen alsnog een mooi roze streepje mag hebben!!!!!
dankjewel. Ik hoop het ook. had wel veel gedronken zodat ik naar het toilet moest. en ik heb ook allemaal symptomen. hoofdpijn misselijk steken onderin mijn buik en natuurlijk 4 dagen overtijd. heb een andere test voor morgen dus ik hoop dat die wel aardig is voor mij hihi.