@mumm: is zeker niet erg als je foto post hier. Ook ik vind dat hartstikke leuk! Ben benieuwd voor jullie as woensdag! Spannend!! @olivi: en en en?? Hier begint het langzaam weer wat spannender te worden. Maar heb nog geduld. Afgelopen weekend vertelde collega dat ze zwanger is. Zij is de 2e nu. Gaat druk worden volgend jaar met kraambezoeken en voor ons met werken om het verlof op te vangen.
Gelukkig . Vind t leuk om alles met jullie te delen maar als t teveel wordt hoor ik t graag. Mamasmeisje, ik hoop dat jij nr 3 bent! Olivi, je maakt t spannend!! Hier net de twee tassen met zwangerschapskleren van zolder gehaald. Ga alles rustig aan uitzoeken. Vooral s'avonds is er wel iets zichtbaar. Gisteravond schoonouders en zwager en schoonzus verteld. Morgenavond mijn vader. We zijn er tocht van teruggekomen om het later te vertellen. Als het mis gaat kunnen we het iig kwijt. Schijnt bij jullie de zon ook zo lekker?! Heerlijk weer op er op uit te gaan! Ben standaard op de maandag vrij, heerlijk!!
Hoop ook dat ik nr 3 ben op t werk! Zo spannend! Had net ineens hele grote drang om te testen. Heel even zo van: het moet! Maar met 5 DPO veeeeel te vroeg natuurlijk dus doe het niet maar dat gevoel was er ineens zo sterk.
Nou hier nog geen ongi, maar wel het bekende zware zeurende baarmoeder gevoel dat zegt dat het rood staat te dringen voor de deur... We wachten af dus, bij komt het sowieso altijd pas in de avond. Mamasmeisje inderdaad lastig zo'n babyboom op het werk maar ook weer heel leuk om met je collegas samen zwanger te zijn. Ik hoop dat jij je snel kan aansluiten in de rij. Die testdrang nog even onderdrukken idd want zonde als hij nega is baal je tereijl het dan veel te vroeg was. Mumm lekker aan het shoppen uit eigen voorraad! Had je bij je eerste zelfde seizoen qua zwangerschap ivm kleding is dat wel makkelijk. Nou ik hou jullie op de hoogte of de duivels nog doorkomen zo niet testen doe ik dan woensdag pas maar ben bang dat dat niet nidig zal zijn
@mumm, nee hoor echt geen probleem. juist leuk als je alles met ons blijft delen. al snap ik natuurlijk ook wel als je aansluiting zoekt bij anderen die nu in hetzelfde schuitje zitten als jij . @olivi, er is nog hoop!? @mieke, ei al gevonden? hier CD15 en had gehoopt om vandaag mijn ei te vinden. Vorige keer was ei zo laat. Net wel vruchtbaar slijm dus wie weet zit het er toch snel aan te komen, alleen de testen zeggen nog niets... ik zie ook nog geen oplopend streepje helaas. manlief heeft vandaag z'n kwakkie ingeleverd bij het ziekenhuis om te testen. we krijgen pas 5/11 de uitslagen omdat ik nog moet bloed prikken op bepaalde dagen in mijn cyclus en dat duurt helaas nog even...
Dag 11 en geen ei! Voel vandaag wel de hele tijd een soort van pijntje bij de rechtereierstok.. Dus wie weet komt ie snel. Swag, eigenlijk is het wel goed dat je ei vandaag niet kwam. Aangezien jouw vriend zijn beste zaad vandaag al heeft ingeleverd liever morgen weer vers nieuw zaad voor jou! Wat denken jullie... Wanneer moet mijn ei of smiley komen deze week? Ik heb za. en zo ochtend geklust en VL komt verder alleen di. en do. avond thuis. Dag 12 en dag 14 dus. Daarna pas weer op dag 20 dus daar hebben we niks aan. Mijn smileys waren eerder op dag 12/13 en op 15/16. Ei vermoedelijk op die 2e dag vd smiley. Spannend hoor, we moeten helaas weer volop plannen! Anders moet ik VL opzoeken in het hotel haha.. Maar dat is 2,5 uur rijden
Ik voel me nog niet zwanger hoor en vindt t veel te leuk om hier te kletsen. We zijn samen ergens aan begonnen dus zolang het kan houd ik het vol! Ons dochtertje is van juli dus loop qua seizoen praktisch gelijk ja! Echt heel fijn! Oh, weer een update. Het geslacht blijft een verrassing!
