Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

huh? een derde smiley? hele lange LH piek ofzo? uber vruchtbaar ofzo haha? dan knal je wel zeg :)

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja derde dag smiley, doe zo nog ff de dipstick maar moet zo ook weg dus resultaat horen jullie vanmiddag ergens.

3. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Je eerste smiley was pas smiddags toch? Dan is je smiley nu denk ook weg?

Balen mumm!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Helaas, heel de dag beetje hoop gehad maar ongi is rond 18 uur echt doorgebroken. ML was zo lief..hij heeft vanmiddag een reep chocola voor me meegenomen. Vanavond hebben we samen een wijntje gedronken en ik heb even een traantje gelaten...lucht op!

Ik hoop dat we met z'n allen snel op roze mogen meiden!!

5. swagartist

Balen mumm. Ff flink balen en straks er weer voor gaan. Ik zit ook flink te balen. Komt er net weer een echo foto langs op Facebook. Ik gun het iedereen echt, maar wel met een steek van jaloezie. Ik wil het ook gewoon zo graag! Echt iedereen om mij heen is zwanger in de eerste ronde. Waarom ik niet? Wat is er mis met mij?

6. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Ja zuur he swag, ik heb het ook hoor! Het gaat ook gewoon elke dag over zwanger zijn. Mijn collega met wie ik 40 uur op kantoor zit gaat bijna met verlof, dus weer 1 confrontatie minder. En dan zijn er nog 3 goede vriendinnen zwanger.. En niet te spreken over al die andere dikke buiken om me heen en de opmerkingen 'staat je goed hoor' als je nichtje op de arm hebt...

Volgende week familieBBQ waar ik elke keer van hetzelfde nichtje de opmerking krijg 'het is zo leuk' ze laat altijd doorschemeren dat ze niet begrijpt dat wij nog geen kinderen hebben (domme koe) .. Zelf is ze net 25 en heeft ze er 3!

Heb je je ei al gespot, swag? Mumm, al een beetje uitgebaald?

7. swagartist

Gelukkig kan ik even bij jullie zeuren... ;) ML is echt super lief en heeft gisteren echt minder biertjes gedronken met de mannen en vandaag extra voedingssupplementen gehaald. Misschien moet ik er ook niet zo mee bezig zijn elke dag, maar ik kan er gewoon niets aan doen... ik heb nog geen ei gespot, zit nu op dag 10 dus is aan de vroege kant, maar ik wil 'm niet missen dus blijf lekker testen :). Hoever ben jij nu Mieke? Hoe gaat het met de rest?

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @swagarist: wat lief van je mannetje! Dag 10 is idd vroeg voor je ei maar ik weet zeker dattie komen gaat! Jij had vorige keer ook 2 smiley toch?

Over 3 smileys gesproken, mijn eerste idd woensdagmiddag, de derder vrijdagochtend dus das binnen de 48 uur dat de piek duurt dus vandaar. Dipstick was ook al minder knal vrijdagochtend. Denk mn ei dus in de nacht van donderdag op vrijdag gehad te hebben. Vandaag al een hele dag menstruatieachtige krampen onderin mn buik. Soms steekjes in mn lies. Kan mn ei nooit meer zijn denk ik maar vind het raar, heb ik nooit.

@mumm: echt balen meis!! Zwanger worden is idd niet zo leuk zo he? Jij hebt al een kleine toch? Was je snel zwanger toen? Genieten van de wijntjes dit weekend!

Nu ff eten, straks weer verder lezen op zp. Fijne avond allemaal!!

9. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Gewoon blijven testen swag! Vorige keer dag 15 toch? Ik zit pas op dag 5 hoor, dus duurt nog even. Ik ga woensdag beginnen met testen omdat ik ook al eens een cyclus van 22 en 23 heb gehad.

Vandaag zink / selenium voor manlief gehaald en hij slikt de resterende foliumzuur van mij :). Zelf heb ik puur mama van VSM gehaald, daar zit ook net iets meer in dan alleen foliumzuur. Misschien ga ik nog aan de tarwekiemolie, maar de tuinen had alleen een joekel van een pot en kruidvat had het niet.

Fijne avond meiden!

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ik heb de test ook gebruikt en in ronde 2 van gebruiken was ik zwanger nu alweer 13 weken maar elke ronde maar 3 strips gebruikt dus heb zelfs nog over

11. toers

toers Niet meer actief

Hoi meiden hier vanuit Thailand even een berichtje!

Balen mieke en mumm ongi geworden! Zo stom terwijl je lichaam zoveel signalen geeft dat je toch de hoop hebt...

Hier nu dag 8 dpo denk ik, nog nergens last van. Behalve de standaard gevoelige borsten maar daar laat ik me niet meer door afleiden :D
    Heb wel op dag 5 en beetje nog op dag 6 dpo krampjes in mn baarmoeder gehad... Helaas zit er niks anders op dan gewoon afwachten, gelukkig denk ik er maar weinig aan hier.

Nou meiden veel succes met klussen jullie zullen komende dgn wel weer eitjes gaan spotten! Ik blijf nog een paar daagjes in het wachthangmatje chillen. Ik heb stiekem een testje meegenomen maar die ga ik niet eerder gebruiken dan 14 dpo dus dat is zaterdag of zondag als dat dan nog nodig is.

Tot snel!

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#312 Mumm84, 8 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2013
    Leuk om wat van je te horen Olivi!

