Kunnen zwangerschapstesten positief zijn door eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by applejo, Jun 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    #1 applejo, Jun 4, 2017
    Last edited: Jun 4, 2017
    Ik test nu 2 dagen positief met kV zwangerschapstesten en 1clearblue digital zwangerschapstest. Ik kon afgelopen maand mijn eisprong niet vinden. 8 juni is mijn NOD. Zullen die zwangerschapstesten hebben gereageerd op mijn LHbpiek/eisprong en ben ik wellicht niet zwanger? Of kan dat niet bij de CB digital? Schiet ineens is stress met mijn positieve zwangerschapstesten 8dpo

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja de digi cb kan ook reageren op je eisprong maar dan moeten de zwangerschapstesten na 2-3 dagen wel weer helemaal wit worden.

3. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Dag nr 3 van een positieve zwangerschapstest.. hopen dat het zo blijft. Heb hem als voorbeeld erbij gedaan
    @RoGiJuLi ik dacht dat je voor de CB digital meer hcg nodig was dan voor een gewone kv2 test?

Attached Files:

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Het is mij helaas overkomen met de cb.
    Eisprong vast gesteld in het ziekenhuis en geen zwangerschap..
    Maar dag erna waren ze ook alweer negatief.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Al 3 dagen positief, maar loopt je zwangerschapstest wel op dan??

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Overigens .... als je niet weet wanneer je eisprong was, hoe weet je dan dat je 8 dpo bent ;)?

7. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Dit dacht ik dus ook! Als je je eisprong niet hebt gevonden, dan weet je ook niet wanneer je NOD is. En je hebt nu 3 positieve zwangerschapstesten gehad? Heb je daar foto's van? Lopen ze op? Ik hoop het voor je!

8. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    #8 applejo, Jun 5, 2017
    Last edited: Jun 5, 2017
    Ik had er zelf 8DPO van gemaakt. Omdat ik de meest donkere zwangerschapstest maar als ovulatie heb genomen... is dus een gokje. Mijn cyclus is 28 dagen normaal gesproken heel constant. Moet 8 juni ongesteld worden. Heb net nog ook een ovulatietest gedaan.. en die knalt.. maar knalt ook al 3 dagen op deze manier...

Helaas heb ik verschillende testen gedaan.. 2 van de etos (zelfde idee als kv2) alleen die kun je nu al niet meer aflezen. En gister en vandaag ook 2 van de action. Heb ook last van gevoelige borsten.. maar kan welicht ook komen door de eisprong 3 dagen voor mijn ongesteldheid.

Hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd

Attached Files:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou gewoon met dezelfde zwangerschapstest blijven testen.
    Het lijkt dat de zwangerschapstest van vandaag lichter is dan gisteren, maar het is moeilijk beoordelen omdat die van gisteren al is ingedroogd

10. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ja vond ik ook... moeilijk tezeggen. Zal morgen eens dozijn allemaal dezelfde zwangerschapstesten halen. En vandaag een perfecte dag om het gezellig te maken.. kan nooit geen kwaad. Want die ovulatietest is wel harstikke positief. Zelfde als gister

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Je hebt ook een ander topic zaterdag geopend. Daar heb je met cb met weekindicator 1-2 weken getest?

12. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Jaa, klopt. Dat was een positief CB test die 1-2 weken aan gaf inderdaad

13. Hope19

Hope19 Bekend lid

Sep 23, 2016
    503
    86
    28
    Female
    's-Hertogenbosch
    Jeetje Applejo je maakt het wel spannend! zou wel echt super gek zijn als je drie dagen achter elkaar positief test op een eisprong...
    Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent!

applejo likes this.
  14. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Jaa, bah haal me weer van alles door mn hoofd. Morgen weer testen. En als het dan nog een positieve zwangerschaps test is... dan houd ik hoop. En anders ga ik er van uit dat ik een late eisprong heb gehad. En heb ik iig mn best gedaan ;)

15. BZD

BZD Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    1,059
    166
    63
    Female
    Paraveterinair
    Mss toch eerder een eisprong gehad en ben je nu meer dpo dan je denkt?
    Ik vind ze er wel erg positief uitzien. Maar ja, er zitten zoveel mensen op dit forum dat er altijd wel iemand is geweest die als ervaring heeft dat... xyz.
    Dus zou inderdaad een klein slagje op de arm houden.
    Spannend hoor!!

applejo likes this.
  16. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Dankje, precies over paar dagen weten we meer

17. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

Mar 2, 2017
    172
    47
    28
    Waarom ga je niet gewoon naar de huisdokter om bloed te laten prikken? dan weet je het toch zeker?

Al denk ik toch dat je gewoon zwanger bent hoor.

applejo likes this.
  18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Lijkt mij onwaarschijnlijk dat al die zwangerschapstesten positief uitslaan door je eisprong. Dat komt wel eens voor, maar is toch redelijk uitzonderlijk. Ik denk dus gewoon dat je zwanger bent, maar zeker weten doe je alleen als je nog even door test met dezelfde testen of als je bloed laat prikken...

applejo likes this.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Ik denk dat je zwanger bent! Ik heb 't ook wel eens gehoord dat zwangerschapstesten positief zijn tijdens eisprong, maar niet 3 dagen na elkaar. En andersom kan je eisprong-test die zo knalt wél gewoon op HCG reageren.
    Ik hoop dat ze gaan oplopen, maar voorzichtig zou ik je wel al willen feliciteren :)

applejo likes this.
  20. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Dank jewel allemaal. Ik ga mogen nog 1 test doen.. als die nog posi is dan ben ik voor mijn doen -zwanger-. En test ik daarna pas over 7 dagen weer.(als ik t volhoudt) want vier dagen een knal ovu test bestaat toch niet bij de actiontesten?

Share This Page