Ik heb op 8-11 een kv gedaan en tov 6-11 is hij nauwelijks opgelopen.terwijl hij de dagen ervoor wel goed opliep. Wat vinden jullie? Ziet dit er slecht uit? Ik heb helaas ervaring met niet oplopende testen, alleen die bleven wel lichter. Maar dit maakt me wel onzeker. Ook omdat de streep van 8-11 na 5 minuten nog maar een tuurstreepje was. En pas na 15 minuten zag het er zo uit als op de foto. Bovenste foto is van vandaag en de onderste test van de tweede foto is van eergister.
Dank je wel! Ben mega onzeker erover. Ik had hem veel meer knal verwacht. Het gekke vind ik ook dat je na 5 minuten nog nauwelijks wat zag. Dus raakte gelijk in paniek.
Die van 5-11 is toch echt een stukje lichter dan die test zonder datum en ook die van 8-11 is een donkerder hoor en aangezien HCG zich elke 48-72 uur verdubbeld ziet het er toch echt wel netjes uit.
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor lijkt mij. Mijn test met 4.2 weken zag er ook zo uit. En zoals wondertje2015 ook zegt je HCG verdubbeld per 48 uur dus er is vast minder oploop omdat je 2 dagen achter elkaar hebt getest.
Dank je voor de reacties. Ik heb niet 2 dagen achter elkaar getest. Die onderste test was van 2 dagen eerder.
Ook ik vind ze super netjes opgelopen. Die van mij knalde met 5/6 weken zwangerschap nog niet eens zo, en nu toch echt 36.3 weken zwanger van onze kleine man... Ik zeg Gefeliciteerd met je zwangerschap