Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wie van jullie heeft ook een miskraam gehad in mei/juni ? Ik vraag me af of jullie direct weer gaan proberen of dat jullie bewust afwachten. Ik neig naar direct weer proberen...

2. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Hoi,

Ik ben afgelopen vrijdag bevallen, na een zwangerschapsopwekking ivm aanlegstoornis van het kindje.
    Ik wil het graag direct weer proberen.

Volgens de gyn en de huisarts hoef ik niet te wachten

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier in mei mk gehad (curretage) en meteen er weer voor gegaan, maar vlgs mij geen ei gehad die ronde... En nu in ronde 2 na mk. Doe wat goed voelt! Succes!

4. Inge83

Inge83 Lid

12 jun 2012
    60
    0
    0
    Ik heb 22 juni een miskraam gehad (curretage). Wij gaan er gewoon weer voor. We konden niet wachten. Succes!

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat jullie weer snel in verwachting raken. Ik denk dat wij er ook gewoon voor gaan. Ik ben ook wel een beetje van, als je lijf er niet aan toe is wordt je vast ook niet zwanger.

6. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Fiore, daar heb je misschien wel gelijk in.
    Ach als je het allemaal van te voren zou weten..

Het geeft mij na het overlijden van mijn dochtertje afgelopen vrijdag, een goed gevoel er weer wat mee bezig te zijn. Gewoon wat dagdromen door al het verdriet heen :)

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hier helaas ook, op 18 juni jl. een miskraam gehad, een dag voordat ik eigenlijk gecurreteerd zou worden. Wij zijn gelijk weer aan de slag gegaan. Ik betwijfel echter of het raak is deze ronde.
    Op de nacontrole-echo van 27 juni zag mijn gyn een follikel van 11 mm en deze zou dus ongeveer een week later gaan springen. Toen ik de maandag erop een ovu-test deed, had ik een vaag streepje, dus we zijn aan de slag gegaan in de verwachting dat mijn ei dinsdag of woensdag zou springen. Maar helaas, de rest van de week geen positieve test gehad. Ik vraag me nu af of het eitje eerder is gesprongen en ik em dus gemist heb, of dat ie nog moet komen. Ik ga maar van het slechtste uit :(

8. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook op 18 juni een vroege miskraam gehad (was toen 4-5 weken zwanger).
    We wilden eerst wachten maar na het lezen van een aantal positieve verhalen van meiden die gelijk na een miskraam weer zwanger raakten zijn wij ook weer gaan klussen.
    Toen ik vorige week bij de gynaecoloog was heb ik een inwendige echo gehad om te kijken alles 'schoon' was en dat was het geval.
    Ook was er een heel mooi eitje te zien die op springen stond en zij raadde mij aan om te gaan vrijen!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ook ik heb in juni (4) een vmk gehad, bij slechts 2 week na bevruchting.

ook wij zijn weer verder gegaan met klussen, niet geschoten is immers altijd mis;):p

vrijdag ongi geworden dus verder naar ronde 2 na mk.
    zeg er wel bij dat mijn ongi deze keer wel beetje raar doet, maar ben zeker weten niet zwanger want heb gister voor mijn eigen zekerheid nog een test gedaan.
    maar heb idd ook wel verhalen gelezen dat het gelijk weer raak kan zijn, dus zou zo zeggen lekker verder klussen:D

wij gaan er deze maand ook gewoon weer voor.

liefs liesje88

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Juultje, hoe ver was je als ik vragen mag, ik vond dit al zwaar en ik was pas 9 weken....

11. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hoi Fiore,

Ik ben op 2 juni gecurreteerd vanwege een MA (11 wkn). Ik wilde eerst wachten om goed te herstellen, maar het begon toch te kriebelen, dus we zijn er gewoon meteen weer voor gegaan!!
    Ik heb mijn temp bijgehouden en heb volgens mijn temp vrijdag 13 juli mijn NOD. Heel spannend dus deze dagen!!! Ik ben nog niet ongesteld, maar voel wel van alles...

Ik ben benieuwd hoe deze ronde gaat aflopen!! Hopelijk zwanger natuurlijk, maar als het niet zo is, dan maar een goede ongi, zodat ik weet dat alles nog werkt!!

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik ben op 5 juni bevallen van ons dochtertje, en wij gaan er ook meteen weer voor. Wacht nu of op een eerste menstruatie, of op een eisprong.. ben bezig met ovutesten, maar heb nog geen eitje gespot..

13. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 9-6 een MK gehad en ben meteen doorgegaan, deze was minder erg dan de vorige keer dus voelde me fit genoeg om meteen verder te klussen :)

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat erg zeg, en wat een veerkracht als je direct na een bevalling weer de energie en wil hebt om het weer te gaan proberen. Het lijkt me een enorme emotionele klap.

Net even overleg gehad met mijn hubbie, ook hij vind dat we het gewoon weer moeten gaan proberen. Ik hoop dat mijn cyclus niet al te veel van slag zal zijn, het was al niet zo regelmatig dus ik duim...

Zal ook voor jou duimen Loesje, ben heel benieuwd, laat je het nog even weten ?

15. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Ja natuurlijk laat ik het weten!!
    Ik hoop dat ik het kan volhouden om tot vrijdag niet te testen! ;)

Ik begrijp je onzekerheid. Dat had ik ook heel erg na de curretage...hoe moeilijk het ook is, het gaat vanzelf beter.
    Alleen ik heb nu het probleem dat ik er heel erg mee bezig ben. Meer dan ik zou willen. Ik denk er elke dag aan...
    Terwijl voor de MA was ik er echt totaal niet mee bezig. Ik deed de eerste zwangerschapstest ook pas 3 weken na mijn NOD.:D

Ga er lekker voor! Wie weet heb je volgende maand wel een positieve test in handen!!

16. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hier ook 23 juni een miskraam, en gelijk weer door. Heb van het weekend eisprong gehad.

Dit was onze derde miskraam (hebben verhoogd risico), direct de eerste eisprong na onze tweede miskraam ben ik zwanger geraakt van onze zoon en deze is gezond en wel!

17. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Wij hebben in mei een vroeg geboorte meegemaakt met 23 weken...

We zijn er gelijk weer mee begonnen omdat onze wens zo groot is..

De eerste ronde heb ik geen ei ontdekt en me cyclus is van slag.. Heb nu al vanaf vorige week woensdag me ongi. Me cyclus heeft nu 35 dagen geduurd normaal 27 dagen.. Dus hopen op een ei deze ronde en dat het weer normaal wordt..

Dames die currateerd zijn hadden jullie ook de eerste ongi lichter bloedverlies dan normaal?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Milan: wat heftig wat jullie is overkomen:(
    M'n ongi was juist heftiger de 1e keer na de curretage.
    Succes met het zwanger worden!

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Fiore, ons meisje is met 37.werken in mijn buik overleden. De honger naar een kindje is zo groot, we willen zo graag.. Vandaar dat we er nu meteen weer voor gaan..

20. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik vraag het omdat ze zeggen dat je helemaal schoon ben na een currettage en daardoor hoef je lichaam minder rotzooi op te ruimen.. De maanden daarna dan is het weer het zelfde..

Vroeg me af wat jullie bevindingen zijn

Deel Deze Pagina