Ik ben vandaag vier dagen overtijd. Ik voel me niet echt zwanger en ben eigenlijk ook bang om te testen. Twee cyclussen geleden ben ik nog langer overtijd geweest dan dit, nadat ik op dag 20 erg veel pijn had gehad. Volgens mijn huisarts heeft er toen een innesteling plaatsgevonden. Echter, na een week overtijd te zijn geweest, ben ik alsnog ongesteld geworden (heel heftig) en ik heb niet positief getest. Aan de ene kant wil ik nu wel testen en wil ik het gewoon weten. Aan de andere kant ben ik zo bang voor weer een teleurstelling. Wilde het gewoon even kwijt! Ow, heb al wel vier dagen af en aan menstuatie-achtige kramp en zere borsten. Normaal heb ik dan niet, enkel zere tepels en die heb ik nu juist niet.
Hoi Ik heb pas na een week positief getest nadat er enkele negatief waren. Ook had ik last van ongi pijnen buikpijn en een zere rug. Dus ik zou nog effe een paar dagen wachten en wie weet. Susses Nique
Je hoort het vrij veel dat je pas na een week een positieve test krijgt. Ik zal voor je duimen op een vette plus! Liefs Loes
ik snap wat je bedoelt meid hier het zelfde durfde ook niet goed morgen doet de ha de test voor mij en als hij nu nog negatief is zolang de er niet zijn is er nog hoop succes en ik duim voor je veel liefs mieke
Gefeliciteerd meid! Echt hartstikke goed joh! Blijkt maar weer dat je je heus niet altijd zwanger hoeft te voelen....Ik ga zondag testen. Spannend! Liefs Loes
Heee!!!! Proficiat. Goed van je dat je toch getest hebt. Heel veel plezier met zwangeren. Groetjes Vera