Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik klus vanavond pas. De smiley geeft aan, dat de piek 12-36 uur na de smiley is...

2. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Mijn vriend moet er speciaal voor naar huis komen :) normaal slaapt hij maandag en dinsdag in een hotel.. Dus voor ons ook 's avonds! Veel gezelligheid dames!

3. toers

toers Niet meer actief

Swagartist wat top dat je een smiley had!

Ik zit pas op dag 2 volke bak ongi dus ik begin denk ik zondag met testen op dag 7

MiekeH ik zie dat jij ook wel beetje cyclus vergelijkbaar met mij hebt vanaf welke cyclus dag begin jij met je ovulatietesten? En wanneer heb je dan je smiley?

4. toers

toers Niet meer actief

Wij hebben het soms juist in de ochtend erg gezellig maar soms ook avond net wanneer we zin hebben. Ik werk op onregelmatige tijden en moet vaak heel vroeg om 5 uur al de deur uit naar mn werk, dus dat betekent ook vroeg naar bed... Lastig dus soms met de timing zeg maar :D

5. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Lastig timen idd Olivi, maar dus nooit standaard!

Ik wilde net gaan testen maar t was alles behalve geconcentreerd, nu maar even niks drinken en nog een uurtje volhouden.

Heb af en toe nog een steekje maar nu voornamelijk borrels. En opgezette buik. Spannend!

6. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Olivi, dit is m'n eerste keer met CB testen. Deze keer een smiley op de 15e dag. Ik ben begonnen op dag 8, iets te vroeg vind ik zelf.

Vorige keer op positief op dag 11 bij 25 dagen, daarvoor dag 14 bij 26 dagen.

7. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Tja op vrije dagen ook sterk de voorkeur voor 's ochtends :)

8. toers

toers Niet meer actief

Hey Mieke zijn jullie ook bezig voor eerste kindje? We zitten beide in ronde 7 toch? Leuk we gaan gelijk op.
    Hoe oud ben jij? Ik ben 30 en volgens mijn vriend tikt mn klokje hahaha tik tak tik tak tik tak zegt hij steeds om me te plagen grapjas :)

9. swagartist

Mieke, test je ook s avonds met cb? Je moet twee dagen achter elkaar een smiley krijgen toch?

10. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    @olivi haha mijn klokje tikt enorm! Ik ben 31 en ik wacht al een paar jaartjes op mijn vriend :) nu gaat hij er gelukkig helemaal voor! 1e kindje ook idd

@swagartist ik heb nu alleen 's ochtends getest. Maandag en vanmorgen een smiley. Morgenvroeg nog ff checken, maar denk dat ie dan weg is.

11. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben beginnen testen vanaf dag tien, maar heb maar 4 dagen kunnen testen en geel smiley. Ik heb het wel met ochtendurine gedaan. Heb ook nog nooit andere testen gebruikt, enkel nu de CB. Heb een nieuw pakket gekocht en lees nu dat jullie dit pas rond 10u of 12u doen. Zou dit beter zijn?
    Veel succes iedereen

12. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Nou mijn piek is geweest, vanmorgen geen smiley meer.
    Hoe staat het bij de andere meiden?

@noiloi ik begrijp het niet helemaal, waarom heb je maar 4 dagen getest? Ik denk dat je ei pas later is gekomen. Ik test met de CB met ochtendurine, werkte perfect.

13. swagartist

Ja, smiley dag 2!! Zo spannend echt!

Ik gebruik ook ochtendurine en test ook langer(zit tussen 26-35 dagen en pak daarvan de kansdagen met testen, zo mis ik m in ieder geval niet. Ik ben 27 en gaan ook voor ons eerste kindje, maar m'n eierstokken rammelen ook hoor!! Fijn om er met jullie over te praten, m'n vriendinnen zitten nog in de afstudeerfase dus ik kan nog niet met hen over baby's praten ;)

14. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Oh heerlijk swagartist!!
    Hier nog geen smiley te bekennen :(

Ben op dag 9 begonnen met testen dus moet op tijd zijn. 4 dagen na ongi.
    Moet zeggen dat de steekjes nu wel weer beginnen dus wie weet is t morgen en vrijdag zover!

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik ben 29 jaar trouwens, mijn vriend wordt 30 en we hebben een heerlijk hummeltje van 2.

16. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Hoi allemaal,

Ik heb jullie berichten grondig doorgelezen en ben zelf ook lekker aan het testen! Ik gebruik de testen van 123 thuistest en die bevallen prima (naar mijn weten:)) Maar nu lees ik dat het niet goed is om met ochtend urine te testen en deed dit zelf wel. Nou was mijn vraag wat er dan mis kan gaan met het testen met ochtend urine en kun je je ei dan missen?

Ben benieuwd naar jullie antwoord en succes met klussen allemaal!
    Groetjes

17. swagartist

Hoi wokkeltje, ik heb geen goede ervaringen met de testen van 123, daarom overgestapt op cb. Bij cb staat in de bijsluiter om ochtendurine te gebruiken, maar ik meen mij idd te herinneren dat het bij dipsticks juist weer niet goed is? Je kunt altijd nog een cb achter de hand houden als je denkt dat je ei is?

18. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Nou heb de afgelopen 3 dagen wel een opgezet gevoel en kramp dus hoop dat mijn ei eraan komt! Vorige maand heb ik rond deze tijd lekker 2 keer op een dag getest en de testen waren smorgens en smiddags positief en zelfs de dag erna nog! Wat is je ervaring dan met de dipsticks, gaven ze een onjuist beeld of reageerden ze niet goed?
    Thanks voor je antwoord iig (zo op de vroege morgen):D

19. toers

toers Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook slechte ervaringen met dipstick testen, kreeg helemaal geen positief resultaat ermee.

Als je bij de clear blue 2 dagen achter elkaar een smiley hebt wanneer is dan precies je eisprong, wanneer gaan jullie dan aan de slag zeg maar??
    Afgelopen cyclus hebben wij tijdens de vruchtbare dagen elke dag lol gehad samen, maar dat heeft ook niet gewerkt dus misschien toch maar om de dag nu zoals vaak wordt geadviseerd.

Ik vind het wel fijn om met jullie te kletsen we zitten toch een beetje in hetzelfde schuitje en het is nou niet iets wat je tijdens de koffie met vriendinnen bespreekt. Tenminste wij houden het wel geheim dat we er mee bezig zijn, is het juist een leuke verrassing straks als niemand het verwacht. Alleen mijn zus weet het stiekem ;)

20. swagartist

@wokkeltje, ik testte ook 2x per dag met de dipsticks en ze reageerden niet goed. Nu bij de smiley geeft de dipstick een heeeel licht tweede roze lijntje maar nooit een knaller helaas... Om onzekerheid en turen te voorkomen, overgestapt op de cb. Fijn dat ie bij jou wel werkt! Je ei komt vast snel..

Deel Deze Pagina