vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door diana1980, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ik heb weleens gehoord dat een ovulatietest positief kan zijn als je zwanger bent.Ik heb van de gyn ovulady gehad voor mijn iui behandelingen.Waar we na 3 keer meegestopt zijn.Uit de baarmoderfoto kwam namelijk of endometriose of een verkleving, dus moeten we eerst een laparoscopie ondergaan.Ik heb vorige week dinsdag een positieve ovulatietest gedaan,omdat ze toch over waren.Dus dan zou ik die woensdag mijn eisprong gehad moeten hebben, wat klopt qua witverlies en buikpijn.
    Dan zou ik dus as woensdag mijn NOD hebben.nog 5 dagen dus.
    Ik was zo benieuwd dat ik vandaag de laatste ovulatietest heb gedaan en die gaf een heel vaag streepje.

Hebben meer mensen hier ervaring mee?Waren ze toen zwanger of niet.
    Let op ik heb dus een ovulatietest gedaan en geen zwangerschapstest.

Groetjes Diana

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik heb het inderdaad al vaker gehoord dat het kan. Ik zou voor de zekerheid toch even een zwangerschapstest halen.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  4. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ja dat topic had ik gelezen, maar daar heeft iedereen het over een positieve ovulatietest en de mijne was niet positief, maar gewoon een vaag lijntje.Maar misschien geeft een ovulatietest altijd wel een 2e vaag lijntje.Of gaat het 2e lijntje helemaal weg, dat was dus mijn vraag.

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou ik heb (toen ik mijn ei aan het zoeken was) ook een aantal keer helemaal geen lijntje gehad.
    (ook niet als ik hem in het licht hield ;) )
    Dus ..... uhmmmm

Test halen zou ik zeggen!

Succes, laat je het weten?!

Groetjes Debby

6. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    wat ik heb begerepen van dit forum is dat je meestal altijd wel LH in je urine hebt en dat je dus altijd een l(licht) streepje krijgt

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallo

bij mij is het zo dat ik altijd een licht positief testje heb hoor(ovutesten he dan hihi)
    had dit ook eens geprobeerd als een zwangerschapstest en dacht dat het ook raak was.de dag nadien was ik ongi haha
    slaat wel lelijk tegen hoor dan hihi

Deel Deze Pagina