precies een week geleden cb test gedaan en gaf 2-3 aan. Net een nieuwe test en gaf nog steeds 2-3 aan. Ik dacht dus deze test te doen om te bevestigen dat het hgc.mooi oploopt. Dom dom dom....had ook gewoon niet meer moeten testen. Iemand ervaring?
ik heb er ervaring mee maar dat is niet de ervaring die je wil horen... t wil niet altijd iets veekeerds betekenen hoor!! vergeet dst niet, maar wilde ook wel eerlijk zijn in de t bij mij niet meer positief uitpakte steeds daarna. ..hopelijk voor jouwel meid. toitoitoi
bedankt voor je reactie. ik wil het wel weten hoor. ik ben nuchter genoeg, en weet dat de eerste weken altijd spannend en afwachten is.
Je moet ook niet blijven testen, dan maak je jezelf helemaal gestoord! Ik deed dat de eerste 2 weken ook en maakte me helemaal gek omdat het lijntje niet donkerder werd. Achteraf niet nodig geweest want heb al 2 mooie echo's gehad Je maakt jezelf er alleen maar gek mee, als je in het begin een positieve test hebt gehad dan moet je gewoon aannemen zwanger te zijn.
bij mij een iets ander verhaal. met mijn zoontje stond er met 4 weken zwangerschap al 3+ en had steeds bloedverlies. nu stond er gisteren bij mij 2a 3 weken klopt wel maar nu zit ik het ook steeds met mijn eerste zwangerschap te vergelijken omdat het daar veel sneller opliep als het goed zit zou er over een paar dagen waarschijnlijk wel een 3+ verschijnen. ik zou ook graag weten of er bij mij nog een 3+ komt maar anderzijds ik vind de testen te duur dus ik denk dat ik toch nog even geduld moeten hebben. ik heb 18sept echo dus zo heeeeel lang is het niet meer. alhoewel nu elke dag tot de echo me te lang duurt hoor overigens heb je verder geen bloedverlies toch?
@sprankelkind. Nee geen bloedverlies. Dat het bij de zwangerschap van je zoontje sneller opliep hoeft echt niks te zeggen. Bloedverlies is niet fijn, maar ook dan kan het alsnog goed zitten. Ik ga niet meer testen en wacht de echo af.
Oh wat moeilijk zeg, ene kant niet slim om te doen maar snap je goed hoor. Hier in april maar 1 test gedaan en 3 juni miskraam gehad, toen meteen weer zwanger en blijven testen en liep echt mooi op. Helaas missed abortion op 9 weken. Nu weer vage testen na een witte test bij nà twee weken geleden. Weekend liep het hier op nu weer af. Erg frustrerend. Snap heel goed je gevoel maar zegt niet altijd iets negatiefs hoor kan dus ook omgedraaid zijn oplopen en fout gaan. Las dat je nuchter was dat scheelt weer maar weet dat het niet leuk voor je is die onzekerheid. Zou je geen bloed mogen prikken dan?
Probeer je niet teveel vast te pinnen op een 'indicator' bij mij liep deze wel op van 2-3 weken naar 3+ maar uiteindelijk is er een MA vastgesteld.
Wat ButterflyNova zegt, een oplopende indicator zegt ook niet alles. Ik had mooi oplopende testen, had op woensdag nog 3+ staan, maar die vrijdag begon bij mij de miskraam. Ik hoop dat het bij jou niks betekent!
Het zegt echt niks, ik had prachtig oplopende testen en de dag voor m'n miskraam begon nog een vette knaller, en toen ging het mis. Probeer jezelf niet te ongerust te maken, het zit er dus je bent gewoon zwanger
Thanks dames, het is gewoon afwachten. Ik laat het tzt in ieder geval even weten. Voor een eerste echo moet ik nog 2 weken wachten.
Ik had ook 1,5 week geleden een 3+ verwacht was toen 5 wk zwanger,maar er kwam 2-3 weken toen een week niks getest en afgelopen zondag op 6 WK's had ik wel 3+ nu probeer ik te genieten heb volgende week woe eerste echo hoeft echt niks negatiefs te betekenen!hoorde ook dat de vk dit geen fijne testen vinden!maakt je onnodig ongerust en als t misgaat heb je er geen invloed op!maar snap je gevoel helemaal heb er ook een week mee rond gelopen. Hoop dat bij jou ook goed gaat uitpakken en dat we beide een mooie beeb krijgen dikke knuffel!
Ik had goedkoop 2 testen van clearblue gekocht (waren bijna over datum) de eerste test gaf 2-3 wkn aan, omdat ik het niet vertrouwde (was verder dan 2-3 wkn) de andere test in dezelfde urine gedaan en die gaf 3+ aan. Snapte er zelf niets meer van, toen gestopt met testen. Beetje zonde van het geld . Maar het resultaat ligt nu lekker in de box!