Mieke ik zou gewoon lekker op dag 12 en 14 klussen heb je het toch mooi om de dag gedaan moet goedkomen als je ei dan sowieso niet na dag 15 komt. Succes! En kijk naar mumm die is zwanger juist terwijl ze dacht te weinig geklust te hebben
@mieke: zou idd de avonden dat je vriend thuis is gewoon klussen, dan heb je iig de kansen die je hebt goed benut. Denk dat je dan echt wel goed zit gezien je smileys de laatste keren tussen dag 12 en 16 zaten. En als hij terug is op dag 20 nog een keer. Voor t geval dat je een laat ei hebt maar dat denk ik in jouw geval niet. @Olivi: spannend!! Hopelijk blijven de duivels weg!
Mieke, ik hoooooop dat je dag 13 en 14 de smileys hebt! Dan zit je echt gebakken als je zowel op dag 12 en 14 klust! En daarna op dag 20 weer! Hadden we maar een buikluikje he
Handig mumm! Ga sowieso beide avonden klussen en ik ga ook voor een smiley op dag 13 en 14! Olivi, je bent bijna officieel een dag over tijd! Nog geen menstruatie? Spannend!
Ja jemig ik word ook gek hier! Hele ochtend weer ongi krampen ben wel 10 keer naar toilet geweest maar nog steeds niks! Maar het voelt echt of ik ongesteld ben... Of elke minuut kan worden! Durf niet te testen maar vandaag 26 dgn heb nog nooit een langere cyclus gehad.
Ohh Olivi!! Je maakt het heeeeeeeeel spannend!! Ik kan helaas na vanavond niet meer op de site komen tot vrijdag dus ik hoop dat ik vanavond of anders vrijdag mooi nieuws lees!
Olivi, wat spannend!!!! Hoop echt voor jou dat het goed zit. Hier vandaag weer slijm dus hoop echt dat m'n ei snel komt. Manlief heeft gister z'n zaadjes ingeleverd bij het zkh. Nu wachten op de uitslag tot 5 november. As maandag moet ik bloedprikken.
Btw nog iets. Ik had nooit een puist tijdens het slikken van de pil en nu... Je wilt me niet zien. Voor mijn gevoel heb ik de grand canyuon op m'n hoofd zitten. Zo niet leuk. Ik had altijd een droge huid en nu vet. Hadden/hebben jullie dit ook? Ik eet wel gezond (nooit frituur) dus snap het niet. Ontpillen is toch al wel voorbij?
Sorry dames moet jullie teleurstellen het is aangebroken hoor, het bloed is gearriveerd! Helaas... Nou op naar de volgende ronde dan maar. Nu tijd voor chocola! Swag ik heb ook meer last van vette huid en pukkeltjes sinds mn pilstop. Weet nog dat ik vroeger mede gestart ben met de pil ivm puistjes.
Jammer olivi! Heb je nod nu op 25 dagen gezet? Beetje gemiddeld? Kun je weer ergens naar toeleven! Swag, hier ook hoor! Van die gemene onderhuidse! Auw!
Swag, je slaat de pukkel op z'n kop. Hier al vanaf mn eisprong een pukkel op mn kin. Wil gewoon jiet weggaan! Morgen afspraak bij vk!! Hopen dat we wat zien, al betwijfel ik het. Ben benieuwd of de vk gelijk heeft en ik dus echt verder ben. Ik spreek jullie vrijdag weer! Helaas niet eerder de mogelijkheid.