Swag: wat vervelend!! Ongi is nooit leuk! Maar gelukkig is je LF al iets langer! Mieke: voor jou ook mega spannend nu! Ken het gevoel van steeds naar het toilet om te kijken of het wel of niet doorkomt! Hopelijk blijft het bij dat roze sliertje! Ik kom volgende week bij Olivi op t wachtbankje zitten Nu eerst terug mn bed in! Iemand een wondermiddeltje voor mij om snel beter te worden??
Swag hoe ist nu? Beetje troost gevonden bij je man? Wel superfijn dat je LF iets langer is, bied hopelijk ook een beetje troost. Mumm je kwaaltjes zijn niet leuk, maar het kan erger! Mamasmeisje, ui naast het bed? Heb na mijn roze sliertje een tampon gebruikt, 2 zelfs.. Maar ze kwamen er weer schoon uit. Kortom, sinds het sliertje niets meer te zien. Vorige maand had ik ook de dag voor mijn menstruatie een sliertje.. Ik denk daarom nog steeds dat ik ongi word...morgen maar weer afwachten.
Spannend Mieke!! Hier net al wat vruchtbaar slijm, is wel erg vroeg voor mijn doen dus morgen maar beginnen met de ovutestjes. Tempen heeft geen zin nu, zit continue hoog vanwege het ziek zijn.....
Helaas inderdaad ongesteld geworden! Op naar ronde 10! Vind het echt superjammer, maar toch geen tranen deze keer. Ga wel de dokter bellen binnenkort.
Mieke wat vervelend voor je zeg, ben benieuwd naar je doktersbezoek. Gelukkig voel je je nu niet al te verdrietig dat is wel fijn. Liefst wil ik je achteraan gaan in ronde 10 naar de dokter. Maar mn vriend vind dat ik er teveel door geobsedeerd ben en hij vindt dat het geen haast heeft, gewoon afwachten natuur zn gang laten gaan kan makkelijk we zijn nog jong genoeg. Kunnen we nog mooi reizen enz bla bla nou was een leuk gesprek dus not! We zitten even totaal niet op 1 lijn Hoop dat hij nog van gedachten verandert.
Edit: toch even een buitje in de auto.. Vervelend dat jullie er zo anders instaan olivi. Laten we hopen dat het deze keer gewoon raak is! Ik ben gewoon bang dat er bij ons iets mis is. Mijn vriend werkt heel ontegelmatig, slaapt weinig, rijd lange afstanden.. Allemaal slecht voor de zaadkwaliteit. En wie weet is er bij mij wel iets mis. Ik wil gewoon eens een gesprek en zaad testen en dan zien we wel verder!
Oh balen Mieke!! Mischien wil je vriend zinkpillen proberen? Dat helpt de zaadkwaliteit te bevorderen.
Lief mumm maar daar heb ik m al aan geholpen Misschien moet ik ook maar aan de tarwekiem! Donderdag de 31e hebben we een afspraak! Merk dat ik het gister nog aardig droog hield maar mijn vriend was niet thuis en merk dat mijn gedachten dan wel alle kanten opgaan! Zat er even helemaal doorheen. Vanmorgen met dikke ogen naar t werk..
Hier gaat het naar omstandigheden goed. Zag gister een meisje zonder benen en kon meteen alles weer relativeren. Al is dat op CD 3 niet makkelijk. Ik heb vandaag weer geprikt dus op naar 5/11!! Mieke wat super naar voor je. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt hoor. Je kunt ook al toeleven naar de afspraak. Ga je ook bloed laten prikken? Denk omdat jouw cyclus goed is idd zaad wel het eerste onderzocht wordt. En olivi balen dat jullie niet op 1 lijn zitten... Wat is jouw leeftijd ook alweer? Mamameisje weer beter? Mumm hoe voel je je?
Nou Mieke wel fijn dat je nu een afspraak hebt ik ben heel benieuwd, ga zeker mijn vriend nog proberen over te halen of wij ook gaan. Swag ik ben 30, over paar maandjes 31 dus mijn voorkeur heeft het niet om het allemaal zn beloop te laten. Mijn idee is juist als je nu nog paar jaar gaat proberen zonder resultaat en er dan pas achter komt dat je medische hulp nodig hebt bij zwanger worden is dat zonde van de tijd. Wanneer je in de mmm komt gaat het sowieso wat langer duren en bovendien weet ik dan liever meteen waar ik aan toe ben. Mocht alles goed blijken dan kan je 'zorgenloos' verder klussen ook prima. Maar ik hoopte toch wel voor mn 35ste moeder te worden heb op zich nog tijd dus
Eigenlijk stom toch dat we zulke dingen soms nodig hebben om te relativeren? Ik doe precies hetzelfde! Dan denk ik bij mijn vriendin duurde het 4 jaar, dat is pas lang. En laatst overleed er een heel jong iemand en dan denk ik zij hebben die kans samen niet eens gehad... Laat het maar snel 5 november worden en hopen op goed nieuws! Olivi ik begrijp je heel goed. Vanaf je 30e gaat het voor je gevoel ineens hard. Ik hoop dat ik op m'n 32e moeder mag worden. Ervoor lukt niet meer! En ook precies het laatste, het weten waar je aan toe bent! Hoop dat het raak is voor je deze ronde, dan hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.
