Hoop dat we allemaal een zomerkindje krijgen!! Hier al 2 dagen harde ontlasting.. Terwijl ik nu ook al een paar keer diarree heb gehad een week voor menstruatie. Heb ook een bol buikje.. Ach ik zit nu in de fase dat alles een symptoom kan zijn! Maar toch is het een beetje raar. Dat drukkende menstruatiegevoel is ook nog volop aanwezig. Wat is het lichaam toch een raar iets. En eigenlijk is het best fijn dat een pil dit alles normaal gesproken onderdrukt...
Mieke, zelf heb ik nooit zo gelet op mn ontlasting toen ik net zwanger was. Maar hoop op goed nieuws van jouw kant! En swagartist ook, spannend weer he. Hoop dat je lf langer is deze maand. Slik je tarwekiem?! Hier goed nieuws, vandaar dat ik weer even inbreek. Ik had gister weer een ! Zo fijn om elke keer te zien!
ik let ook niet op mijn ontlasting. Is dat een symptoom dan? Ik heb op zich weinig klachten. Soms ben ik bang dat ik krampen voel. Ik zit vandaag op 5DPO dus het wordt met de dag spannender voor mij...! Ik ben de dag na mijn smiley's met tarwekiemolie begonnen. Ik houd jullie op de hoogte! Waar ik mij wel een beetje zorgen om maak is mijn lage temperatuur (eigenlijk al direct na mijn ei). Zie handtekening. Hoe is dat bij jullie? Mieke, temp jij ook?
Ik wilde ooit beginnen met tempen, mr aangezien ik behalve een beetje onregelmatigheid gewoon een goede cyclus heb, vond ik het niet nodig. Dus daar ben ik niet bekend mee. Ik snap dat het voor jou spannend is. Hoeveel dpo moet je minimaal hebben? Ik beeld me vandaag in dat mijn borsten gevoeliger zijn dan anders... Nog 1 week meiden... Ik ben zo'n stuk ongeduld!
Mieke, ik heb ggeen idee wanneer mijn NOD is. Op een andere forumsite heb ik 5 oktober aangegeven maar ik zie het wel. Vanochtend 2e We gaan het vanavond en morgen weer gezellig maken!! Vriendlief slikt zinktabletten dus ik vertrouw er wel op dat dagelijks klussen nu wel zinvol is. Ik heb ervaring met tempen en zie idd dat jouw temp lager is Swag. Temp je dagelijks op dezelfde tijd?! Wellicht dat tarwekiem een effect heeft?! Weet niet of dat kan hoor...hoop dat t komende dagen stijgt!! Je kunt het evt voorleggen op t forumgedeelte over tempen?! Tot snel weer meiden. Ik wil me aleen in het weekend hier melden, dan lijdt mn werk er ook niet (meer) onder
Ah neeeeee! Wat een domper zeg! Wel erg fijn dat je nu direct vrijdag terecht kunt. Een hele dikke knuffel!
O neeee! Wat raar swag! Zo kort na je smileys! Hopelijk kan de gyn je helpen meid! Suc6 vrijdag! @mieke: ik had bij de eerste zwangerschap veel rommelende darmen en obstipatie voor mn NOD dus wie weet.. Hier begint de klusweek en het testen weer. Denk dat mn smileys in het weekend zitten.
thanks meiden, ik was weer flink in shock vanochtend. de hele dag gewerkt met een pokerface en toen ik thuis de sleutel in het slot stak kwam de flinke jankbui. gadver, wat heb ik een hekel aan zwanger worden. ik mis mijn kindje (die ik dus niet heb) zo erg... ik voel me echt continu in rouw ofzo. het klinkt misschien gek, maar zo voelt het gewoon. hoop zo dat het bij jullie wel raak is; even goed nieuws !
Knap hoor! Fijn even alles eruit gegooid. Het rouw gevoel herken ik niet. Ik wil gewoon heeeeeeel graag. Het beheerst mijn gedachten. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed.
Dames wat is het hier stil! Ben benieuwd hoe het met jullie is!! Hier 10 dpo en sterk de drang om vanavond een testje te doen. Vriendlief is alleen vanavond even thuis en dan pas zondagavond weer. Ik wil toch graag samen testen... Durf niet zo goed te testen deze keer. Bang voor een witte test denk ik.. Want dan is ineens alles nog mogelijk, maar is de kans voor mijn gevoel een stuk kleiner.
Nou wat een stilte idd! Ik moet wel wat te lezen hebben Spannend Mieke! Ben benieuwd of je gaat testen! En natuurlijk naar de uitslag! Hier sinds eisprong een schimmelinfectie...erg vervelend. Maar moet zeggen dat ik dit ook had bij m'n eerste zwangerschap dus wie weet zegt t wel iets . Nog 10 dagen geduld...bleg wat klinkt dat ver weg! Mamasmeisje, is je ei al in zicht?! Swag, succes morgen bij de gyn!
Oh bah!! Hoop dat ik je kan troosten: Ik heb ooit op donderdag nega getest en op zondag was t positief.. Ik duim voor je!
Hey meiden! Nou vakantie zit er weer op voor mij vandaag weer beginnen met werken! Swag wat balen voor je dat je LF weer zo kort is ik hoop dat de gyn jou gerust kan stellen en je kan helpen. Komt helemaal goed tegenwoordig kunnen ze zoveel met medicatie. Mieke jij een nega test dat is niet leuk! Ik duim voor je tot zondag alles kan nog! Geen bloed geeft moed Mumm wij hebben onze nod ongeveer gelijk of niet? Ik 7 okt. Ik denk dat mn eisprong dinsdag is geweest dus nu weer op wachtbankje... Duurt lang.... Geen ovu testen gedaan dus op de goed geluk en op vakantie natuurlijk best wel meer geklust dan gebruikelijk dus zal wel niks worden deze ronde, haha. Denken jullie dat het echt zo is dat elke dag seks de kwaliteit van zaadjes doet afnemen? Ik ben soms bang dat wij misschien te vaak doen. Hoe is dat bij jullie? Maar goed we willen te graag en voor mn gevoel kan ik geen dag overslaan in de vruchtbare week, zal maar net DE cruciale dag geen seks hebben...
Hee!! @olivi: heb geloof ik gelezen dat het niet zo'n kwaad kan. Wel als het meerdere keren op 1 dag zou zijn. En zelfs dan denk ik dat als dat 1x voor zou komen dat niet uit maakt. Als je maar voor je ei volgende klust. Als ik jou zo hoor heb je echt wel kans hoor deze ronde! Suc6! @mieke: baken van je witte test Maar nog even hoop houden tot zondag! @hier: nog geen ei gespot. Sinds gisteren gestart met de cb, zit nu op dag 12. Vorige week smiley op dag 14 en 15 dus hij komt nog. Ook nog geen symptomen van voor de eisprong dus we wachten af. Afgelopen week nog niet kunnen klussen. Heb 2 dagen tot 23.30u gewerkt, dan 12 uur pas thuis en dan komt het er ook niet meer van. Vanavond nog tot 22u werken en daarna 5 dagen weekend, moet vast goed komen om dan te klussen