Dit is mijn 2e test, en hij is al iets duidelijker dan mijn vorige test. Wat zeggen jullie ervan, vind het erg spannend.
ik ook niet., zat met mijn neus tegen het scherm aan gedrukt. mischien zou je de foto in negatief kunnen plaatsten? dan is het iets makkelijker
Helemaal rechts zie ik een heel licht en dun streepje. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan een 2v5 kruidvat test doen. Succes ermee.
ik mankeer wat aan mijn ogen denk ik.maar dit is toch de kruidvat 2v5 test? tenminste het lijkt er wel op alleen is de bovenkant ervanaf gehaald
OOOWW JAA NU ZIE IK HEM OOK!!! thanks voor de duidelijkheid hihihihihih wel heel licht maar hij is er wel dus ik ga je voorzichtig feliciteren met je zwangerschap ts.
Als dit een test van KV 2v5 is, moet ik zeggen dat ik inderdaad een streepje zie maar zie hem niet als positief. Die van mij was een stuk duidelijker en helaas vals positief.. View attachment 82066
mischien een stomme vraag maar hoe komt het dat een test vals positief kan aangeven? het reageert toch op de aanwezigheid van hcg?
Ik vind hem persoonlijk ook nog te vaag om je te feliciteren. Wanneer heb je je 1e test gedaan? Over 2 dagen eens kijken of je streepje duidelijker word anders.
Heey! Ik zie wel een streepje, maar wel heel dun.. dus ik weet het niet goed, met het blote oog ook een heel dun pennenstreepje of is hij dan breder?? Over paar dagen weer testen en hopelijk kan ik je dan feliciteren Liefs Sanne
De vorige test heb ik vrijdag gedaan. Alleen krijg ik hem niet echt duidelijk op de foto. Maar in echt is de streep breder. Ik zat te denken om zaterdag er nog een testje tegen aan te gooien. heb wel de symptomen waar iedereen over praat. Misschien nog een iets te vroege test.