Olivi ik snap het helemaal. Je hebt echt nog tijd zat hoor (gezien je leeftijd), mijn nicht heeft op haar 36e en 38e hele mooie lieve kindjes gekregen, maar het argument van het reizen heb ik ook weerlegd van mijn man. ik ben vroeger ook de hele wereld over gereisd met m'n ouders en dat is gewoon een kwestie van instelling. waarom zou je niet meer kunnen reizen als je een kind hebt? uiteraard zal je er rekening mee moeten houden, maar onmogelijk is onzin. ik word in februari 28 en dat komt opeens voor mij ook hard aan. ik had gehoopt voor mijn 28e zwanger te raken (oke.. er is nog een kleine kans) en dan komt de 30 wel erg dichtbij (oma's overgang leeftijd). ik zou echt proberen je vriend over te halen. alleen een zaadtest en een bloedtest is zo gepiept en misschien komt er wel uit dat alles goed is. nou prima, weet je dat ook.
hoe gaat het met iedereen? Mieke, ongi weer achter de rug of zit je er nog midden in? Confronterend elke keer he? Ik had het heel kort deze keer, maar 3 dagen.... nu duurt het wachten tot mijn ei weer zo lang. Olivi op het wachtbankje? Mamameisje weer helemaal beter? ook op de wachtbank toch? mumm hoe gaat het met jou? Over twee weekjes alweer echo!!!
Hier inderdaad weer beter, alleen nog beetje verkouden en m'n stem komt langzaam terug. Gelukkig maar want had m'n eerste smiley vanmiddag! Gelijk benut natuurlijk. M'n ei is 3 dagen eerder als vorige maand! Morgen en woensdag nogmaals klussen en dan mag ik ook weer op het wachtbankje!
Na je ei heb je de uitslag van t bloedonderzoek toch swag?! Hoe kijk je er tegenaan?! Mamasmeisje, wat fijn weer een smiley!! Hier gaat alles goed. Vl herstelt goed van operatie. Over paar weken start de dagelijkse revalidatie van 4 weken in totaal. Verder staat alles voor de combinatietest vast. Idd nog 2 weekjes voor de echo. Heb genoeg symptomen om nergens aan te hoeven twijfelen maar toch blijft de twijfel/angst dat het niet goed zit. Hoop dat jullie mij snel volgen meiden.
Ongesteldheid is weg, nu eerst aftellen tot donderdag, dan tot m'n ei en dan tot m'n NOD! Alles in stapjes . Heb dit weekend bijna niet op ZP gekeken, laat staan gereageerd. Gaf best rust. Je had het goed te pakken mamasmeisje! Fijn dat het nu beter gaat! Kun je je smileys tenminste goed benutten! Spannend mumm! Wanneer heb je die combinatietest dan? Daar kun je zelf voor kiezen toch?
Nou ik moet nog een klein weekje op het wachtbankje, heb geen kwaaltjes, voel niks raars dus reken op niet raak. Probeer ook niet te veel met zp bezig te zijn, maar uiteraard hou ik jullie op de hoogte wanneer er nieuws is. En sowieso laatste weekje is het moeilijkst. Ik weet even niet wat de combinatietest is en waarom moet jij dat doen mumm?
Snap precies wat jullie bedoelen met meer rust door niet op zp te kijken. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Olivi, niet gelijk opgeven hoor. Vertrouw in je lichaam! Je hoeft ook niks anders te voelen om zwanger te zijn. Ik hoop echt dat het raak is!! De combinatietest is om te checken of t kindje het syndroom van Down heeft. Het wordt combinatietest genoemd omdat de combinatie van mijn bloedwaardes en de nekplooimeting van het kindje uitwijzen of het Down heeft. Vrienden van ons hebben een kindje met Down en hun wereld stond op zn kop toen ze bevallen was. Ik zou het graag willen weten om (voor zover dat hier van toepassing is) erop voorbereid te zijn. Down is geen reden voor ons om de zwangerschap af te breken. Edit: we hebben de testen als ik 11 weken ben. Nog 4 weken te gaan.