Dag lieverds! Ik heb zojuist 5 dagen voor NOD getest met een TESTPOINT zwangerschapstest die je al na 10 dagen bevruchting kan doen.. Punt is waarom ik zo vroeg test ik al de hele week stront misselijk ben, krijg echt geen HAP door me keel, alles komt eruit.. Maagzuur van hier tot tokio en me borsten die een eigen wil hebben.. Nu krijg ik DIT uit de test. View attachment 197482
nou ik zie hem hoor!! denk dat we je mogen feliciteren...ken de test wel niet hoor maar ik zi een streepje!
Ja hoor k zie ook een streep gefeliciteerd, hoop voor je dat het een plakkerd is........altijd wel tricky om zo ver voor nod te testen omdat er nog zoveel mis kan gaan......maar dit is al zo duidelijk......
Ik hoop het ook zo GoofyChick! Ik wil de test gewoon slopen en nog een foto plaatsen, zo netjes is die eigenlijk voor ZO vroeg...
Waar mag ik turen? Ik zie je eerste foto en die is volgens mij duidelijk! Geweldig! Plakken kleine! Gefeliciteerd, zo vroeg al zo'n streep!
heb nog een clearblue digital liggen.. wil em eigenlijk nu doen.. verstandig? morgen toch afspraak @ de dokter dus..
Ik zou t doen. Die zijn niet zomaar positief, maar wel duidelijk. Ik verwacht een 'zwanger'! Ga je nu doen? Dan wacht ik nog ff! Ga ik duimen!!
oke, ga nu naar het toilet en doen dan.. wat kan ik beter doen? in een straaltje urine of in een schoon bakje?
Ben hier even komen meelezen!! Ik zie ook duidelijk een streepje!!!!!!!! en wacht even mee af vol spanning, wat zegt de volgende test????
Hoi Ayanna, Zie dat jij zwanger bent! Fantastisch! Ook nog maar pas getest denk ik? Ik moet nog twee weken wachten, maar zag dat babyxbutterfly ging testen... Spannend!