Mieke het kan echt nog alle kanten op hoor!!! En je zei dat deze maand het gevoel anders is dan anders. Wie weet betekent dat ook iets. Misschien zijn die testen ook niet voor testen voor de NOD? Heb geen idee hoor, ben zelf nog niet veel aan zw testen toegekomen helaas.... Houd moed!!!
Olivi je ei komt eraan!!!! Sorry btw voor de korte reacties. Kijk elke x via mijn tel en dat lukt niet echt...!
Mieke, die kruidvat 2voor5 schijnt niet meer zo gevoelig te zijn...en wat swag zegt, het kan nog alle kanten op!! Olivi, hoe lang is jouw cyclus meestal?! Swag, hoe gaat t met jou zelf?!
Ik ben deze keer ook weer veel relaxten dan de vorige keer hoor, maar dat komt misschien nog wanneer ik ongesteld word woensdag. Of niet natuurlijk.. Mocht het deze keer niet gelukt zijn, haal ik denk ik testen van sensitest. Vriendlief heeft al aangeboden zijn zaad te laten testen, de schat! Eerst woensdag afwachten! Swag inmiddels 9 dpo, het gaat de goede kant op!
Mieke wat lief van je vriend! Ik probeer hier ook dat onderwerp voorzichtig aan te kaarten maar ik geloof dat het een behoorlijke aantasting van het mannelijk ego... Mijn cyclus staat nu volgens mijn period tracker app op gemiddeld 25 dgn tot nu toe had ik mn ei/smiley steeds op dag 13 bij de cyclussen waar ik getest heb.
Ja superlief! Heb jij later vandaag ook nog getest? Bij mij was mn smiley er ook pas later! En anders vast morgen! Ik snap het wel van de mannen hoor! Wat als t niet goed is!
Nou Mieke inderdaad vanmorgen was de smiley er Dag 14 dus deze keer. Heb nu al wel last van steekjes ovulatiepijn dus denk dat hij snel zal springen. Morgenochtend nog 1 keer testen maar ik heb tot nu toe steeds 1 dag een smiley.
Yes! Lekker klussen Olivi! Ik durfde niets over mij te typen... ik weet niet wat er met mijn lijf gebeurd!! ik ben natuurlijk al super blij met zo'n LF als deze keer, maar ik ben zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt... Op 3DPO kreeg ik zulke steken in mijn buik net voor de lunch tot na de lunch op mijn werk dat ik echt krom moest lopen. Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken.... Vervolgens slijm na mijn eisprong. Nog nooit gehad... En nu al dagen bij vlagen misselijk, ik slaap slecht, als ik slaap droom ik heel veel, ik heb af en toe stekende rugpijn (onder in mijn rug) net of ik doorligplekpijn heb (weet niet hoe dat voelt, maar zo omschrijf ik het maar), ik ben continu warm... 's ochtends boven de 37 graden, vaak 37,5 normaal tussen 36,7 en 37 graden), ontlasting is raar, ik voel continu mijn darmen... ik sta elk moment op het punt om te huilen. Ik denk, dat het gewoon komt door alle spanningen dat mijn LF nu zo lang is... En al die bovengenoemde klachten heb ik natuurlijk wel vaker. En ik hoop het natuurlijk zo verschrikkelijk erg. Ik voel ook wel krampen in mijn buik dus ben elke keer als ik naar de wc ga, bang dat ik rood zie...
Swag spannend voor jou inderdaad, je zit nu al 10 dpo toch al heel erg mooi ook al word je ongi kan je toch best gerust zijn op het feit dat je een goede LF hebt. Bekijk het positief! En ik weet zeker dat ook voor ons die wat langer moeten wachten ooit de dag komt van een posi zwangerschapstest. Je kwaaltjes klinken in ieder veelbelovend. Soms houdt ons lichaam ons inderdaad voor de gek want in de 2de helft van de cyclus na ovulatie staat je lichaam onder invloed van progesteron en dat is vrij vergelijkbaar met zwangerschap. Maar voor jou zeker positief zou ik zeggen je de progesteron invloed nu goed merkt.
