Haha dank je! Gaat alles goed Mumm? Tis rustig hier! Iedereen neemt afstand van zp denk ik! @olivi: jouw NOD nadert toch? Merk je al iets? Hoe ist met de anderen? Hier nu 2 dpo denk ik dus we wachten af.. Verder niet veel te melden nog en lees af en toe wat mee overal
Hoi!! Ik lees ook mee hoor, dank mumm!! ik zit nu op CD9 en mijn ei komt tussen CD15 en CD19 dat duurt dus nog even... ik ga naar de gyn op 5/11 na de bloeduitslagen en heeft verder niets met m'n eisprong te maken dat het zo getimed is, maar meer omdat mijn gyn gewoon uber vol zit en ik niet deze week terecht kon. Helaas! Ik hoop dat de HCG helpt deze ronde . ML zegt heel lief, dat het vast nog door het ontpillen komt, maar dat kan toch niet langer dan een half jaar duren of wel?
Ja mijn nod komt inderdaad nu wel dichterbij, voel weinig hoor geen overduidelijke kwaaltjes. We zullen zien dacht eerst ga vrijdag testen maar nu denk ik toch dat ik ga proberen te wachten, uitdaging!!!
Na het berichtje van mumm had ik gisterochtend toch echt iets getypt... Had ik niet op reageren gedrukt, dus stond het er nog: Goedemorgen! Mumm, wanneer vertel je het aan je omgeving? Na de combitest? Goed om te lezen dat je er zo over denkt. In mijn omgeving heeft iemand met 20 wk de zwangerschap afgebroken om die reden. Moet er wel bij zeggen dat het kindje waarschijnlijk ook een hartafwijking hebben. Toch dubbel... Vandaag CD 8 gister op CD 7 vruchtbaar slijm en steekjes in de baarmoeder. Hoe vaag is dat! Gelukkig schrijf ik alles op en had ik vorige cyclussen ook vroeg in de cyclus dit slijm maar kwam mijn ei veel later. Jammergenoeg is mijn vriend niet thuis op mijn verwachte vruchtbare dagen. Hoop dat er nog iets veranderd in de planning, want maandag (13) of dinsdag (14) thuis zou wel toch wel fijn zijn. Vorige smileys: 15&16|12&13|13&14 Anders maar hopen op 14 en 15 dat hebben we nog niet gehad. Ik maak me er nog niet te druk om, het is tot nu toe elke keer nog goed gekomen. Hoe is t met jullie? Edit: collega is bevallen en andere collega heeft zich zwanger gemeld.. T gaat maar door! Zo naar de huisarts!
Succes Mieke!!! En idd hopen dat je ei op dag 14& 15 komt! We vertellen het iedereen na de uitslag van de combinatietest idd. Dat is over 3,5 week en ben dan rond de 11 weken. Ik heb dan hopelijk 2 goede echo's gehad en dan durf ik het wel aan. Hebben jullie gister toevallig die Live-afdeling gezien van een keizersnede?! Wat vonden jullie ervan? Olivi, hoe lang ga je wachten met testen dan?! Ik kan me herinneren dat ik zoiets ook zei; ik hoop dat mijn HCG-windje werkt!!!
Spannend hoor Olivi! Nog maar een paar dagen. Huisarts was heel begripvol, we gaan eerst voor sperma onderzoek en ik ga ondertussen toch maar tempen. Dat is de beste manier om te zien of je ei daadwerkelijk springt. Sperma onderzoek mag als je 3 dagen geen zaadlozing hebt gehad dus we wachten mn vruchtbare daagjes eerst af. Verder veel vragen gesteld en veel zorgen ontnomen. Blij!
