over 6 dagen pas testen, maar......

Discussion in 'Zwanger worden' started by funny1, Apr 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. funny1

funny1 Lid

Apr 27, 2006
    18
    0
    0
    hallo iedereen, mijn naam is funny 1 en wij proberen zwanger te worden van ons tweede kindje, nu kan ik helaas :( pas over 6 dagen testen, maar toch heb ik stiekem wel een beetje het gevoel dat het al raak is en dat in de eerste ronde, ik heb namelijk dezelfde klachten alweer als bij mijn eerste zwangerschap, namelijk:
    heel snel moe zijn, al anderhalve week een trekkend gevoel als ik opsta of ga zitten bij mijn onderbuik,
    normaal kan ik best wel wat op(qua eten dan) en nu zit ik bij 5 hapjes al super vol,
    moeilijke stoelgang sinds 6 dagen,

dus mijn vraag was of iemand deze dingen ook herkent, en ik zou graag willen weten wat jullie mening hierover is, :)

liefs funny1

2. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik denk dat het nog alle kanten op kan.
    Tuurlijk hoop ik ook voor je dat je meteen zwanger bent. Gebeurt vaak genoeg...
    Maar er is natuurlijk ook een kans dat het niet zo is. Ik zeg dit niet om je te ontmoedigen hoor. Maar dit forum zit boordevol meiden die net als ik had, iedere maand zwangerschapsverschijnselen hebben; helaas blijkt hier steeds maar een klein deel zwanger van te zijn. Ik gun het je van harte hoor, en wie weet....
    Maar een vraagje, je zit in ronde 1. Heb je hiervoor de pil gebruikt of zo? Hier kun je nl. ook allemaal verschijnselen van krijgen.

Succes met afwachten tot je kunt gaan testen.
    Ik zal voor je duimen.

3. funny1

funny1 Lid

Apr 27, 2006
    18
    0
    0
    ja ik ben inderdaad aan de pil geweest en heb eerst een hele maand gewacht totdat mijn menstruatie vanzelf is gekomen, en nu dus de eerste ronde gepland zeg maar, dus ik hoop dat het wel raak is maarja het is inderdaad wat je zegt, altijd de vraag of het echt zo is, maarja hoop doet leven zeg ik altijd maar hoor, en nou ja als het niet zo is dna gaan we gewoon op naar ronde 2!! en jij in ieder geval een goede zwangerschap gewenst!!!!!!!

liefs funny1

Share This Page