Ow spannend swag! Ben benieuwd! Klinkt veel belovend maar precies wat Olivi zegt, ons lichaam kan ons goed voor de gek houden. Wanneer wil je een testje gaan wagen? Of heb je dat al gedaan? @mieke: hoe ist nu? voel je nog iets? Hier nogsteeds weinig te melden. Heb geen stem meer van t hoesten en zit aan de codeine en noscapine. Ben verschikkelijk moe. Hopelijk voel ik me snel beter. Morgen CD 10 maar k wacht nog met de testen. Mijn ei is altijd laat en klussen is nu wel het laatste waar ik aan moet denken.
Ja... Ik zei het zelf ook al. M'n lijf heeft me al een keer voor de gek gehouden dus ik bescherm mezelf om niet al te enthousiast te zijn. Voel nu ook de buikkrampen toenemen... Bah, niet leuk. Mieke, hoe is het bij jou?
Ow bah wat spannend swag! Het klinkt positief, maar ik ben ook bang dat we voor de gek gehouden worden door ons lichaam. Ik duim voor je!! Hier gewoon rare en stomme dingen.. Eigenlijk al sinds vorige week. - nog steeds veel afscheiding (iets gelig) - af en toe belletjes in mijn vagina - scheetjes (sorry ) - zere borsten aan de buitenkant (geen zere tepels) - vandaag 1 felle steek in mijn vagina (en al eerder op 2dpo) - vandaag kokhalzen na het ruiken van iets ranzigs Ik weet het, het klinkt allemaal heel goed, maar na een negatieve test zondag geloof ik echt dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Herkent iemand die belletjes trouwens, heel raar gevoel!
I know... We moeten geduld hebben. Oh wat klinkt dat makkelijker dan gezegd. De belletjes ken ik niet, wel de gevoelige borsten en de scheetjes haha.
Boehoe... Nog voor ik op mijn werk ben, ben ik ongesteld. Ik heb zo'n buikpijn. Erger dan anders. Vanochtend al jankend m'n make up op gesmeerd. Ziet er lekker uit nu... Not. Ik wilde echt in m'n bed blijven liggen.
En die scheetjes zijn me irritant! Nog steeds niks aan de hand? Ga je snel testen als er niks komt? Mamasmeisje, voel je je al iets beter? Mumm, hoe is het met de misselijkheid? En heb je al veel andere kwaaltjes? Olivi? Hoe is het met je ei? *12DPO*
het zag er zo mooi uit Swag! Wat balen!! Wel fijn dat je weer een lange LF had! Hopelijk volgende maand een lf van 9 maanden Mieke, wanneer ga je ook alweer testen? Morgenochtend toch? Kwaaltjes: Tot vorige week was ik alleen heel moe en veel honger. Sinds een paar dagen ook weer kokhalzen. De hele dag door. Zonder iets raars te ruiken. Ik heb er Emesafene voor gehaald vrijdagmiddag. Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gebruikt (tot week 18 ) en werkt prima. M'n boobies zijn nog vol maar niet meer gespannen. De moeheid is nog steeds aanwezig wel iets minder. Ik ben net een uur uit bed maar zou zo weer terugkunnen. Ik ging me een beetje zorgen maken omdat de moeheid en boobies wat afnam maar herinner me van m'n vorige zwangerschap dat het ook zo ging. In 7e week geen klachten en daarna weer 10x zo erg. Of het zit echt niet goed, maar daar durf ik niet aan te denken. Olivi, had je nog een smiley vanochtend?! Mamasmeisje, hoop dat je snel opknapt meid!
Nou dames vanmorgen niet meer getest, vond het niets toevoegen beter mn testen bewaren voor volgende ronde. Gisteren smiley en de hele dag ongi krampjes dus denk dat dat mn ei was. Gisteravond nog even extra gezellig gemaakt. Nu maar weer op de wachtbank plaatsnemen. Swag wat balen voor je, digi knuf! Wat een ellende knap van je dat je toch naar je werk bent gegaan ik had inderdaad onder de dekens gekropen om de hele dag zielig te zijn. Maar ik ben blij voor je dag je toch een hele mooie LF van 11 dgn had. Volgende ronde hopelijk idd LF van 9 mnd. Mieke spannend hoor morgen testen?
Sorry swag, ik heb je berichtje vanmorgen niet gezien. We zaten tegelijk online denk! Wat zuur zeg! Leef met je mee! Ik had mijn vorige toiletbezoek een roze sliertje.. ikben er bang voor! Zo maar eens weer checken. Hou t nu ff kort! Lees vanaaf alles uitgebreid!