hallo. Ik ben mezelf gek het maken, ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, maar nu had ik een beetje bloedverlies vanaf maandag af en toe met afvegen, de gynaecoloog heeft het nagekeken en ik had een wondje aan mn bmm. Nu heb ik net getest maar ik twijfel of de test nog net zo donker is als maandag. De bovenste is maandag de onderste is van net, mn urine was net wel heel licht, en had ong een half uurtje van tevoren geplast.
Tuurlijk meid!! Hartstikke donker! No.1 is ook donkerder, want hij heeft natuurlijk kunnen opdrogen enzo... en no.1 die is net vandaag gedaan.. Maak je geen zorgen.. Xx
Probeer niet meer te testen dan word je alleen maar gek ik kan het weten mijn een na laatste is tikkeltje donkerder dan de laatste nou ik heb de echo afgewacht en niets aan t handje..
Dankjewel voor de reacties, weet dat ik beter niet meer kan testen idd, maar het is zo verleidelijk. Probeer het los te laten,anders miss nog eens de gynaecoloog bellen of ik nog een keertje kan laten bloedprikken gewoon voor de Zekerheid
De controlestreep is ook wat lichter als bij die eerste test, dus zou me vooralsnog nergens druk om maken. Bovendien is de oorzaak van het bloeden gevonden.
Ook al zou je een MK hebben HCG blijft rondhangen hoor. Dus maak jezelf niet gek met donkerder of lichter en geniet ervan. Ik heb bij beide (voldragen) zwangerschappen bloed verloren in het begin. En toen ik géén bloedverlies had had ik een missed abortion.