Haha bedankt allemaal. Ik zweef nog ergens hoor maar ik sta mijn vruchtbare plekje graag af! Jullie volgen hopelijk heel snel! (Het hoeft niks te zeggen maar ML slikte zinkpillen, voor sterke zwemmertjes..nou dat potjeis bij ons nu heilig!) Klinkt goed dat je die steken hebt gevoeld mamasmeisje en vandaag geklust hebt. ML kreeg uit handen van J. een cadeautje met de test en een speen met : papa is the best. (Vanmiddag snel gehaald ) Dat werd natuurlijk huilen van mijn kant en juichen van zijn kant. J. snapte er niks van maar deed vrolijk mee! Omdat ml binnenkort geopereerd wordt mogen we woensdag al komen kijken bij de verloskundige. Ze denkt daarbij ook dat ik al verder ben omdat een cb digitaal niet reageert onder de 4 weken zei ze. Nou prima...ik ga wel liggen voor een echo. Kans dat we niks zien is heeeeel groot, want ik ga uit van een zwangerschap van nog geen 4 weken. Maar goed, ze wilde het toch zien ivm combinatietest etc. Dus we zien het wel. Ga nu slapen, morgen weer 'gewoon' werken.
Wat is het weer rustig hier . Allemaal hard aan het werk?! Olivi, jouw dag komt dichterbij!! Spannend!
Ja idd ff rustig hier. Ik hoef pas dinsdag weer te werken, lekker weekje vrij tussendoor. Trouwens wel snel hoor, as woensdag al vk. Denk je zelf ook dat je al verder bent? Je ei is duidelijk geweest in sept toch? Ik lees ook verhalen dat je CB al daags voor je NOD positief kan zijn, dus ook voor de 4 weken toch? Maar goed, maakt niet uit, altijd leuk om al een kijkje te nemen maar hou er rekening mee dat het misschien nog erg klein is he? Waaraan moet je vriend geopereerd worden dan? Vandaag temp weer wat omhoog en ovutest weer negatief dus we mogen gaan wachten.
Ik had het niet erg gevonden om begin November pas te komen. Zie liever gelijk een kloppend hartje . Maar ze vermoedt dus dat ik al langer zwanger was. Heb ook verteld van de duidelijke ovulatie test. Ik denk dat ik echt nog helemaal geen 8 weken zwanger ben, maar gewoon vroeg positief heb getest met o.a. CB. Ze wil haar vermoeden uitsluiten en dus zijn we woensdag al welkom... ML krijgt zware operatie met 3 tot 6 maanden herstel. Als je meer wilt weten stuur me ff pb ivm meelezers
Ja lekker hard aan het werk geweest weer, maar morgen gelukkig vrij. Mijn nod naderd... Ik moet zeggen dat ik echt geen kwaaltjes heb deze ronde en daarom denk ik dat het wel weer op rood zal eindigen. Geen krampjes, steekjes of raar gevoel in mn buik. Heb wel de standaard gevoelige boobies maar daar laat ik me niet meer door afleiden. Enige waarom ik zou kunnen twijfelen is nog dat ik een beetje last heb van veel lucht in mn darmen en de gevolgen daarvan... Lijkt alsof ik geen controle heb over scheetjes laten, ze ontglippen me gewoon. Nog nooit gehad, soms best genant. Gisteren tijdens het sporten hoopte ik steeds dat niemand het doorhad Maar of dat tot DE verschijnselen hoort?? En ik heb misschien wat meer afscheiding wittig maar weet zo even niet of ik dit ook voor mn menstruatie normaal heb. Mumm hoe voel je je nu? Voel je je al zwanger? Leuk dat je mannetje zo blij reageerde! Lukt het je pokerface op te zetten op je werk enzo? Dat lijkt mij echt zoooo moeilijk! Mamasmeisje relaxt even paar dagen vrij, jij hoeft niet zo lang op wachtbankje met een lf van 10 dgn. Dat is wel fijn!
Oeeehh het klinkt wel goed Olivi! Ik had ook niet de standaard ongi klachten hoor! Alleen die ongikrampen die 10 minuutjes duurde maar verder niks. Heb nu verder ook geen klachtjes, op zere (.)(.) na. Wanneer ga je testen? Heb getest met Z&k en Cb zonder wekenindicator. Over 4(!!!) weken vertellen we het onze ouders pas. Vl wil niet eerder ivm operatie. Dus mn pokerface staat non-stop op. Op werk gaat dat wel goed, maar bij ouders en schoonouders niet haha! Mijn moeder heb ik gelukkig nog niet gezien. Ik kan niet liegen tegen haar. Zie haar overmorgen dus kan nog even oefenen
Ik ga dit weekend wel even weer gezellig doen hoor! Heb het stuiterdruk, ik zit al ruim over de 40 uur en ik moet nog een dag! En dan lekker weekend! Fijne dag vandaag!
