Wie ook nieuwe ronde november?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een paar topics hier ooit geopend...er is veel gebeurd het laatste jaar. Mijn vriend en ik proberen al een tijdje een babytje 'te maken' maar helaas is dat al 2x misgegaan, zie mijn onderscript.

De laatste miskraam was in augustus....de gyneacoloog kon geen speciale reden vinden. We hebben geen echte testen al ondergaan. Mijn weefsel is wel gecontroleerd na de 2e miskraam maar ze konden niks vinden. Ook uit de echo's en mijn regelmatige cyclussen is niks geks te vinden.

Dus we gaan het maar nog een keer proberen :) Met volle moed zijn we dus sinds september weer bezig maar het is nog niet raak geweest.
    Bij de andere 2 zwangerschappen was het meteen de 1e ronde raak en nu gaan we alweer naar ronde 4... het is best frusterend als je elke maand dan toch weer ongesteld wordt :(

Wie gaat er deze maand ook voor een kleintje?? En wanneer is jullie 'te verwachten' eisprong??

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wij ook!!
    We gaan dit maand goed kijken of ik uberhaupt nog wel ovuleer ivm schade na bevalling.

Succes!

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje als ik jouw onderschrift lees heb je ook al heel wat doorstaan! Jij ook suc6 en het zou leuk zijn als je iets laat horen hoe het bij jouw verloopt deze maand :)

4. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook.
    In juli een miskraam gehad met 11 weken.
    Ik was toen na 2 maand zwanger.
    Ben nu nog niet zwanger.
    Mijn lijf houd me steeds voor de gek.

Deel Deze Pagina