Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toers

toers Niet meer actief

Joh spannend mumm!! Ga je testen morgen?? Inderdaad stel dat je eisprong de 21ste is zit je vandaag 11dpo morgen 12 dan, testen zou wel kunnen of gewoon afwachten. Nou heel spannend dus.

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Denk niet dat ik ga testen. Moet gewoon werken en dat gaat me dan echt niet meer lukken haha! Ik kan het aardig goed onder controle houden deze ronde. Ik wil mezelf geen druk opleggen door een dag te prikken waarop ik ga testen. Zolang ik niet ongi ben test ik pas ergens in het weekend denk ik. Of misschien pas maandag.

Wanneer test jij Olivi?

Mieke en Swag, hoe is het met jullie?!
    Mamasmeisje, is het nog van klussen gekomen?!

3. toers

toers Niet meer actief

Ik test misschien zondag 1 dag voor nod, maar misschien wacht ik ook wel af... Twijfel nog. Heb nog van die dipstick testen van z&k gratis gehad dus die branden wel in mn kastje!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ohhh meiden...ik heb iets heel doms gedaan....

5. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik geloof dat ik zwanger ben....

Dit is een foto binnen 3 minuten....

6. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Door jouw vraag Olivi ging ik ineens twijfelen...
    Ik had nog een midstream liggen...

Ohhh wat heb ik het warm...

7. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Dit is m na 5 minuten.

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Mumm84!! JAAAA echt wel! En duidelijk ook nog! Gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel moet dan zijn!! Zie je nou wel, zelfs als je niet veel klust kan het zo zijn!!

Hier straks ml maar even wakker maken en hopelijk komt er nog wat van...hihi

9. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ja in het echt is t een knaller maar ik zit zo te shaken dat ik m niet scherp krijg.....

Het moet nog landen hoor! Ik zit 2 dagen voor NOD!

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja hij staat er en geen tuurstreepje maar een echte duidelijke streep hoor!
    Kun jij ff je kwaaltjes van de afgelopen 2 weken noemen nog? Vind ik altijd leuk om te weten, dan weet ik waar ik op moet letten :D

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik heb er eigenlijk niet zo opgelet heel eerlijk gezegd. Nu ik eraan terugdenk valt t wel op. Maar door die 3 x klussen (waarvan dagelijks tijdens mn ei) dacht ik dat we geen kans hadden.

Na eisprong:
    - Schimmelinfectie (had ik bij de eerste ook dus toen had ik een klein vermoeden)
    - heeeeel duizelig. Ook op straat en op de roltrap in de V&D.
    - trek in chocolade voor NOD. Normaal heb ik dat tijdens ongi.
    - het gevoel dat er 'iets' in je buik zit. Elke keer met slapen gaan dacht ik: volgens mij zit er toch iets...
    -opgezette buik sinds maandag, maar dat heb ik met ongi ook. :D

En toen ik net thuiskwam werd ik misselijk (kokhalzen) van de honger...dat heb ik noooit!

Bij m'n

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Heb CB gedaan en die zegt Zwanger!

Whaaaa het is geland! :)

Ik blaas de komende weken HCG jullie kant op meiden!!
    Gun t jullie ook zo!

13. toers

toers Niet meer actief

YES!! Mumm van harte gefeliciteerd!! Wat leuk voor je!
    Zie nou maar, ik had zo'n voorgevoel bij jou dat jij zwanger zou zijn en nu positieve test helemaal top!

Strooi maar lekker met die hcg!! Geniet ervan!

Heb je het al aan je mannetje laten zien? Hoe reageerde hij?

14. swagartist

swagartist Niet meer actief

Jaaaaa eindelijk!!!! Gefeliciteerd!!! Ik kan me gewoon niet indenken hoe dat zou voelen. Spannend!!!! Geniet ervan.

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ml weet nog van niks! Hij krijgt zo een ingepakt cadeautje van onze dochter. De test :)

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    En hoe reageerde hij? Of issie nog niet thuis?
    Zit nu echt op het wachtbankje, neem het plekje van mumm in en hopelijk over 2 weken ook zo'n mooie test..

Begin vd avond ovupijn gehad, is nooit heel hevig maar t gevoel alsof er iets op knappen staat. Nog geklust dus en nu is die pijn nauwelijks nog aanwezig dus denk dat tie gesprongen is.

17. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    WTF!!?? Wat supergaaf! Ben helemaal in jubelstemming voor je!! Gefeliciteerd :):)

Ik was nietsvermoedend aan t teruglezen, zie ik in je handtekening ineens 'zwanger' staan! Dus heb de rest niet meer heel goed gelezen ;)

Wat een geluk! Ik ben zo blij voor je!

Ik heb net maar even weer bedacht 'als ik nu zwanger zou zijn dan... '
    Leuk om even mee weg te dromen. We kunnen het de famillie dan met sinterklaas vertellen en ben ik 20 weken met valentijnsdag!

18. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Mamasmeisje, zie ik toch bijna jouw ei over het hoofd! Fijn dat je nog hebt kunnen klussen! Ik zou ook op de plek van mumm gaan zitten op het wachtbankje, is een goed plekje ;)

Tijd voor een nieuw lijstje :)
    Mumm - ZWANGER!
    Olivi - NOD 7/10
    Mamasmeisje - Op 't wachtbankje!
    Swag CD 10
    Mieke CD 6

19. toers

toers Niet meer actief

Ja we hebben eindelijk een zwangere in ons midden hoe leuk is dat!
    Zou mooi zijn als je ons nu allemaal besmet!

In ieder geval mocht ik nu op rood gaan ga ik volgende ronde ook eens gewoon een keer heel weinig klussen lijkt me lekker rustig een keer en ook nog succesvol blijkbaar!

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik hou trouwens ff 12/13 okt asl nod aan. Afgelopen maanden steeds een lf van 10 dagen gehad dus eerst de komende 10 maar eens doorkomen, daarna zien we wel ;)

Deel Deze Pagina