Edit: nog even teruggelezen. Ik zit nog behoorlijk in de baalstand. Ook omdat we eigenlijk alleen aankomende maand nog hebben en ik wil die druk niet voelen. VL wordt daarna geopereerd en het lichamelijke herstel kan 1 of 2 maanden of zelfs langer duren. Ik probeer er natuurlijk zo luchtig mogelijk mee om te gaan maar in m'n achterhoofd denk ik ook aan hoe het bij dochterlief ging ( 10 rondes over gedaan). Het idee dat het nog zo langer of misschien nog wel langer kan duren...pfff....dat zit me nu behoorlijk dwars. Ik mag niet klagen, hebben geen MMM gehad maar toch...als je de wil hebt...wil je het ook meteen!

Ik ga deze maand echt wat afstand nemen van t forum! Ik lees gewoon mee maar door niet te reageren denk ik dat het wat beter naast me neer kan leggen.

En Mieke, als ze vragen of je al bezig bent ( ik herken het en vindt het erg asociaal..) zegt een vriendin van mij altijd: Ja elke avond, maar nog niet voor een kindje. Ik heb deze nog niet durven gebruiken..maar er gaat een dag komen :D

13. swagartist

hoi mumm, ik begrijp je echt heel goed. ik snap dat je daar heel erg mee zit. ik baal ook voor jou. ik was ook heel erg bezig met het forum, en probeer nu ook een beetje afstand te nemen, want ik ben er zoo op gefocust merk ik. blijf wel graag op de hoogte hoe het met jullie gaat, maar probeer niet meer 10x per dag te kijken :).
    hoi olivi, wat lief dat je ons een update geeft vanuit thailand. spannende tijd voor jou!
    ik weet ook niet helemaal hoe om te gaan met de vragen naar kids. aan de ene kant wil ik er ook niet over "liegen" dus ik heb nu al tegen een aantal mensen gezegd dat wij graag kinderen zouden willen, maar ja, dat de natuur zijn best moet doen en dat de wil er zeker wel is. maar aan de andere kant heb ik daar nu ook weer een beetje spijt van, want ik heb ook geen zin om elke keer van die opmerkingen te krijgen of we al zwanger zijn. gelukkig is dat nu nog niet echt gebeurt, maar ja, dat zal vast komen als het nog even op zich laat wachten (zeker met die korte LF periode waar ik nog steeds zenuwachtig over ben). lastig dus.
    ik zit nu op CD 11. nog geen smiley. ik laat het jullie weten als ik smiley's test!!

14. swagartist

Nog geen ei... Gaan jullie onder de zonnenbank? Ik zit te twijfelen. Heb nog tegoed maar weet niet of het nu goed is...

15. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hi dames!

Olivi, wat leuk dat je ook even weer reageert! Ben fijn dat jij lekker afleiding hebt :):). Maar spannend blijft het toch.

Mumm ik snap het helemaal, ik heb het zelf ook wel een beetje (vandaar mijn late reactie). Heb ook besloten om er minder over te hebben met de mensen die wel weten dat we bezig zijn, anders heb ik constant het idee dat ik ze op de hoogte moet houden.

Deze week komt je ei swag! Spannend! Ik ga vanaf woensdag eieren zoeken! En wat betreft de zonnebank, ik heb geen flauw idee. Ik ga er nooit onder.

Slaap lekker allemaal!

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    wachten duurt lang!!! vooral omdat ik niks voel en het idee het dat het niet raak is deze ronde. Ga pas een beetje meer hoop krijgen als ik zondag niet ongi ben, dan 10 dpo en meestal lf van 10 dagen....

17. swagartist

Hier nog geen ei. Nu CD 15. Vorige cyclus had ik nu m'n eerste smiley. Ik word er zenuwachtig van omdat ik totaal geen symptomen heb. Geen slijm, geen gevoelige buik. Niets. M'n oma was met haar 30ste in de overgang. Ik voel me als een tijdbom. Gelukkig verwijzing gekregen naar de gyn omdat het erfelijk is, kan ik dat laten uitzoeken.

18. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Spannend zeg swag, snap dat je nu wat ongeduldig wordt. Ook al kan het nog steeds makkelijk! Fijn dat het in ieder geval uitgezocht wordt.

Ik zit net op dag 10, geen ei! Ik hoop op het weekend, dan heb ik nog een kleine kans deze maand.

Mamasmeisje.. Nog maar 3 nachtjes voordat het zondag is!

19. toers

toers Niet meer actief

Bah hier zijn de rode dagen aangebroken, baal er flink van. Toch een traantje gelaten. Wat een ellende weer een ronde verder...

Pfff nou ik ga een cocktail drinken en proberen weer van mn vakantie te genieten.

Succes meiden! Tot snel!

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @swagarist: jeetje das ook schrikken, wanneer mag je naar de gyn? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Hopelijk toch deze ronde een ei!

@miekeH: voor jou ook hopelijk snel een smiley!

@olivi: balen van je ongi meis! Fijne vakantie nog! Voordeel is dat je genoeg afleiding hebt daar en je snel verder kan met de volgende ronde!

Hier idd nog een paar dagen tot zondag. Ga dan echt nog niet testen, denk maandag of liever nog op dinsdag. We zien wel, ga er gewoon van uit dat ik ongi wordt...
    Bah nachtdienst hiero! Wil naar mn bed toe!!!

Deel Deze Pagina