Ik test al 2 dagen licht met KV, en vandaag negatief met CB wekenindicatie (middagurine en 4 dagen voor NOD)
Ja!!!! Hier nog een keer de cb digital gedaan en zie het resultaat!! Nu kunnen we allebei lekker genieten!
Jeej zie je wel everafter!! Hahah gefeliciteerd !! Volgende week wil ik er nog 1 doen om te zien of dat er dan 2-3 staat. Vind dat wel weer eng dat ik denk straks staat er ineens niet zwanger ofzo!!! Tot nu toe test ik iedere dag pff , vandaag was de kruitvat percies het zelfde als gister, ik stres kip helemaal in de stress . Pff
Haha hier precies hetzelfde. kruidvat was nauwelijks opgelopen, dus had al een hard hoofd in die clear blue, maar toch positief! Ik ga nu zaterdag nog een keer kruidvat doen (dan is officieel m'n nod) en dan volgende week nog een keer clear blue en als ze allebei opgelopen zijn, vind ik het wel best en wacht ik af tot de eerste echo. Ga ik denk ik maandag de verloskundige voor bellen. Zo spannend allemaal!!
Zo fijn om dit allemaal te lezen. ... ben niet de enige dus die een 'test freak' is. .. ik heb akten nog maar die van cb gehad maar ze zijn zo duur.... wij zijn nu half jaar bezig dus al genoeg gekost maar die van kv zijn dus ook goed om te gebruiken? Ik ben nu 3dagen na nod, vanmorgen negatief met cb... Dus dit weekend nog maar eens proberen..... dan maar met kv doen.
O gelukkig ben ik niet de enige, ik stress hem meteen als het streepje niet donkerder geworden is!! .hij is echt gewoon gelijk aan gister. Maar moet zeggen dat deze controle lijn ook een stuk lichter is als die van gister. Misschien is het testje in het geheel dan lichter. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij het echo centrum voor 29 mei.spannend
Niks mis mee! Zijn nog wat donkerder dan de mijne, ben ook wel een dagje minder ver. Maar niet twijfelen en over dag of twee nog een keer eentje doen. Komt helemaal goed!