Mensen die graag wat vroeger testen en net als ik duidelijkheid willen. Onder de test van Zwangerenkids,boven de streepjes van de kruidvattest. Verder hoef ik hier denk ik geen woorden aan vuil te maken toch! (uiteraard met dezelfde urine getest)
Als je maar in je achterhoofd houdt wat voor risico's er hangen aan hele gevoelige testen. Ze zijn misschien duidelijker, maar spreken niet altijd de waarheid. Ikzelf zou gaan voor een test die misschien wat later positief test, maar waarvan je wel zeker weet waar je aan toe bent.
Gefeliciteerd Goed om te weten voor de toekomst, hoewel ik niet voor NOD zou testen, wil je natuurlijk wel de duidelijkste streep die je kunt krijgen *droomt nu alweer weg*
Ik droom met je mee Evenstar! Net als jij test ik niet meer voor NOD, te veel onrust geeft het voor mij, dat getuur naar die testen...
Als eerste gefeliciteerd deelight! Zelf zou ik ook gaan voor de gevoeligere test, wel denk ik als je zón duidelijke streep hebt op z ón gevoelige test, dat het vaak wel goed zit. Maar heb je een vaag streepje op z on gevoelige test voor nod welke niet duidelijke wil worden, dan geef ik minder hoop. Naar mijn mening hangt het een beetje af van de soort duidelijke streep die je krijgt op zon gevoelige test.
Koekeloerie, ik heb een LF van 12 dagen dus 1 dag. Maar had al eerder getest en wist het toen al. Wel gewacht tot goede duidelijke streep vandaag met vertellen hier. merah, ik ben zeker voorzichtig! Gister had ik al een zeer duidelijke cb plus dus denk echt dat het aan de tests van zwangerenkids ligt.
Deelight wij zijn even ver zwanger hahaha sorry moest het en kwijt jij bent ook 3 mei uitgerekend hè ??
aha nu snap ik je topic haha! is wel duidelijk een verschil ja. ik hou het gewoon bij de kv 2 voor 5 testen
Gefeliciteerd meid! Dat zijn 2 mooie testen De KV een stuk duidelijker dan de Z & K. Ik heb dit zelfde resultaat bij iemand anders hier op het forum gezien.