Hoi Maanlicht, Ik wil je even heel veel succes wensen met het afwachten. In ieder geval zal ik voor je duimen. Veel succes, met welke test dan ook. Groetjes, Krissa
Echt niet. Want daarom zijn het digitale testen. Het staat ook op de bijsluiter, dat je niet naar de strepen moet kijken. Je kunt gerust op een digitale test twee strepen krijgen, maar als het scherm zegt "niet zwanger" ben je toch echt niet zwanger.
Oh staat het ook op de bijsluiter? Waarom heeft TS dat dan niet gelezen (NB ik dacht dat mijn eerste mail toch overduidelijk cynisch was......iedereen kan namelijk de bijsluiter lezen en dit is het 10de topic hierover dat de afgelopen week is geopend......).
Dacht dat je het meende. Vast last van mijn hormonen. ((Maar wel een goeie vraag, waarom TS dat negeert, of echt niet heeft gelezen.)
hahahahaha, kan gebeuren, hahahaha. Nee, hoor ik loop al wat langer rond......Mijn hormonen dwingen me on cynische reacties te geven op topics die al tig keer in 1 week voor bij zijn gekomen
Je hebt gelijk voor wat betreft de bijsluiter, die heb ik inderdaad blijkbaar niet goed gelezen (heb de achterkant gelezen met al die vragen). Maar verder vind ik het ietwat raar dat je zo cynisch reageert eerlijk gezegd. Maar....ik heb vandaag getest met de kruidvat test en die gaf positief aan! \/
Meiden, altijd hoop houden hoor, en moed ook! Ik duim regelmatig voor jullie, en daar ga ik gewoon mee door. Ik wil graag dat jullie allemaal snel zwanger zijn (euh..eigenlijk wil ik dat zelf ook wel zijn). Ik ga eerst TT vieren, ik wens jullie een fijn weekend!
Ik zou bij de digitale alleen op de tekst letten. En als ie dan uit elkaar moet gewoon niet op letten, want zoals de bijsluiter zegt, die strepen geven niets aan. Maanlicht, gefeliciteerd met de posi test
He super voor je! Nu even een mooie banner uitzoeken he! GEFELICITEERD ( ach en een beetje cynisme kan nooit veel kwaad!)
Daar heb je ook gelijk in, kan er zelf ook wat van. Bedankt voor de felicitaties~! Straks even een banner uitzoeken.