Gister voor het eerst een smiley gehad! Op dag 13. Gister ook geklust. Vandaag weer een smiley. Ben benieuwd.
Wat duurt dat wachtbankje toch lang!! Erop zitten bedoel ik dan he! Mamasmeisje... Heb je al goed of slecht nieuws? Ik hoop goed...
Mamasmeisje heb je al getest?? Spanning!! Wachtbankje is echt crisis inderdaad maar wachten op ei ook! Want dan weet je dat daarna weer dat rot wachtbankje komt. Ik ga pas vanaf vrijdag smileys zoeken want ik heb nooit voor dag 13 smiley gehad. Nu pas dag 5 pfffff...
Ff snel ego: nee niet getest en niet ongi! Mooie temp. van 37 graden vanmorgen en ook geen ongi gevoel, voel me gewoon gewoon, haha. Wel steeds vaker lichte krampen in m'n borsten, eerder beetje gespannen borsten, totaal niet pijnlijk...wacht 'geduldig' af..Zit pas 10 dpi dus alles kan maar uniek al dat ik niet ongi ben op 10 dpo..nu 11,12 en 13 dpo nog even afwachten. Totaal geen testdrang trouwens.
Slecht nieuws denk ik... Eerste roze verlies is een feit...denk morgen toch ongi...hopelijk zet t niet door maar verwacht van wel.... @mumm: weet niet zo goed meer hoe ik me voelde bij mn vorige zwangerschap. Was er niet zo mee bezig (lees:gefocust op) 3 dagen na mn verwachte ongi toen pas voor t eerst getest en was posi in eerste ronde.
Zoals ik al had verwacht, vandaag ongi geworden Helaas! Op naar volgende ronde! Vandaag drukke dag gehad dus eigenlijk helemaal geen tijd gehad om er echt bij stil te staan. Vanmiddag met de kleine meid naar Bumba geweest in het theater. Meisje heeft enorm genoten daarna gewerkt en nu net thuis dus en naar bed.
Balen mamameisje, wel fijn dat je lekker druk was vandaag en er niet bij stil kon staan! Hier duurt het wachten lang. Spannend hoe mijn LF nu weer is...
Ohhh mamasmeisje, wat vervelend! Leuk dat je naar bumba bent geweest. Fijn zulke afleiding. Ik ben gister naar K3 geweest! Lief he hoe die kleintje genieten Swag, spannend!! Hier begint de misselijkheid te komen. Niet in de ochtend, maar in de avond na het eten! Vooral als ik net even teveel heb gegeten.
Mumm, hoe is het met je man? Is hij nu gewoon thuis? Hoop dat het bij die misselijkheid blijft! Hier ook misselijk...van de migraine 5DPO, ik heb echt geen geduld hiervoor!
Bij jou? Ik voel van alles in m'n buik, maar heb niet zoveel hoop ivm mijn LF. Ik zal morgen wel ongesteld worden, ben ik bang. Bij jou anders dan anders?
Bah niks aan swagartist.. die onzekerheid. Hier eigenlijk heel erg weinig kwaaltjes vergeleken met anders. Vanmiddag een paar steekjes in de baarmoeder (denk ik) soort van stroomstootjes. Niet heel erg aanwezig.