Ik heb wel meegelezen hoor, maar ben ook net als Mieke erg druk... ik zit op CD12, maar heb vaak een laat ei dus ik ben nog niet gespannen om mijn ei te vinden. Ik ga toch wel vanaf vandaag testen (rond 6 uur dan elke dag) om mijn ei te spotten. Ik wil 'm natuurlijk ook niet missen! Ik heb btw wel het idee dat ik meer slijm heb dan voorgaande keren (ook eerder dan anders in de cyclus). we klussen al wel weer om de dag voor het geval dat .
Dames ik had mezelf niet onder controle vandaag en met als resultaat een smetteloos witte test! Grrrr.... Nou ja ook wel vroeg om te testen maar goed had dus ook al deze uitslag verwacht. Nu wachten op menstruatie niet meer testen stomme ik! Heb mezelf op dierendag een speciaal cadeautje gegeven, een kat! Ben helemaal happy met mn nieuwe kindje. Mooie afleiding! Mn vriend kon geen nee zeggen tegen mijn smekende blik dus nu hebben we toch ineens gezinsuitbreiding.
Ahh Olivi, balen van je witte test meid! ff afwachten nog dus. Hopelijk over paar dagen wel positieve test natuurlijk! @mumm84: hoe istie? zweef je nog? haha Hier vandaag niet vooruit de branden. Gewoon lekker beetje bankhangen. ml is aan het werk. Ik zit lekker t forum en internet uit te pluizen naar ervaringen en symptomen van vlak na de eisprong. En wanneer er een innesteling plaats kan vinden en hoe dat dan voelt. Meestal lees ik dan de innesteling tussen de 5 en 10 dagen na de eisprong is. Vraag me af of het ook eerder zou kunnen. Niet dat ik symptomen heb maar gewoon benieuwd. Blijf vanaf de eisprong lichte steken houden aan die kant van mn buik. Soms in hele onderbuik. Vandaag 3x duizelig geweest en enorm veel honger. Ach tis te vroeg voor symptomen maar je houd alles in de gaten. Vandaag wel van FF een kruis gehad in mn kaartje. Precies op de dag dat ik mn eisprong voelde dus gelukkig zijn FF en ik het daarmee eens. Nu ff lekker bakje thee zetten en de gemiste afleveringen van gtst terug kijken, even wat anders en straks naar het bos. Fijn weekend allemaal!
@Olivi, balen... maar je hebt wel gezinsuitbreiding, gefeliciteerd! ik ben net weer gestopt met drinken, want ik ga rond 6 uur weer mijn tweede testje doen om mijn ei te vinden... ik voel de hele tijd van alles in mijn buik. ik ben alleen bang dat ik mijn cyste voel (sinds ik weet dat ie er zit)... duurt nog een maand voordat we weer naar de gyn gaan.
Hi! Ben ik weer! Heb gister echt even een dagje samen met ML gehad. Hij is zo weinig thuis. Alle drukte van me af gezet. Heel fijn! Iedereen zit nog in spanning zie ik? Ik zit inmiddels weer op dag 10, en weer begonnen met de testen. Olivi hoe is het met je kat? En mumm, heb je je moeder al gezien? En is het gelukt om het niet te vertellen?
Hi meiden, Swagartist, heb je je ei al gevonden?! Wordt weer spannend voor jou en mieke! Olivi, gefeliciteerd met je poezekind! Heb je nog getest na de 1e test?! Ik hoop dat jullie je snel bij mij aansluiten! Al zit ik nog niet echt op de roze wolk hoor. Het besef is er nog niet. Het is ook zo raar. Ik heb de 20e mn ei gehad en zou dus echt 4 weken zwanger horen te zijn. Maar kijk wat cb zei gisteravond :
Hoop niet dat jullie t vervelend/confronterend vinden dat ik die foto plaats. Anders moet je t even zeggen hoor!!
Vind het alleen maar leuk voor je mumm! Wanneer was je 1e menstruatiedag? Ik lees wel eens dat cb dit resultaat ook geeft wanneer ie net op t randje is. Zou toch raar zijn als je verder bent?
Hey mumm we vinden het juist super leuk dat je dit met ons deelt, tenminste ik wel! Gewoon lekker genieten en spammen hoe het je vergaat tijdens je zwangerschap. Wel raar idd dat cb 3+ zegt, dan zou je misschien zwanger kunnen zijn van vorige ronde of heel veel hcg aanmaken ofzo?? Vreemd maar je zult snel duidelijkheid hebben toch bij de verloskundige. Swag en Mieke succes met eieren spotten. Mieke lekker dat je even met je mannetje hebt kunnen genieten zeker met dit heerlijke weertje! Poes zit grootste deel van de dag onder bed verstopt logisch want we hebben ook een hond en die vindt hij toch nog wel eng! Zal dus wel wat tijd kosten maar hij zet al voorzichtige stapjes door het huis als het rustig is. Hier nog geen ongi morgen is DE dag dus er is nog hoop voorlopig, niet meer getest gewoon afwachten dus.