hallo allemaal, even een vraagje...ik ben nu denk ik 1 dag overtijd...ik weet het niet precies omdat het de eerste ronde is! ik slik al jaren geen pil meer. maar nu heb ik gisteravond een kruidvat test gedaan die met dat kruisje...er staat in de beschrijving dat het na twee minuten af te lezen is en dat je niet na 10 minuten mag aflezen...maar na 2 minuten zag ik niets maar naar 3 of 4 minuten zag ik toch een heel licht streepje komen...kan ik dat nu als positief ervaren?? want als er niets zou zijn dan komt er toch ook niet zomaar een een streepje?? ik heb al 3 dagen ongelovelijk het gevoel dat me menstruatie elk moment kan doorkomen..maar er komt niets. heb wel 1 borst die echt gevoelig is en ben met vlagen misselijk... ik weet dat ik een nieuwe moet doen met miss. ochtendurine die ga ik morgen doen...maar voerg me af of mensen ervaring hebben met deze test en of er zomaar een kruisje kan komen! bedankt alvast. groetjes daniella
Heb je misschien een foto gemaakt? Het is met die plusje wel vaak dat er een dun lijntje te zien is en dan is hij negatief, maar als hij net zo breed is alleen licht maar net buiten de tijd...........tja dan kan het zijn dat je nog maar heel weinig HCG in je urine hebt. Op dit moment zeg ik hij is negatief en zou ik mogen of overmorgen nog een testje wagen...
sloppyslayer bedankt voor je reactie...ik heb de foto's in me album gezet...ik denk zelf dat het negatief is...ik zie wel wat maar licht...en je zou denken dat de streep duidelijker zou moeten zijn omdat ik me nod volgens mij al voorbij ben..de streep kwam na 3 a 4 minuten dus niet binnen de twee maar wel binnen de 10..en in de bijsluiter staat na 10 minuten niet meer aflezen.
Ik heb even gekeken en lijk op de middelste foto heeeeeeeeeeeeel vaag wat te zien. Maar ben bang dat het negatief is Bij mij zijn die vage streepjes helaas nooit positief. En anders over een paar dagen nog een een testje proberen. De kruidvat 2 voor 5 testen zijn heel gevoelig Succes!
oke jammer dat jullie niks zien...ik moet zeggen dat ik het op de foto ook slecht zien maar hier in het echt zie ik het wel...ik ga miss. vamiddag de 2v5 test ff doen.
Ik zou anders gewoon morgenvroeg testen dan is de test waarschijnlijk duidelijker als je zwanger zou zijn, maar als je dat niet dan mag je van mij vanmiddag testen, want we zien natuulrlijk graag mooie testjes voorbij komen. Succes meid. xxx Joyce
Ik zie het streepje ook een klein beetje.. Maar ik heb dat zelf ook een paar keer gehad en was niet zwanger.. Ik denk haast dat het een voorgedrukt/pennenstreepje is. Bij de clearblue met +je zie je dat ook wel eens. Ik zal voor je duimen met de kruidvat 2v5 test..!!
even je vraag over de afleestijd. je hebt het binnen de 10 minuten afgelezen dus dan is het gewoon binnen de tijd, dus als het kruisje in minutt 3 kwam is het prima. Ze bedoelen dat je na 2 minuten af kan lezen (al komt er bij sommige meiden echt gelijk wat te staan dat kan) na de 10 minuten mag hij niet meer afgelezen worden want dan is de test niet meer betrouwbaar. Ik heb even gekeken en ik kan helaas geen streepje vinden. Misschien met ochtendurine morgen proberen met een kruidvat test 2 voor 5 euro.die zijn gevoeliger
nou net een kv 2v5 testje gedaan en was negatief dus ben niet zwanger op naar de volgende ronde eerst wel ff ongesteld worden natuurlijk