Ohh spannend Mieke!! Heb je al klachtjes?! Ik heb de cb digitaal, maar wil 4 dagen na mijn officiele NOD (4 dagen later) testen dus denk dat dat wel genoeg is.
Hey MiekeH spannend ik test ook elke keer al 4 dgn voor mn nod. moeilijk om dat niet te doen. ik heb kv 2 voor 5 in huis en een midstream uiterst gevoelig van zwanger&kids (die schijnen top te zijn) kun je op hun site bestellen. Wel de midstream nemen niet dipstick. Zeggen dat hij zelfs al 6 dgn voor nod kan. Dan heb ik nog een clear blue digitaal wekelen indicator voor als ik het zeker weet voor de leuk. Ik ga zo weer testen voor een smiley, kan er wel aan zitten te komen had gister veel vruchtbaar slijm.
Tja het kan nog alle kanten op! Ik wil zondag even weer testen dan doe ik wel een kruidvat. Die van zwanger en kids bestel ik wel als het deze maand weer niks is geworden voor de volgende keer. Ik voel vanalles, maar dat heb ik elke maand. Ik voel deze maand alleen wel andere dingen dan andere maanden. Even een opsomming: - Drukkend menstruatiegevoel met vlagen, vanaf de ovulatie. - 1,5 dag ziek, zwak, misselijk, diarree - af en toe beetje weeïg gevoel/ misselijk - zuur/ vol gevoel achterin mijn keel (vnl 's avonds) - ik vind het heel naar om op mijn buik te liggen (heel vreemd) - tja en veel hoofdpijn, maar dat kan ook door die migraine komen. - veel vloeibare afscheiding - btje opgezette buik Maar wie weet houd mijn lichaam me wel weer gigantisch voor de gek. Nog een paar nachtjes...
Olivi, heb je al getest?! Mieke, die lijst met klachtjes ziet er goed uit! Ik heb ook allerlei klachtjes die ik normaal niet heb. - Nu dagelijks last van steken/spierpijn gevoel in m'n liezen, - jeukende rechter(.)(.), - warm hebben/rode wangengevoel, - kokhalzen na elke maaltijd - vanochtend steekjes bij m'n navel ( toen dacht ik eigenlijk stiekem, dit zit goed......maar pfff ik wil dit niet voelen, straks is de teleurstelling weer zo groot...) Als de klachtjes erger worden wordt het wel erg lastig om het tot de 8e vol te houden maar ik ga er voor. Edit: klachtjes onder elkaar gezet
mieke wat spannend! ik zou ook eerst goedkopere testen doen en als je dan wat ziet de clear blue gebruiken. De CB is volgens mij wel een van de beste testen hoor. Echt spannend dat je allemaal van die klachten hebt... ik had ze ook; helaas was het bij mij geen goed teken dus ik wens jou en de rest heel veel succes! Ik hoop voor jullie dat het raak is
Dit is mijn test van vandaag, geen smiley maar de dipstick geeft wel een duidelijk streepje nu. Nog niet positief maar voor mijn doen al donkerder dan ik ooit gehad heb. In het echt is streepje duidelijk dan op de foto. Vanavond nog een keer testen denk ik.
I hope so! Vandaag en morgen heb ik het nogal druk, duimdik spreek jullie wsl pas weer na de volgende test op zondag
@olivi: welke cyclusdag zit je nu? Ik denk dat wij ongeveer dezelfde lengte hebben qua cyclus, bij mij komt mn ei altijd later, dus als je nu op CD 12 zit dan denk ik dattie nog moet komen. Zie wel een streep bij de dipstick maar is niet posi. Ik zou doortesten en sowieso klussen! Ik zit op cyclusdag 9 nu en start as zondag met ovutesten, dag 11 dus en dan denk ik dat het nog een paar dagen duurt. @swagarist: ah balen van je ongi! Raar zo vroeg al idd. Heeft het echt doorgezet nu of nog twijfelachtig? @migraine: er is naast pcm een middel wat je mag bij evt zwangerschap. Volgens mij maxalt injecties. Het mag dus bij zw maar artsen doen het alleen in uiterste noodzaak. @miekeH: jammer van de witte test. Maar er is nog hoop natuurlijk! Hopelijk snel toch posi!
