Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Dank meiden, ben blij dat ik hier wel mn ei kwijt kan ;)

Ik heb mijn NOD op 5 september. Maar ga er niet vanuit dat dat m ook wordt. Dan heb ik wel een erg korte lf, zegt nog niks natuurlijk maar heb m liever 14 dagen.

Voor de 1e zwangerschap had ik een cyclus van 30 of 32.
    Kan het zijn dat dat nu ook voor kan komen dan?!

2. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik zie dat alle meiden wel vanalles lijken te voelen. Ons lichaam zit toch raar ineen hoor. Hier ook veel zwangeren rond mij. Mijn collega moet elke moment bevallen, zij weet het ook dat we aan het proberen zijn. Bij haar hebben ze pas na 8 weken kunnen vaststellen dat ze zwanger was. Pas na een 2de bloedtest konden ze het zien. Ze verteld me ook dat ze ook last had van krampjes, zoals je krijgt als je ongesteld zou worden en toch zwanger dus. Ondertussen ben ik ook heel emotioneel :( ik zou elk moment kunnen wenen zonder een goede reden. En die man van mij snapt dat dan niet hè ;) en dan wordt ik nog ambetanter :)

Voor de wachtenden onder ons, ik duim mee!!!
    Voor de klussers onder jullie, ga ervoor :-D!!

3. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Mumm, dat weet ik niet hoor, maar dan is het niet heel gek wanneer je nu ook een keer een langere cyclus er tussen hebt? Hoe bombeerden jij je NOD eigenlijk? Gewoon op 28 dgn?

Balen Noiloi, moed houden hoor!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bombeerden?! Wat is dat? :)

Ik denk dat je bedoeld hoe ik mn cyclus heb vastgesteld?!
    Ik heb het uiterste genomen sinds de spiraal eruit is, dat is 29 dagen.
    Twee maand geleden ging ik van 32 dagen uit en werd ik 6 dagen eerder ongi,

Ik ga voorzichtig uit van 32 dagen :). Even NOD uitrekenen....;)

5. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Zo...ben ik,weer...NOD is 8 september met cyclus van 32!

Ei staat nu op aankomende zaterdag, laat ik nou net die dag een feest hebben...van mn eigen vent! Whaha dan maar in de middag even een powernap ;)

Ik heb weer beetje hoop meiden!!!

6. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Haha bombeerden = bereken :)

Fijn dat je weer een beetje hoop hebt. Beter een goede power'nap' dan de hele middag hapjes maken :)

Ik heb net de CB gebruiksaanwijzing er nog eens op nageslagen en bij dat voorbeeld gaan ze inderdaad uit van 14 dagen na je smileys. Dus moet zelf ook maar van wo 4/9 uit gaan. Een cyclus v 30 dagen dus.

7. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Wat n heerlijk gevoel om de dag mee te starten!
    Mn ei is terecht!

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Enneee...wanneer is t nou t beste om t gezellig te maken?! Vanavond toch?! Of morgenochtend? Hebben t gister ook gezellig gemaakt

9. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Zou gewoon vanavond en morgen doen. Hebben dat ook bij mijn eisprong gedaan 10 augustus, dag ervoor zelfde dag en dag erna en kijk mijn banner :) veel succes! :D

10. swagartist

swagartist Niet meer actief

Yes!!!! Wat fijn!!! Ik had het 2 dagen ervoor gedaan, op de dagen van de 2 smileys en voor de zekerheid ook nog de dag na de smileys!

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ohh heerlijk!! Ik ben zo blij!!

Eviiii, ik hoop dat ik en alle meiden hier snel ook zo'n banner hebben! Gefeliciteerd!!!

Swagartist, thanks! Dat wordt een druk weekendje hier!! Haha!

12. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    Evii proficiat!!! hopelijk kunnen de andere meiden en ik inderdaad ook snel zo'n banner maken. (al moet iemand mij dan toch eens uitleggen hoe ik die banner moet maken ;) ).

Mumm: ervoor gaan zou ik zeggen!! De dag zelf, de dag erna en dan nog eens alst kan. Je kan maar zeker spelen hé ;).

Hier vandaag NOD normaal (als mijn cyclus dezelfde is al vorige keer). Maar ik wacht nog mooi af om te testen tot volgende week indien ze er de komende dagen niet doorkomen. (hopelijk hou ik het dan zolang vol om te wachten :-D )

13. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Super mumm! Lekker aan het klussen :) en wat fijn in het weekend! De hele dag de tijd!

En Eviii gefeliciteerd!

Vandaag dus alles nog rustig Noiloi? Laten we duimen dat dat zo blijft!

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Dank jullie wel lieve meiden *strooit wat hcg rond*:)

15. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey meiden,

Mag ik hier nog even komen meekletsen?
    Ik ben 28jaar en mijn vriend ook.. we zijn nu bezig voor ons eerste kindje.. we zitten ondertussen al aan ronde 13 en hebben ook 2 miskramen achter de rug. (zie je onderaan men handtekening ook)

Heb deze cyclus (nu de derde na de curretage) ook de CB ovulatietestjes gebruikt, vorige vrijdag op dag 12 had ik een smiley.. die dag hebben we het gedaan, de dag erna en zondagavond nog eens voor het geval dat :p
    We hadden op de dag van de smiley op vrijdag, van woensdag geen gemeenschap gehad, dus ik denk dat de zaadjes wel goed genoeg waren.. nu maar hopen dat t gewerkt heeft en dat ik een superei had met superzaadjes van mijn ventje :p

Zit nu 7 dagen voor mijn NOD en voel al een paar dingen die ik ook voelde toen ik zwanger was de tweede x ... hopelijk goed nieuws volgende week!

proficiat aan alle zwangeren en succes aan diegene op het wachtbankje, ik schuif er gezellig bij :)

16. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Clearblue ovulatietesten vind ik super. Inderdaad geen onduidelijkheid meer over wel of geen dikke streep, maar gewoon een smiley. Echt wel een aanrader idd!

17. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    P.s. Bij de eerste was het met (CB ovulatietesten) binnen 3 maanden raak. Bij de tweede pas na 10 maanden, maar toch vond ik het heel prettig om te weten dat ik wel gewoon telkens een eisprong had.

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoi dames!

Ik wil graag meekletsen hier!
    Ben 29 jaar en ga nu ronde 3 in voor ons 2e kindje. In vorige ronde ovu test van z&k dipstick gebruikt en wanneer deze donkerder werden ook CB digitaal gebruikt. Toen z&k knalpositief was, gaf cb geen smiley. Dag daarna was z&k alweer minder posi en cb nogsteeds geen smiley. Toen gestopt met testen want dacht mn ei al gehad te hebben. Wel geklust maar uiteindelijk niet zwanger dus.

Nu ronde 3 wil ik alleen de CB testen gaan gebruiken. Lees er zoveel positieve verhalen over. Voor het eerst ook maar gaan tempen.

Testen jullie 1 of 2x per dag?

Spannend voor degene op het wachtbankje!

19. swagartist

swagartist Niet meer actief

Welkom allemaal! Cb test ik alleen in de ochtend (staat ook in de bijsluiter) dus heb die wijze maar aangehouden! Wanneer is jullie NOD?

20. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Gezellig hoor! We mogen wel een NOD lijstje maken (alhoewel dat in een andere topic zou horen), maar anders onthoud ik ze niet allemaal :)

Deel Deze Pagina