Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toers

toers Niet meer actief

Als het innesteling is kun je over 2 dgn al wel testen dan zit je 10 dpo, wow spannend!!!

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Oh nee swagartist, dat is niet de bedoeling! Welke cyclusdag zit je?!

Kan een ongi op 9dpo al beginnen?!

3. swagartist

swagartist Niet meer actief

Dag 24 van de cyclus. Smileys had ik op dag 15 en 16. Gemiddelde cyclus 30. Ik zal dan wel een korte cyclus hebben nu ofzo? Of een laat ei? Gatver, al m'n hoop in 1x weggevaagd. Bah bah bah.

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    *** Zeg! Is het nu al doorgebroken dan? Anders kan alles nog.. Innesteling, blaasontsteking.. Heb je je urine nog laten checken vanmorgen?

5. swagartist

Ja, er was niets te zien zei de huisarts... En ik was er zo van overtuigd.
    Pfff m'n hart maakt overuren opeens. Ik ben bang dat het echt gaat doorbreken, ik houd jullie op de hoogte. Hoe gaat het met jullie?

6. toers

toers Niet meer actief

Ik duim voor je swagartist!

Net mn laatste werkdag gehad nu vakantie!! Zo lekker, nu nog een smiley erbij dan kan het helemaal niet meer stuk. Hopelijk deze keer minder stress op het wachtbankje want ik heb straks genoeg afleiding.

7. swagartist

Wat heerlijk! Geniet ervan en lekker veel klussen :)!
    Hier breken echt de krampen van een ongesteldheidspijn door... T zal vanavond/morgen wel doorbreken helaas. Pff dit is de eerste maand dat ik m'n ei heb gespot met de smileys, maar misschien heb ik dus altijd een laat ei ofzo. M'n vorige cyclus was 35 dagen dus ik had me hier niet op voorbereid.

8. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    @swagartist balen zeg! Ik had toch helemaal zo'n vermoeden dat het bij jou wel eens raak kon zijn.

@olivi ik heb al een tijdje bij een migrainepoli gelopen en het gaat een stuk beter dan eerst. Nu gemiddeld 2x per maand. Maar paracetamol helpt helaas geen flikker. En dat is helaas het enige wat je mag gebruiken.

Trouwens lekker hoor vakantie!!

9. swagartist

Het is al doorgebroken. Nu maak ik me echt zorgen: 8 dagen DPO is echt niet goed... Wat nu? Ik ben vanaf april bezig, maar kom er dus nu pas achter. Kan ik nu al de huisarts hierover bellen?

10. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Zou ik wel even doen, al is het maar om informatie in te winnen.

11. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    @ swagartist: ik zou ook de dokter eens bellen. Je kunt maar vragen en info krijgen hé.

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ohhh swagartist wat is dat balen!! Wat vervelend...of eigenlijk gewoon k*t!
    Misschien toch eens tarwekiemolie proberen na je eisprong. Het verlengt je LF periode namelijk waardoor een innesteling beter kan verlopen.

13. swagartist

Ja ik neem toch maar contact met de huisarts en ga morgen naar kc voor de tarwekiemolie. Thanks meiden; ik had er vrede mee als ik nog een ronde in moest maar zo vroeg ongesteld worden, heeft me even van de kaart gebracht.

14. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Kleine tip: slik de twkolie na je eisprong!

Het gaat goedkomen meid!!
    Denk aan je!

15. swagartist

Lief van jullie!!!!

16. toers

toers Niet meer actief

Swagartist wat balen zeg! Echt ruk! Meid snel weer veel positiviteit verzamelen voor de volgende ronde. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je lf altijd 8 dgn is. Je cyclus is niet regelmatig en ook nog wat aan het schommelen waarschijnlijk nog ontpillen. Probeer inderdaad tarwekiem olie ( alleen na je eisprong ) en ik zou volgende periode nog een ovulatie testjes doen om te kijken of je lf ook schommelt. Misschien omdat je nu hele korte cyclus hebt ook korte lf bij cyclus van 35 dgn heb je misschien wel gewoon lf van 14 dgn.
    Geen reden tot paniek ontpillen duurt gewoon lang dat is zo vervelend maar je moet erdoor heen. Sterkte! Laat je lekker verwennen door je mannetje tijdens je ongi en straks weer aan de klus.

17. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Snap ik helemaal! Hopelijk bied de tarwekiemolie een oplossing of heeft je huisarts een tip. Sterkte meis!

18. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hoi, mag ik vragen waarom ná je eisprong en ook niet daarvoor? Want sommigen slikken het hun gehele cyclus.

Wil namelijk morgen toevallig ook om tarwekiem en was wel benieuwd naar je tip.

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi honeybeeb,
    Van tarwekiemolie is t bekend dat ze een cyclus kunnen verkorten, maar ook verlengen.
    Als je weet wanneer je je eisprong hebt is t beter om daarna te beginnen met slikken. Dan weet je iig zeker dat je ei is geweest.:)

Bij t gedeelte 'zwanger worden' is een forum over de tarwekiemolie. Erg leerzaam!

20. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Vandaag een dagje vrij en ik kon het niet laten om alvast een keer te testen 4 dagen voor NOD. Helaas niks te zien.. Dit was er 1 van trekpleister, ook 2 voor 5. Voor mijn gevoel hetzelfde als de kv test. Straks maar even een nw voorraadje maken. Wat denken jullie kruidvat 2v5 en een clearblue voor extra duidelijkheid wanneer het zover is? Of zijn er nog betere?

Deel Deze Pagina