Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Gefeliciteerd Noiloi!!

2. swagartist

swagartist Niet meer actief

Mieke, bedankt. Ik vond het zo jammer dat ik jullie kwijt was! Klinkt niet best Olivi, wat super naar. Hoop zeker dat het snel weer beter gaat en dat je gewoon aan de klus kunt :)! Mieke, misselijk... echt wie weet!! had je dat daarvoor nooit? Ik hoop het echt voor je dat het raak is. Ik voelde me vandaag belabberd... heb ook wel wat krampjes in de buik, maar eigenlijk was het vandaag vooral hoofdpijn... ik heb last van mijn holtes en ik denk dat er weer een ontstekinkje aan zit te komen... helaas.Bedankt mumm voor de tip. Mocht ik weer door moeten naar de volgende ronde dan neem ik zeker ff een kijkje op MP!

3. swagartist

weten jullie trouwens hoe ik nu deze club in mijn clubs zet? Anders kan ik 'm straks weer niet terugvinden :)

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bovenaan elke pagina staat onderwerp tools. Als je dit aanklikt zie de laatste optie, abonnement op deze club nemen..oid..
    En dat is m!

5. toers

toers Niet meer actief

Swagartist bovenin staat onderwerptools dan kun je abonneren op dit onderwerp dan komt hij in je gebruikersprofiel en kun je ons steeds terug vinden.

Dat die cyste steeds terug komt schijnt gewoon pech te zijn, geen oorzaak bekend helaas. Als het een probleem blijft kunnen ze hem nog helemaal verwijderen schijnt.

Swagartist als je vrijdag hebt geklust lijkt me prima toch een dag voor je eisprong dat moeten de zaadjes makkelijk overleven.

Ik had de afgelopen 2 rondes steeds krampjes na de eisprong tot aan mn menstruatie dacht ik steeds ja nu is het raak. Ook vet zere borsten. Zo irritant dan zit ik steeds verschijnselen mezelf aan te praten. Enige waar ik nu nog op vertrouw is een posi test in mn handen.

6. swagartist

Haha ja daar ben ik ook bang voor, dat het tussen m'n oren zit en ik van alles voel wat eigenlijk niet zo is. Dat ik me maar iets inbeeld. Ik schrijf nu alles op per dag hoe ik me voel. Heel kort hoor, maar dan kan ik ff monitoren wanneer ik nou ergens last van heb. Je weet maar nooit of het nuttig is.

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoi dames,

Sorry! T was niet mijn bedoeling dat jullie het topic terug moesten zoeken maar dacht, laat ik er maar gelijk een clubje van maken :D
    Ga straks ff teruglezen! Vandaag dagje weg geweest en nu eerst ff douchen.

@mumm84: Ik heb net ook testen op marktplaats gekocht. 18 stuks voor 25 euro incl 2 testhouders. Mooi toch? Heb er nog 4 liggen van vorige maand dus zit de komende maanden weer even goed. Hopelijk heb ik ze maar 1 maand nodig.

8. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Welcome back!

Mumm, geen ongesteldheid hoor.. Dat mag niet! Zou ook wel heel vroeg zijn. Ben wel een paar x naar de wc gegaan om ff te checken.
    Vandaag vruchtbaar slijm, tja je kunt het vandaag altijd nog een keer doen ;).

Swag, ik heb dat anders eigenlijk nooit. Het is ook met vlagen, maar nu zit mijn migraine van gister er ook nog wel een beetje.. Dus daar kan het ook van komen. Ik schrijf ook zoveel mogelijk op, anders ben ik het zo weer vergeten.

Olivi, die zere borsten heb ik ook gehad. Sinds vorige maand niet meer. Ik kon er echt niks aan hebben. Maar ik wist niet zo goed of het kwam doordat ik de pil niet meer slikte, of doordat ik een knobbeltje in mijn borst had (goedaardig gezwelletje, inmiddels weg). Dat kwam echt een beetje tegelijk. Bultje weg, pijn weg!

9. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    Hoi allemaal,

Blij dat ik jullie terug heb gevonden. Ik lees morgen alles eens om deftig te antwoorden.
    Alleszins veel succes. Wij wachten op uitslag bloedonderzoek :)

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Nu we een club zijn: ook ff een NOD lijstje maken :D

NOD
    Mieke H: 3 september, ronde 7
    Swagartist: 4 september, ronde 5, 1e kindje
    Mumm84: 7 september, ronde 3, 2e kindje
    Olivi: ronde 7,
    Rian89:
    Mamasmeisje: 17 september, ronde 3, 2e kindje

ZWANGER
    Noiloi: uitgerekend ?? mei 2014 jongen/meisje

Hopelijk ben ik niemand vergeten en klopt het een beetje zo. Anders zelf even verder aanvullen.

11. toers

toers Niet meer actief

Goed gedaan mamasmeisje!

Ik heb mijn nod op 13 september en is 1e kindje

Misschien onze leeftijden erbij? Ik ben 30

12. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Leuk mamasmeisje! Ik heb m aangevuld, ook met leeftijd.

NOD
    MiekeH: 3 september, ronde 7, 1e kindje -31jr.
    Swagartist: 4 september, ronde 5, 1e kindje
    Olivi: ronde 7,
    Rian89:
    Mamasmeisje: 17 september, ronde 3, 2e kindje

ZWANGER

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    NOD
    Swagartist: 4 september, ronde 5, 1e kindje -27jr.
    Olivi: 13 september, ronde 7, 1e kindje -30jr.
    Rian89:
    Mamasmeisje: 17 september, ronde 3, 2e kindje -29jr.

ZWANGER
    Noiloi: uitgerekend ?? mei 2014 jongen/meisje[/QUOTE]

En weer ff aangepast :)

14. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    En als mumm of Noiloi nou 28 is zitten we mooi op volgorde! Ik ben wel oud zeg ;)

15. swagartist

31 is niet oud hoor! No worries. M'n nicht heeft prachtige kindjes gekregen met 35 en 37 jaar!

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Helaas... ik ben 29 :D

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Mamasmeisje;15668695]NOD
    Mumm84: 7 september, ronde 3, 2e kindje - 29 jr.
    Rian89:

ZWANGER

Leeftijd erbij gezet!

18. toers

toers Niet meer actief

31 is toch niet oud!!

Vandaag misschien smiley... Ik verwacht hem nog niet op zn vroegst woensdag maar denk zelf later.
    Ik denk dat ik ook een late eisrong hebben relatief kortere luteale fase.

Wel irritant ik zit steeds op mn werk die testen te doen, dacht dat eerste plasje 5 uur in de ochtend wel beetje vroeg is. In de bijsluiter staat alleen 4 uur lang niet plassen voor testen dus ik test nu steeds tussen 10 en 11 uur dat is dan 2de plasje van de dag. Alleen als je niet mag plassen dan moet je juist zoooo irritant ophouden.

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik zou toch die van 5 uur doen Olivi, dan zit er iig 4 uur tussen en hoef je geen plas in te houden.
    Tenminste, ik neem dat je niet om 1 uur pas naar bed gaat :D.

Gisteravond zei mijn dochter voor het slapen gaan: mama, hou van jou. Een week geleden was het nog: Haakssiiie-jaauw!

Ben zo trots!! Ik kon niet stoppen met knuffelen!

20. Noiloi

Noiloi Lid

20 aug 2013
    12
    0
    0
    Hoi meiden,

Zo spannend allemaal voor jullie!! Wij hebben steeds om de andere dag geklust en blijkbaar veel geluk gehad dat het de 1ste ronde al prijs is :)

NOD
    Mumm84: 7 september, ronde 3, 2e kindje - 29 jr.
    Rian89:

ZWANGER
    Noiloi: uitgerekend 7 mei 2014 jongen/meisje- 1e kindje - 28jr

Leeftijd erbij gezet!

Deel Deze Pagina