Mieke, fijn dat de huisarts begripvol was! En dat je nu zaakonderzoek krijgt. Heeft de huisarts gezegd dat je moet tempen? Mijn gyn zei, dat ik niet meer hoefde te tempen en alleen m'n ovutesten in de gaten moet houden. Ik vind het wel vreemd hoor, dat er allemaal verschillende adviezen zijn... btw, niet bedoeld om jou in verwarring te maken, want ik hoorde van anderen ook dat ze moesten tempen. maar ik juist niet en dat snap ik niet dat ga ik toch dinsdag weer even bij de gyn aan de orde stellen.
Maak je er maar niet te druk om swag. Hij adviseerde het omdat de fertiliteitsarts ook om zal vragen. (Wanneer we worden doorgestuurd) Het hoeft ook maar 1 of 2 maanden. Wel rectaal overigens, dus straks even halen!
@miek, Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting is een goede site om je temp bij te houden. Kun je t grafiekje dan ook uitprinten voor de arts. Heb dit ook gebruikt en werkt erg fijn! Fijn dat de dokter opluchting bracht! Swag, je kunt t ook voor jezelf bijhouden als dat rust brengt. . Wellicht dat het voor jou fijn is om te zien wat je temp doet na de eisprong.Maar wat mieke zegt, niet iedere arts vraagt erom. Hier nog een week wachten! Vandaag is een collega erachter gekomen dat ik zwanger ben. Zooo stom. Ik kwam de kantine binnen, ze kijkt me aan en ook naar mn kruis en vraagt me waarom mn knoop openstaat en wat dat elastiekje daar doet...SLIK! Wat blijkt, hangt mn shirtje IN mn broek en niet erover heen (waar ik al weken op gefocust ben en juist vanmiddag even niet!) Ik kon er hard om lachen en heb t bevestigd. Kan haar wel vertrouwen dat ze nog een maandje dr mond houdt. Maar t was wel even zweten!!
Ah nee mumm! Ook wel weer grappig Had m al geïnstalleerd toen ik eerder van plan was te tempen, maar heb m zojuist ook maar echt even ingevuld.
Vandaag is d-day nog geen bloed ontdekt, nog niet getest dus nog even spannend houden! Zag trouwens een reclame op tv over de nieuwe clear blue ovulatie testen die je 4 meest vruchtbare dagen aangeeft! Beweren dat die nog gevoeliger zijn maar vraag me af hoe die dan werken.
Ik kom even koekeloeren of Olivi al getest heeft maar je houdt t weer spannend lees ik! Ik ga het forum in de gate houden!
Hoi dames! Erg druk geweest dus heb even geen tijd gehad te reageren, ook weinig op zp geweest en is eigenlijk wel goed ook! Heb niet alles teruggelezen nog maar zie dat Olivi vandaag d'r NOD heeft! Spannend! Testdrang kunnen weerstaan dus? Lees na t weekend alles nog even terug! Fijne avond en ben benieuwd Olivi!!
Oehhhh 1 dag overtijd... Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik testje wagen. Ik ben vandaag 12 of 13 dpo weet niet zeker of ik mn ei maandag of dinsdags heb gehad. Nirmaal wordt ik 12 dpo ongesteld dus geef het vandaag nog de lastste kans Hou jullie op de hoogte!
Olivi, wat super spannend voor jou! Ik hoop echt voor jou dat het raak is. Ik heb besloten om niet meer zo vaak op ZP te kijken. Aan de ene kant vind ik het natuurlijk heel fijn om te horen hoe het met jullie gaat en heb ik steun aan jullie lieve woorden, maar ik ben er ook continu mee bezig en aangezien we nu bij de gyn lopen en het misschien wel jaren gaat duren, kan ik er niet meer zo dagelijks mee bezig zijn. Ik moet gewoon meer 'rust' krijgen. Ik wens jullie allemaal het beste toe en ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zijn en een goede zwangerschap mogen hebben.
Heel veel succes swagartist. Ik begrijp je beslissing en hoop dat je snel zwanger mag zijn. Spannend Olivi! Ik kom morgen weer even koekeloeren!