Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Oh Olivi, ik las over je berichtje heen! Jeetje wat balen meid!
    Ik had zo'n goede hoop voor je deze ronde!! Het zag er zo goed uit!

Sterkte jij en ik duim voor je voor de volgende ronde!

2. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Ow gruwelijke ovutesten.. Werd wakker omdat ik moest plassen en nu lig ik hier te draaien! Mag nog 2 uur slapen :(
    Geen :) trouwens.. Helaas!

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Balen Olivi :( Stomme rode duivels!:x

@Mieke: Het is geloof ik ook beter om ovu testen niet in de ochtend te doen maar overdag tussen 10 en 20. Dit omdat je LH aanmaakt in de loop vd dag. Hopelijk snel een :) voor jou!

@Swag: jij al een ei gespot?

Hier vandaag 7 DPO. T begint steeds spannender te worden...Als ik maandag niet ongi ben, doe ik een testje denk ik...

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Oww en Mumm: hoe was het bij de vk vandaag? Helemaal vergeten te vragen! Hoever ben je volgens haar?

5. swagartist

swagartist Niet meer actief

Niet leuk Olivi :(.... Bah wat naar elke keer weer he?
    Ik ben hier weer bezig met eieren zoeken... super frustrerend zo'n laat ei... vandaag dag 17.. weer geen ei.. grrrr wel echt meer slijm dan anders... en het lijntje wordt al donkerder. Ook elke keer weer spannend of ik nog een ei heb.... Balen Mieke, is jouw ei later dan anders? Mumm, hoe was het bij de VK?

6. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Sorry beetje ego van me! Zuur olivi! Hoe is het met je? Swag is je ei al eerder zo laat geweest? Mijn ei is niet laat hoor, gewoon niet goed getimed ;) hoopte op een smiley vandaag en morgen omdat mijn vriend gister en morgen thuis was/is. Dus nu hopen dat ik morgen een smiley heb. Mijn smileys waren op het laatst dag 15 en 16. En op t vroegst 12 en 13. Vandaag dag 13.

Mamasmeisje.. Het schijnt bij CB niet uit te maken (volgens bijsluiter)
    Ik kan ze normaal goed vinden in de ochtend dus maak me geen zorgen. Ben wel in twijfel of ik nu nog ff een testje zal doen!

Heb je al symptonen mamasmeisje? Spannend hoor!

Mumm hoe was het?? Kon ze al iets zien?

7. swagartist

@Mieke, gewoon wachten dan hoor. Ik begon ook al te twijfelen, terwijl ik mijn ei de vorige keer pas op dag 19/20 had. maar ik zie sinds vandaag wel een oplopend streepje. hij is onderweg ;).
    btw, voor de puisjes: ik heb gewoon voor het eerst in mijn leven Clearasil gekocht hihi. ik voelde me echt even een tiener. Zo blij dat ik nooit een puist heb gehad en zo stom dat ik nu een vette huid heb, bah. maar Clearasil werkt echt... mijn huid wordt weer glad! en dat al na 2 dagen. echt een aanrader.

8. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Nou gelukkig maar! Een pukkelvrij gezicht is toch wel fijn!

Mumm komt trouwens vrijdag pas weer online, helaas!

En ik kon het net niet laten om nog een keer te testen...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      14
  9. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    En een smiley natuurlijk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      6
  10. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Swag jouw ei is er dan ook echt bijna hoor! Heb getest omdat ik vandaag een soort van 'lekkage' had ;) zeer vloeibaar slijm haha

En als ik het streepje vergelijk met vanmorgen of eigenlijk vannacht is het wel een heel verschil! Ik duim voor jouw ei!

11. swagartist

@mamameisje, sorry over jouw berichtje heen gelezen... Heel spannend voor jou!!!! Hier weer geen ei, maar de vorige keer kon ik de smileys ook pas in de middag vinden. Het lijntje is weer donkerder in ieder geval...!

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik ben er weer even. Mijn man wordt op dit moment geopereerd dus ben echt een emotioneel wrak op dit moment. Geen oog dicht gedaan en nu maar wachten en wachten.

We hebben een leuke echo gehad. Ik ben zwanger en rond de 5 weken maar konden verder niets zien. Mag over 4 weken weer terugkomen. Lijkt ver maar gezien het herstel van mijn man komt ons dat prima uit!

