Wat lees ik nu, nog in onzekerheid meid. Het kan zijn dat je positieve testen op een eisprong reageren, ja sorry wil hier je hoop op een zwangerschap niet weg vagen, maar het kan en om een grotere teleurstelling te voorkomen zou ik dit even in je achterhoofd houden. Ik duim op een mooie positieve test zaterdag!
Als die testen zo positief reageren op een eisprong wordt t mss eens tijd om met zn allen eens stappen te ondernemen... Geloof ergens best dat ze er iets op kunnen reageren maar niet zo.
En toch is het zo, en het is vaak bewezen. Zelfs een Clearblue geeft 1-2 zwanger aan tijdens een eisprong. Google eens naar de verhalen.. En ik zeg nu niet dat ze niet zwanger kan zijn he, even dit uit de wereld helpen. Ik zei dat het kan, omdat de kv daarna negatief was. Dus even door testen en hopelijk zaterdag een vette posi...
Gister een heel gesprek.hier over gehad met mijn gyn en fertilliteits arts en zij geven aan dat dit in principe niet mogelijk zou moeten zijn en zij er anders wel van op de hoogte waren. Ik heb zelf idd hier wel eens gezien dat testen heeeeel licht uitslaan bij mensen die een ovulatie piek zouden moeten hebben. Maar dit kan ook komen door cystes die kunnen onstaan gelijk na de eisprong. Tevens slaan ze ook positief uit bij te veel eiwitten. Het LH en hcg hormoon verschillen te veel van elkaar en dus zou t niet moeten kunnen.
wat spannend meid. alleen je hebt nu ondertussen zoveel testen gedaan terwijl er uit eindelijk 1 heel duidelijk kan maken of je echt zwager bent en daar wil je dan mee wachten tot het weekend. misschien is die spanning nu niet wat je nodig hebt. ik zou vandaag die test halen en morgen vroeg doen dan is het duidelijk en is de spanning weg. succes meid
Heb je toen ook je urine laten controleren op eiwitten? En een echo gehad om e zien of er wel of geen cyste zat?
Mijn ervaring, en geloof me ik heb heel wat testen versleten, is dat ik door mijn pcos regelmatig valse ovulatietesten had, heb zeer hoge LH waardes, zonder eisprong. Maar ik heb nog nooit tijdens m'n LH piek of als mijn waardes sky high waren, een streep op een kv2v5 gehad of een positieve cb indicator. Sterker nog, heb nog nooit een valse streep op zo'n test gehad, niet zwanger en ze blijven bij mij omo wit.
Ik heb afgelopen week nog een ovulatietest gedaan, deze was spierwit. Onderin mijn buik is het wat een trekkerig gevoel aan weerskanten. Vanmorgen emotioneel omdat ik graag wil weten of ik zwanger ben. We wachten tot zaterdag, dan hoeven we niet naar ons werk. Mijn vriend zegt ga genieten, er zijn zat goede strepen geweest
Ik hou het niet vol, maar mijn vriend heeft dit liever Ik ben niet ongesteld iig, dag 33 nu en vorige maand 37. Begin nu wel te denken dat ik echt zwanger ben!
Juist niet. Daarom slaan die testen ook omgekeerd bij elkaar uit. Een zwangerschap kun je (vaak) zien op een ovulatietest en met een zwangerschapstest pik je een eisprong op. Die 2 hormonen verschillen juist helemaal niet veel van elkaar, ze hebben grote overeenkomsten.
Ik vind de testjes die ik gezien heb erg duidelijk. Er zit onderling ook erg veel verschil in die kruidvattestjes (trouwens ook in die van action)... zelfde urine en 2 verschillende testjes van hetzelfde merk uit hetzelfde doosje en je zult zien dat de uitkomst niet gelijk aan elkaar is. Ben heel benieuwd naar je testjes van zaterdag. Ben je uiniddels overtijd of zit je voor nod (kon het zo gauw niet teruglezen) .
Je zou ze de kost eens moeten geven, zoveel vakmensen die van een boel dingen niet op de hoogte zijn. Maar je hoeft mij niet op m´n woord te geloven hoor. Pak de zoekfunctie van dit forum er maar eens bij en dan kan ik je beloven dat er meer dan 1 topic voorbij zal komen waarbij dit aangetoond is. Ook kun je gewoon gaan googelen op LH en HcG en dan zul je zien dat de opbouw van dit hormoon niet vrijwel identiek is, maar wel heel veel grote overeenkomsten heeft. 1 en 1 is 2.
Juist Booey. Ik duim mee voor een knaller Lien. Morgen nog even doorkomen met wat afleiding en dan zaterdag zekerheid, succes.