Als je pas na een uur hebt gekeken, dan kun je die hele test wel wegstrepen. Daar kun je op geen enkele manier nog conclusies aan verbinden.
Omdat een streep op de clearblue na 15 min vaak lichter wordt en kan verdwijnen. Als zij bijv met 1 min heeft gekeken en toen niks zag en daarna met een half uur nog een keer kan het heel goed zijn dat er in de tussentijd toch een streep was gekomen (binnen de 10 min) maar weer verdwenen was met de tijd.
Ja doen ze echt. Tot nu toe met elke lichte streep gehad (en was echt zwanger). Alleen knallers bleven bij mij staan
Dat is idd erg verwarrend Nou weet je gelijk dat die test niet betrouwbaar is dan! Lekker genieten van je zwangerschap, gefeliciteerd!
CB is echt poep..ook wat het bewaren...heb eentje gedaan een paar weken geleden..als aan denking van ...die was een knaller...maar nu zie je er bijna niks meer van..zo jammer.. maar ind CB digi en al die ander zijn super..
De controlestreep was gewoon duidelijk. Alleen het streepje wat zou moeten komen was pas na een uur zichtbaar. Die kan ik idd wegstrepen. Ik bind het alleen zo gek dat die andere testen wel positief zijn. Ook al zijn ze niet heel erg positief. ik durf nog niet zo goed blij te zijn....
Over 2 dgn nog eens testen Lien, dan zouden ze al donkerder moeten zijn. En dus geen cb meer kopen Alleen de digitila met idicator bij een gped duidelijke kv test Altijd leuk om de weken er op te zien staan
De cb zou ik wegstrepen en er niet over zitten. Sowieso is de CB met plusje niet zo gevoelig. Zou nu uitgaan van de andere positieve testen, en ja die zijn positief zo te zien. Dus... Gefeliciteerd!!! Je testen zullen nu wel donkerder worden. En mocht je daarna nog overwegen een CB test te doen, dan zou ik de digitale met week indicator doen, die is gelijk duidelijk.
TS, je plaatst hier een foto van maar liefst vier duidelijk positieve zwangerschapstesten. Dus jij bent hartstikke zwanger! Die cb test zou ik maar gewoon uit m'n hoofd zetten als ik jou was, dat was vast een foutieve test. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Ik zou zeggen.... Gefeliciteerd! CB testen, de niet digitale, vertrouw ik voor geen meter! En de rest is duidelijk positief.
Ik kan nog niet zo blij zijn en mijn vriend wil graag een even duidelijke streep als de controle streep. Het voelt zo onwerkelijk! Besef moet nog even komen.
doe de cb digitale met weken indicator. ik weet zeker dat er zwanger komt te staan want je andere testen zijn duidelijk hoor!!
Ja ik begin het ook steeds meer te geloven. Morgenvroeg gaan we nog 1 doen. Wanneer vertellen jullie het goede nieuws aan gezin?
Pas rond de 10-12 weken. Maar dat ligt echt aan je zelf. Vertel je t eerder en t gaat mis heb je mensen om op terug te vallen, maar dit.moet je dan wel willen. Wij zouden dat liever samen doen. En niet met alles en iedereen delen.