help?? zwanger of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by silliej, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond,

Ik ben sinds 17 aug gestopt met de pil..
    30 sep ong geweest..
    Geklust op de dagen dat me eisprong zou zijn:p
    en nu nog steeds niet ongesteld..
    Ik heb voor de gein de laatste ovulatie test(kruidvat) gebruikt en deze gaf 2 dikke lijnen aan..
    Snel een clearbleu zwangerschapstest gehaald die met de + en -
    Deze gaf een heel heel heel licht verticaal streepje maar dan moest ik ook echt goed kijken en de test kantelen om het goed te zien??
    Ben ik nu zwanger of niet...
    Wel gevoelige tepels maar voor de rest ook niets..

Met afwachting op de reacties en de hoop dat het toch raak is

gr sillie

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

probeer de digitale van clear blue. Weet je gelijk waar je aan toe bent en hoef je ook niet naar streepjes te turen!
    Ik hoop natuurlijk dat je een dikke positieve test in handen gaat krijgen!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    beetje moeilijk raden zo;)
    Doe morgen nog eens een test!

4. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga ik zeker doen..
    net nog ffies snel een andere test gehaald dan de clear blue ik heb nu predictor test gehaald wou eigenlijk de digitale van clear blue gaan halen maar die hadden ze niet bij de ah..

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    De ovutest van kruidvat zegt helaas niet zoveel want die geeft vaak positief aan of je nu wel of geen eisprong hebt..
    ff opnieuw testen en dan kun je KV2v5 goed gebruiken want die hebben niet zoveel hcg nodig
    Succes

6. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die van de kruidvat heb ik wel het 1 en ander over gelezen maar tijdens me eisprong gaf die steeds negatief aan en nu is het eigenlijk de 1e x dat ie positief aangeeft..
    als die van morgen negatief aangeeft ga ik zeker die KV2v5 of de clear blue digitaal..

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    de normale predictor en de clearblue ZONDER indicator, of gewoon de pklustest van hen hebben heel veel hcg nodig..
    Dus met een vage + op de kv test kunnen deze beide morgen bijna niet positief zijn of je hcg moet in een nacht bijna vedriedubbeld zijn.. Zou deze testen nog even langer bewaren hoe moeilijk dat ook is.. Anders heb je kans dat je nog meer in verwarring komt!
    Ik duim voor je mee

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    heb je het nu over de ovu test van kv? Dat deze tijdens je eisprong negatief aan gaf? alleen nu wel positief? Dan heb je misschien nu pas je eisprong. (wel zijn die ovu testen van kv niet echt betrouwbaar) aangezien je nog niet zo lang met de pil bent gestopt kan je cyclus ook anders zijn. Misschien voor de zekerheid ook nog een ovu test doen of nog even klussen.
    De kv 2v5 zw testen zijn heel gevoelig, maar ze kunnen ook op een eisprong reageren (zijn dan heel vaag zichtbaar) dit is bij meerder dames het geval geweest!

Succes!

9. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Silliej,

De CB+ test staat bekend om die vage verticale streep, maar helaas betekent dat niet veel goeds. Je kan natuurlijk wel zwanger zijn, maar die extreem vage streepjes bij die Clear Blue test, hebben helaas niet veel te betekenen (weet ik helaas uit ervaring).

Succes meid en ik hoop voor je dat je binnenkort wel die mooie vette + ziet.

10. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties:)..
    denk dat ik gewoon nog maar ffies goed moet gaan klussen..

gr silliej

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Sillie, de preditcor testen staan ook bekend om vals positieve zwangerschapstesten!

Ik heb daar 4 dagen op rij positief mee getest, maar mijn bloedtest was negatief incl. de andere testen.

Heb mijn man toen over een nieuwe predictor test laten plassen en ook hij was volgens de test zwanger! Er zijn hier hele topics geweest over de testen van de preditcor, want zelfs met water werden ze positief. Die krengen zijn niet te vertrouwen...

En de KV ovulatietesten test bij mij altijd positief ook al is er geen eigroei :(. Ook dat weet ik, omdat ik die dag naar de gynaecoloog moest, maar had heel geen ei zitten en heel geen eisprong gehad....

Dus ik zou denken of je hebt nu een eisprong, maar meet dat met een andere test of je moet even een zwangerschapstest de digitale CB met indicator. Weet je snel genoeg!

Succes.

12. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Even off-topic hoor, maar toch eigenlijk heel triest dat dit soort testen dan nog op de markt zijn? Je geeft mensen eerst hoop wat uiteindelijk niet weer de grond in getrapt wordt :(

13. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd en dan ook nog 10 euro er voor uitgeven..
    die testen zijn al duur genoeg..
    vandaag maar weer ffies ovulatietesten gehaald en de digitale clear blue
    (3 in het pakketje)

14. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Zelfs je man testte positief??? Wat een ontzettend frustrerend rotding zeg, die test.

15. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo daar ben ik weer..

Ben vandaag maar ff naar de dokter geweest want heb de laatste week zo een druk in me onderbuik net of er wel 20 stenen in liggen en 's avonds werd het alleen maar erger(kon haast niet meer lopen) en stond iedere morgen op met maagzuur..
    Nu moet ik een zwangerschapstest in het ziekenhuis doen..

gr
    silliej

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ooo en weet je de uitslag al

17. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Succes en sterkte!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ben benieuwd naar de uitslag, weet je die al?

19. silliej

silliej Lid

Nov 1, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer...
    Nee die weet ik nog niet vrijdag meteen ingeleverd..
    Maar zondag ongesteld geworden:(..
    nu maar wachten op me ovulatie..
    iniedergeval bedankt :)

Share This Page