Ik ga weer verder met ijsberen :)
    Tot later. Sorry voor mijn ego bericht, ik lees alles later helemaal terug

13. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Sterkte mumm! En fijn dat het goed was bij de VK!

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Sterkte Mumm! Hopelijk een snel herstel voor je man! En fijn dat alles tot zover goed was bij de vk!

Jaa en weer een ei voor Mieke! Nu swag nog!

Dagen kruipen hier voorbij. 8 DPO. Weinig tot geen symptomen. Sneller emotioneel en kort lontje. En koud! Geen krampen/steken meer in mn buik. Komend weekend verwacht ik mn ongi. Stipt op dag 10 na ei. Dus wanneer ik maandag niet op rood sta, begin ik meer hoop te krijgen.
    Het is wel weer erg spannend!

15. toers

toers Niet meer actief

Mieke mooi dat je je ei hebt!! Toch nog op tijd dan.
    Swag jij dan ook misschien in de middag testen als dat vorige keer succesvol was, ei komt vast snel. Jij en Mieke liepen toch telkens al ongeveer gelijk met ei spotting.

Mumm fijn dat alles goed was bij de vk, veel sterkte voor je man en voor jou natuurlijk. Hoop dat het niets ernstigs is.

Mamasmeisje spannende dagen dus, zaterdag is dan 10 dpo idd maandag nog niet ongi dan ben je voor jouw doen 2 dgn overtijd! Dan wordt het tijd om te testen!

Hier ongi weer bijna voorbij hoop ok dan kunnen we weer aan de klus. Moet zeggen dat ik er nu zelfs een beetje tegenop zie, een beetje zo'n gevoel van het werkt toch niet, gaan we weer... Pfff waarom lukt het nou niet denk ik dan. Bah! Tijd duurt zo lang voor mn gevoel zit ik dan gewoon de tijd uit tot je een jaar geprobeerd hebt tot ze dan eindelijk iets voor je willen doen, die fase zit ik nu. Kan even niet meer de positieve draai vinden heb sterk het idee dat het mij wel weer niet makkelijk zal gaan terwijl bij iedereen lijkt of ze van de wind nog zwanger worden :(
    Dusss depri bui... Zeker ongesteld? Ja!

16. swagartist

Succes mum! Ik heb een smiley! CD18!

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jeej er komt weer een ei aan Swag! Hopelijk deze ronde een langere LF voor jou! Ik had ook laat een smiley, heb ik vaker.

Vanavond ineens erge ongi kramp in mn onderbuik. Duurde eventjes, 5 a 10 min en daarna weer weg. Beetje zeurend nog daarna.
    Soms heb ik het idee dat ik een soort krampend gevoel voel in mn borsten. Ben bang dat ik het me verbeeld omdat ik het zo graag wil voelen maar voel het soms echt..

pfff nog ff wachten...

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Mamasmeisje.....het klinkt mij wel bekend. Ik had die kramp een dag voordat ik de test deed.

Ik ga voor je duimen!
    Ml heeft een geslaagde operatie gehad! Ben enorm opgelucht!

Nu slapen. Lange dag weer geweest. Morgen lange dag nr 3 :)

Truste!

19. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hopelijk is het komende ronde raak Olivi! Ik duim voor je!
    Swag, wat fijn dat je smiley (bijna ei) er is! Zitten we weer tegelijk oo het wachtbankje! Welke LF moet je minimaal hebben?
    Mamasmeisje, jij zit echt in de rotste periode.. Nog een paar dagen geduld! Ben zo benieuwd!
    Mumm, fijn dat het goed is gegaan! Maar goed dat je nu nog niet moe en misselijk bent, anders voelen die dagen nog langer! ;)
    Hier was mn ei super getimed!! Ik heb nooit echt een hele duidelijke steek dat ik denk dat dat m geweest moet zijn.. Maar had woensdagavond en donderdagochtend een smiley en nu is ie weg! 4.00 uur testen is dus echt te vroeg voor een ovutest :)
    Met een gem LF van 12 dagen is mijn nod woensdag 23 okt!

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vandaag mn temp omhoog en af en toe gevoelige tepels. Morgen dag 10, erg spannend. Nog niet getest. Ergens zegt mijn gevoel, tis niet raak , maar het is zo spannend...

Deel Deze Pagina