Jaaa Olivi!! Wat n heerlijk begin van je weekend! Mieke, ben benieuwd naar je test!! Hier 7DPO, ik word langzaamaan minder zen....
@olivi: super!! Op CD13 dus? Heb je met eerste ochtendurine getest of later en 1x daags of vaker met de CB. Vanmorgen dipstick gebruikt van z&k, heel licht streepje nog dus ff afwachten nog. Spannend en klusze
Mamasmeisje ik heb met mn ochtendurine getest op cd 13 Ik heb alle dagen vanaf cd 8, 1 x daags getest. Soms al ik twijfelde heb ik s avonds nog een keer getest op dag 11 en 12. Als ik werk dan test ik met mn 2de plasje in de ochtend, als ik vrij ben gewoon ochtendurine. Wel elke ochtend beetje rond dezelfde tijd of in ieder geval niet langer dan 24 uur ertussen laten. Ga nu nog testen om te kijken of ik nog 2de smiley dag heb vandaag of dat de piek al voorbij is. Edtit: vanmorgen geen smiley meer, dipstick was nog wel een streepje maar duidelijk minder knal dan gisterochtend. Ik heb dus blijkbaar maar 1 smiley dag en dan dus een korte LH piek? Is dat erg? Wanneer zou nu ongeveer mn eisprong zijn (geweest) Gisteren wel steken in mn buik gehad hele dag.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je eisprong is geweest als die krampen over zijn. Dus ik denk gister dan!
Ja ik denk ook dat mn ei gesprongen is inmiddels. We hebben donderdagavond, vrijdagochtend en zaterdagavond geklust en voor de zekerheid ook nog maar vanmorgen zaterdagochtend was de posi ovulatietest. Dus eigenlijk wel elke dag geklust hoop maar dat dat niet too much is. Mijn mannetje wil altijd wel erg graag dus juist als hij niet mag is de drang groot haha, maar soms hebben we ook wel weekje dat we zo 5 dgn niks doen en dan weer wel. Vind het toch lastig om er een verplichte structuur van te maken. Spontaniteit is dan toch wel er vanaf. Maar ik kan het niet voorkomen dat je er toch veel mee bezig bent en er dus ook naar gaat seksen... Ik probeer het niet te veel te pushen maar hebben jullie ook bijvoorbeeld dat je alleen maar bepaalde standjes wilt doen tijdens hoogtepunt die grotere kans op bevruchting, daarna denk ik ik moet nu blijven liggen minimaal 10 min enz. Echt zo irritant maar het houdt me bezig. Mieke ik ben benieuwd naar je test!!! Vertel vertel!!
Jeuj een ei! Fijn olivi! Welkom op het wachtbankje En mumm, ik heb al 2x getest voor NOD maar je schiet er geen zak mee op. Dus lekker wachten tot zondag! Nog een weekje! Hier nog geen positieve test dus ... Nu maar gewoon afwachten. Gisteren te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is na 4 jr MMM. Heftig hoor!
Haha olivi heel herkenbaar! De standjes, het blijven liggen, soms een kussen eronder... Vriendlief wil ook altijd wel, maar ook ik denk er veel bij na. Teveel denk ik soms... Maar we willen allemaal ook zo graag!
Haha Olivi, ik heb ook zo'n man! Maar moet zeggen dat ik t rond die dagen niet erg vindt Welkom op t wachtbankje Mieke, ik hoop dat de testen snel positief zijn! Ik heb nog niet getest. Wel vanalles liggen dus de verleiding wordt groter. Maar ik doe t deze maand echt niet voor NOD. swagartist, hoe is t met je?!
Hier begonnen met de dipsticks van z&k. vandaag ietsie donkerder als gisteren dus begin morgen met de CB smileys Zit dan op CD 12. Verwacht eigenlijk pas eind vd week de eisprong. @mieke: jammer van de witte test, hopelijk snel positief! @olivi: Ik vermoed dat ik ook zo'n korte LH piek heb, daarom misschien geen smiley gehad vorige keer ofzo. Spannend op t wachtbankje! Gaat altijd zo langzaam...
Pfffff nog 1 weekje wachten tot ik ga testen!!! Ik ga het volhouden, ik ga het volhouden, ik ben zen, ik ben zen...
Heel goed bezig Mumm! Je kan het! Misschien toch een testje meenemen op vakantie *twijfel* denk dat ik gek word als ik overtijd zou zijn en geen test heb Mamasmeisje hoop dat je nu wel positief test met de cb gewoon beide blijven doen kun je mooi vergelijken.
Mamasmeisje hoe was de test? Mumm, ik ben benieuwd hoeveel kans je überhaupt hebt om voor je NOD te testen. Natuurlijk zijn er genoeg die positieg testen, maar ook genoeg die pas op, of na NOD positief testen. Ik kan online geen percentage vinden. Olivi wanneer vertrek je? Ik weet dag 15, maar is dat vandaag of morgen? Waar gaat de reis naar toe? Waarom stop je niet gewoon een test in je koffer? En anders is er daar wel 1 te koop! De komende 2 dagen spannen erom.. Ongesteld of niet! Heb al sinds mijn ei een menstruatiegevoel dus dat schiet ook niet op.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik 4dagen na NOD een positieve cb test. (Na 10 maanden van teleurstelling). Ik kan nu twee dingen doen.. Als uitga van de lengte van mn cyclus dan kan ik woensdag al testen. Als ik uitga van mn eisprong+14 dagen lf, dan kom ik op de 7e uit. Ik begrijp niet zo goed wat nou mn NOD is dus ik wacht gewoon tot zondag. Geen ongi zondag = testen! Tot nu toe nog geen ongikrampen, alleen maar kokhalzen en die steekjes in mn lies en de rest van de klachtjes die ik elke dag opsom...zucht..heerlijk zo'n forum . Ben blij dat ik t van me af kan schrijven, anders was ik allang zo zen niet meer! Volgens diverse calculators op internet kan ik inderdaad woensdag al testen. Zou dat dan mijn NOD zijn, of moet ik van 'berekening 2' uitgaan? Stel dat t de 2e is test ik misschien nog later....whaa zeg ik heeeul stoer!
@mieke: vanmorgen eerst de dipstick gedaan en die gaf nog maar een heeel licht teststreepje dus geen CB gedaan, weet zeker dattie negatief zal zijn namelijk. Wel sinds vandaag iets meer vruchtbaar slijm maar nog niet het eiwitachtige, iets troebel nog dus denk wel dattie eraan komt over een paar dagen. Denk vanavond weer een dipstick. @mumm: ik zou smiley+15 dagen nemen voor NOD. Mocht de test dan negatief zijn en niet ongi, dan om de 2 dagen testen. Sommige testen pas dagen na NOD positief.
Jeetje ik vind het ook zo spannend voor jullie. Hier gaat het wel weer. Alweer laatste dag ongesteld dus we kunnen weer bijna aan de klus! M'n LF is tekort, maar het kan eenmalig zijn... Dus advies van de HA is om dit even in de gaten te houden en anders aan de bel te trekken. Dan heb ik extra hormonen nodig om die periode te verlengen. Was even flink schrikken, maar we gaan er weer voor deze maand manlief is gelukkig een super op-commando-klusser (heeft altijd zin) dus dat gaat straks weer helemaal goed komen! Jullie al nieuws? Mieke, nog een test gedaan?