Nou volgens mij zit dit wel dik okey Een voorzichtige felicitatie is hier zeker op z'n plaats!! Liefs Daan
meis ik denk ook dat je gewoon lekker zwanger bent hoor, ik had ook van clearblue een heel dun verticaal streepje en heb toen na enige tijd een tweede in de urine gedipt en die was nauwlijks waarneembaar, maar toch zwanger, denk ook dat het hormoon gezakt was ofzo, gewoon over een paar dagen ff weer testen, zodat je een vette plus kan zien, alvast gefeliciteerd
Meis vanaf deze kant ook alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor! je kan idd een digitale nemen, die is wat makkelijker misschien
Spannend zeg . Kan eigenlijk niet anders dan dat het raak is. Goed idee om gewoon nog een test (of twee of drie) te kopen en te testen. Ik duim voor je! Groetjes Vera 8)
Probeer anders met de digitale van Clear Blue. Die heb ik ook gebruikt. Echt super, er staat gewoon zwanger of niet zwanger.
Hoi Mirretje, ik heb gehoord dat die digitale tests van Clear Blue de beste zijn als je het echt, echt zeker wil weten. Je hoeft dan niet zelf streepjes te gaan bekijken en interpreteren. Er zit een supergevoelig friebeldingesgevalletje in dat elk mogelijk kleurverschil dat ook maar zweemt naar een streepje kan zien. Dan komt er meteen een "zwanger" in het raampje. Is maar een ideetje ... Maar hoop dat je binnenkort sowieso een dikke vette streep te zien krijgt. Groetjes, Dominique
Heb vanmorgen nogmaals getest, en ben hartstikke zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt, kan het nauwelijks geloven, maar er kwam een ECHTE BLAUWE VERTICALE STREEP TE STAAN, en samen met de horizontale maakt dat dus een echte plus...............!!!!!!!!! Binnen 4 minuten of zo was ie al blauw dat verticale lijntje!!!!!!!!! Bedankt voor alle duimen en lieve reacties!!!! Groetjes Mirelle En iedereen succes gewenst!!!!!!!