Ik hoor dat de laatste tijd de Kruidvat testen niet meer zo top zijn. Welke zijn wel aan te raden voor een redelijke prijs? Heeft iemand misschien ervaring met de zwangerschapstesten van LifeCare Early? Zijn deze betrouwbaar? https://www.bol.com/nl/p/lifecare-early-vroege-zwangerschapstest-2-stuks/9200000066215356/?suggestionType=browse&bltgh=mZMrq-s2dhiBeE2qJk9PTQ.1.6.ProductPage
Dit lijkt echt heel erg op action test daar kun je prima mee testen. Heeft mij 1.49 euro per 2 testen gekost terwijl bol.com jou rond 6 euro gaat kosten?! Ik zou actiontesten zeker doen
Action inderdaad. Of sensitest. Je zult bij alle testen wel dames treffen die mindere ervaringen hebben gehad. Maar bij deze hoor ik dat het minst. En predictor natuurlijk. Maar die is niet redelijk geprijsd.
Dit zijn volgens mij exact dezelfde als de actiontesten. Ook het merk is hetzelfde volgens mij Ts ik zou dan naar de action rijden en ze daar kopen. Scheelt je 4,50 per verpakking
Ik heb de Action testen ingeslagen, bedankt! Ook een verpakking van de Early testen van Action, zijn deze betrouwbaar of geven ze ook vals positief?? Dat hoor ik wel eens bij vroege testen namelijk.
Ik test beter met de gewone testen van de Actions dan de early als je vroeg wil testen dan raad k je de predictor early aan
Ha, dankjewel! Zijn die gevoeliger? Ik heb tot nu toe (maandagavond en vanochtend) negatieve vroege Action tests gehad. Misschien toch morgenochtend nog een predictor early proberen..