Wie weet Mieke. Wat duurt het lang zeg 2 weken. Ik vind een LF van 5 dagen al lang (ben elke keer bang om naar de wc te gaan en menstruatie te ontdekken) maar twee weken... Pffff!!!
Hi meiden, Wat spannend weer voor jullie!! Dat wachten is idd killing he, ik wacht met jullie mee. Wij hebben vandaag over 3 weken pas de echo waarbij we hopelijk het hartje zien kloppen... nog 21 nachten wachten.... Met ml gaat het echt super goed! Hij kan alweer veel zelfstandig. Vrijdag gaan de hechtingen eruit. En daarna verder revalideren!
Ja vrij stil hier moet zeggen dat ik zelf ook druk druk druk ben. Hier nog wachten op ei, dag 9 en de dagen gaan zooo langzaam wat ern kwelling. Mieke en swag jullie op het wachtbankje nog alles onder controle? Wanneer gaat er getest worden? Mumm gelukkig gaat alles voorspoedig met je mannetje. Jij zult ook wel de dgn aftellen tot je volgende echo. Nou ik hoop jullie dit weekend wat smileys te kunnen laten zien.
Noord-Brabant Ff kort, net thuis van t werk, nu douchen en slapen. Ongi alweer voorbij, erg kort 4 dagen. Hopelijk snel weer een ei!
Hoop ook op een snel ei voor je mamasmeisje! Mooi verdeeld allemaal! Zuid Holland, Noord Brabant, Veluwe (Gelderland), Overijssel, En jij swag?
Volgens mij zijn we allemaal aan het wachten! Ei, NOD en echo! Ik heb de grens van 6 weken bereikt! Voor m'n gevoel moest ik die grens over voordat ik echt besef dat ik zwanger ben...en de grens is gehaald!
Nou bijna alle provincies vertegenwoordigd! Ohhh ik heb vandaag op mn neefje van 6 mnd gepast, was zo leuk! Heerlijk hoop dat wij ook snel een kleintje mogen krijgen. Nog niet getest voor mn ei, morgenochtend dan maar was er niet aan toe gekomen vandaag. Wel gister al veel vruchtbaar slijm. Dus goeie tijd komt eraan.
zo, dat was even een heel kort berichtje, maar zat op werk en via mijn tel toch snel even reageren. mamameisje ik ben ook altijd 4 dagen ongesteld. was jij altijd langer ongesteld dan? hoop dat je snel je ei hebt. Olivi al een smiley? mumm, wat lijkt het me fantastisch om in jouw schoenen te staan. gewoon zwanger! echt, super leuk! wat voel je allemaal? Mieke, hoe gaat het met jou op het wachtbankje? trek je het nog? fijn weekend allemaal.
Ja Mieke!! We zijn nieuwsgierig, bijna je nod, heb je al getest of wanneer ga je testen? Vanmorgen eerste ovutestje gedaan, dag 12 geen smiley nog en een heel licht streepje op de dipstick. Helaas is mn mannetje de hele week al beetje ziekjes en dat werkt niet echt positief uit op de prestaties. Balen net nu in de cruciale week. Nou hopelijk dat we dit weekend nog wel wat gezellig kunnen doen. Mumm gefeliciteerd trouwens met je 6 weken mijlpaal hopelijk kun je er lekker van genieten nu het een beetje begint te landen. Swag hoeveel dagen dpo zit jij nu? Ik mis ons nod lijstje
Dan maken we die toch even Mumm84: 6 weken en 3 dagen ZWANGER! Swagartist: 8 DPO Miekeh:9 DPO (NOD 23 okt) Olivi: CD 12 (wacht op ei) Mamasmeisje: CD 7 Ik kan sinds vandaag niet meer ontkennen dat mijn borsten zeer doen. Het is niet dat ik dat niet eerder heb gehad, maar had het al een paar maanden niet meer. En als ik het had had ik het voornamelijk rechts waar t gezwel zat. Verder heb ik. Of niet getest. Wil eigenlijk deze keer gewoon woensdag afwachten.. En anders heel misschien morgenvroeg op 10 dpo... Swag, bij jou ook alles nog rustig? Elke extra dag is goed nieuws!
Spannend Mieke en Swag! Duim voor jullie beide! Hier ff weinig te melden. Hele huis is ziek/ verkouden. Mijn stem is ver te zoeken en ben even iets minder bezig met zp. Ook vergeten te tempen. Volgende week beginnen met de ovutestjes. As donderdag wordt ik 30. Mocht ik dus mn ei hebben volgende week, rond mn 30ste verjaardag maar denk later, dan zou ik uitgerekend zijn rond de 30 ste verjaardag van mn man.haha grappig
Dat zou leuk zijn mamasmeisje! Balen zeg, er zijn heel veel mensen ziek. Ik kon het niet laten, dus ik heb een testje gewaagd. Maar helaas, ben nu alleen wel een beetje misselijk. Ik weet nooit zo goed of ik nu teleurgesteld moet zijn of toch nog hoopvol.. Het is pas 10 dpo. Ik ben geloof ik van beide een beetje!
@mieke: was je test echt Omo wit? Niet een heeeeel vaag tuurstreepje? Tis nog vroeg natuurlijk om te testen, er zijn genoeg meiden die pas later in hun cyclus positief testen dus ik zou gewoon hoop houden. Hier vanmorgen wel getempd maar klopt niet denk want hij was boven de 37 graden. Denk dat het komt omdat ik ziek ben want heb mn ei echt nog niet gehad...
Ja echt omowit.. 😕 heb vanmorgen ook getempt, maar niet liggend want de thermometer lag nog in de badkamer. 37,3 dat is toch best hoog? Heb verder alleen tijdens ongi getempt en toen was het redelijk stabiel op 36,7. Kan er zoveel verschil zitten tussen tempen bij net wakker en na opstaan? 36,7 was trouwens om 6:45 en 37,3 om 8:24.. Zal dat het verschil maken?
Ahhh Mieke dat is jammer maar ik ken je gevoel, hoopvol en teleurgesteld zo is het maar net. Alles kan nig dus ik zeg blijf hoopvol! Mamasmeisje hele ziekenboeg bij jullie thuis dus beterschap allemaal. Ik had vanmorgen weer geen smiley, dag 13 ben benieuwd blijkbaar komt hij wat later.