En Swagartist, al een smiley? Hier nog niet. Vind het wel spannend worden.. Als ik m maar heb! Dit is dag 13 (zonder smiley) en mijn langste cyclus was tot nu toe 27 dagen. Ik had m dus eigenlijk wel verwacht. 22-24-27-23-26-25-?
mmm, balen. ik heb nog geen smiley, maar als ik de test eruit haal zie ik toch (heelll!!!) licht blauw lijntje dus misschien zit het eraan te komen. ik heb nog geen regelmatige cyclus, zit nu op dag 12, maar met mijn kortste cyclus zou morgen De DAG zijn! dus ik zit er bovenop laat je weten hoe het gaat?
Nog steeds geen smiley. Ik zit nu wel flink te turen naar het linkervstreepje, waar toch wel echt blauw te zien is... Maar kennelijk niet genoeg om een smiley te zien. M'n ei komt er aan, denk ik dan maar!
Hier helaas ook nog geen smiley! ... Je moet inderdaad niet turen naar t blauwe streepje, dat is denk een beetje standaard voor die test. Ik heb ze ook.
Wat goed!!! Klussen maar !!! Ga je meteen vandaag en morgen klussen of om de dag? Ik heb nog geen smiley, maar voel al 2 dagen gerommel in m'n buik... Hoop dat het snel komt en dat ik geen lange cyclus heb (langste was 35).
Op welke dag zit je nu? Ik kreeg gisteravond een beetje buikpijn en vandaag een smiley en overdag hel venijnige steekjes in m'n buik.. Overduidelijk deze keer! Gisterochtend geklust, vanavond en morgenavond nog een x voor de zekerheid! en dan wachten.. Wachten.. Wachten!
Ik zit nu op dag 14. Ik hoop dat m'n smiley morgen komt... Ik heb vandaag alleen minder steekjes dan gister. Vaag... Straks test ik nog even met een dipstick, morgenochtend weer de cb. Super spannend voor jou nu!!! Klus ze!!!
Hoi meiden ik heb afgelopen cyclus de z&k dipsticks gebruikt maar mn ei niet kunnen vinden dus ik wil nu de cb ovulatie testen gaan proberen. Testen jullie 1 of 2 keer per dag met cb? Omdat ik vorige cyclus geen posi test heb gehad ben ik bang dat ik hem misschien mis met 1 keer per dag.
Hi meiden, ik klets graag met jullie mee! Ik gebruik ook de cb digi ovutesten. Nog geen smiley te bekennen. Wel steken in mn buik sinds vanavond. Wilde voor t slapen gaan nog een cb test doen maar toch niet gedaan. Dom...nu kan ik niet slapen. Dus over half uurtje nog even testen VL in de tussentijd wakker houden! @ olivi, ik test normaalc in de ochtend. Maar nu vanavond dus even extra . 1x per dag moet voldoende toch?! @ swagartist, we lopen beetje gelijk! Hoop dat je morgen een smiley hebt! @miekeh, klusze!
Ik heb de testen trouwens besteld bij drogistplein, daar betaal je 36 euro voor 20 testen las ik hier ergens een tip van iemand dus ik denk ik geef het even door.
2e dag met een smiley!! Ik word er vrolijk van mijn ei bestaat! @olivi hihi die tip kwam van mij! Dan valt het best mee hè? En ik hou mezelf voor.. Als het kindje er al was geweest dan waren we nog veel duurder uit iedere maand. Ik heb standaard iedere ochtend getest, en toen ik begon te denken 'waar blijft ie nou?' Heb ik ook nog een paar x 's avonds getest. En mumm84 en swagartist, zijn de smileys al in zicht?
Yes yes yes!!! Er was vanochtend een smiley! Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk! Ik gooi alle dipsticks het raam uit:cb it is! Nu flink klussen vanavond en morgenavond en hoop dat ik daarna alle ovutestjes niet meer nodig heb !!
Btw, ik test alleen s ochtends met cb. Voor de fun s avonds met een dipstick, maar daar zie ik helemaal niets op, ze waren heel goedkoop van 123thuistesten
Whaaa super meiden!!! Hier nog geen smiley ! Wel krampjes dus we gaan het vanavond sowieso gewoon gezellig maken! Hopelijk morgen de smiley! Klusze jullie!!!
Dank je, ik ook! Gelukkig wel krampjes en een hoog libido ( prima bijkomstigheid ) dus ik vind het tot dus ver allemaal goede tekens! VL lacht zich rot om me. Hij weet al hoe laat het is zodra hij me ziet haha!
Trouwens....als jullie een smiley hebben..spring je dan snel terug het bed in of ga je 'gewoon' werken en wacht je met klussen tot in de avond?