Jij hebt goed gegoogled k ga er nu even niet verder op in. Topic van ts is zo al genoeg vervuild. Maar mocht je wetenschappelijke bewijzen hebben dat dit kan qua testen zie ik ze graag verschijnen per pb zodat de topics gewoon schoon blijven. Maar ga nou alsjeblieft niet op iedere wat lichte test lopen roepn dat t van een eisprong kan komen, want dit zie ik nu dagelijks voorbij komen en t meerendeel is toch echt gewoon zwanger. TS; ik duim nog steeds voor je meis!
Je kunt ook zelf gaan googlen, en proberen hier in dit topic niet zo strak nodig je gelijk te halen, wat betreft de reactie van een zwangerschapstest op een (eventuele) eisprong . Zo blijft de topic ook schoon, is ook een optie... Iedereen hier gunt Lien een zwangerschap hoor, niet alleen jij.
Heeft niks te maken met mijn gelijk willen halen. Jammer dat dit steeds weer door mensen gezegd moet worden als de meningen verschillend zijn. (Ik zie dit hier zo vaak voorbij komen op de div. topics en niet alleen naar mij toe.)
Kijk Gefeliciteerd !!! Ik hoopte al dat je m toch zou doen hahahah... @lovely waarom wil je niks van anderen aannemen? Genoeg bewijzen op het forum....
Ik had dit op pagina 7 al gezegd; Als die testen zo positief reageren op een eisprong wordt t mss eens tijd om met zn allen eens stappen te ondernemen... Geloof ergens best dat ze er iets op kunnen reageren maar niet zo. En is t nu nog steeds van een eisprong? En wat je hier op t forum ziet aan die testen die op eisprong gereageerd zouden hebben die zijn velen malen lichter als ts haar eerste testen.
Jij kan het niet geloven ... Op het forum wordt het tegendeel vaak genoeg bewezen... Het kán van een eisprong zijn.... Het kán... Gelukkig voor ts is dit helemaal niet zo En nee die testen zijn niet allemaal lichter dan die van ts trouwens
Vanaf het begin meegelezen met je topic en wat heb je het spannend weten te houden Wat heerlijk dat je een positieve test hebt, gefeliciteerd!!!! En nu echt gaan genieten hoor Wat zei je vriend ervan?
nou na al die spanning zie je het nu gewoon staan ZWANGER! ik heb ook die digitale gedaan, dan kun je niet twijfelen of het streepje wel duidelijk genoeg is ja of nee. < Gefeliciteerd en geniet ervan!