Mamasmeisje ik zit vandaag idd op cyclusdag 12 dus ik denk ook dat mn ei nog komt. Maar vorige cyclus had ik alleen met dipsticks getest en die zijn nooit zo duidelijk geworden als die van vandaag. Verwacht toch wel morgen een duidelijke positieve. Op welke cyclusdag heb jij meestal een eerste positieve ovulatietest? En hoe laat doe je de testen 1 of 2 keer per dag?
olivi: je ei komt er vast dan snel aan hoor! en niet kijken naar de streepjes op de CB test hoor; dat zegt niets, maar misschien is je ei wel gewoon wat later ik heb er alle vertrouwen in, dat je 'm gaat spotten. Ik had mijn ei pas op CD 15. Mieke, zo spannend he dat je straks kan testen ik hoopte dat we zondag tegelijk zouden kunnen testten, maar helaas (voor mij dan). Bij mij is het doorgebroken, nieuwe NOD 25/9 (geschat dan: want opeens is alles weer veel onzekerder dan het was BAH)
Ik had vorige ronde op CD 15 een knalpositieve dipstick van z&k (maar geen smiley dus) en begin van die avond ovulatiepijn. Die middag geklust, CD15 dus, 2 dagen daarvoor ook maar na CD 15 niet meer. (door familieomstandigheden niet in de stemming). Had een LF van 10 dagen en dat is normaal bij mij. Ik testte ronde de eisprong 2x daags, eind vd ochtend en rond 20u nog eens maar met de cb ga ik dat niet doen denk ik..beetje duur.
Wat raar dat je geen smiley had en wel positieve dipstick?! Heb je toen maar 1 keer smiley geprobeerd?
Ja ik heb de dagen voor en na de knaller ook met cb getest. In totaal 4x cb gebruikt, op cd 13-14-15 en 16. Op 15 dus die knaller maar geen smiley, op 16 alweer minder fel dus dacht mn ei op 15 gehad te hebben. Op 16 ook nog een CB gedaan maar was ook negatief. Raar! Maargoed, nu probeer ik alleen de cb te gebruiken en start op cd 10 of 11. Zag toevallig ook nog 9 dipsticks liggen van z&k dus die gebruik ik misschien ook nog wel ter vergelijking. Nu nog geen symptomen van komend ei, nog geen vruchtbaar slijm dus weet zeker dattie nog komen gaat.
Echt heel apart dat je geen smiley had dan, ik ben ook wel bang dat ik hem niet krijg. Doe nu ook beide dipstick en cb. Voor de zekerheid gewoon steeds blijven klussen om de dag voor het geval ik geen duidelijke positieve krijg. Hoop niet dat ik mijn knaller op cd15 krijg want dan zit ik in het vliegtuig :0 hahaha wordt dan een wel heel bijzonder verwekt kindje... Hihi!!
Toch nog even snel alles gelezen! @olivi dat word een spannend vluchtje haha ook ik had mijn smiley op cd 15 @mamasmeisje bedankt voor de tip maar maxalt is echt heel sterk. Ik kan mijn lichamelijke reactie nog heel goed herinneren op mijn eerste maxalt (smelt), behoorlijk heftig. Inmiddels vind ik het een wondermiddel, maar ik zou het nooit gebruiken tijdens een mogelijke zwangerschap, ook niet in een andere vorm. Ennuh de aderen op mijn borsten vielen ineens op haha.. Na vandaag zo'n omowitte test durf ik nergens op te hopen, maar stiekem word ik hier wel evenveeltje blij van. Nu snel slapen, morgen weer een drukke dag. Zondag zal ik even fatsoenlijk reageren op iedereen!