Mijn cyclus duurt weer vrij lang deze keer.. Ik zit nu op dag 42.. ik heb ovulatietesten gedaan en heb mijn eisprong gehad rond dag 30-32 (zie foto) Zondag heb ik getest (dag 40) en een licht streepje maar wel goed zichtbaar.. ik helemaal happy natuurlijk.. maandag weer getest en.. wit!! Ik snap er niks meer van...
Zelfde test, zelfde tijdstip? Lijntje binnen de afleestijd? Jw bent pas 9 dpo. Das ook wel heeeel vroeg hoor. Wellicht heb je geen eisprong gehad eb had je zondag nogmaals een piek, waar je zwangerschapstest op reageerde?
@Ukkie1 hoe bedoel je zelfde test, zelfde tijdstip? Van die ovulatietest? Die zijn idd allemaal zelfde merk en zelfde tijdstip.. Lijntje van de zwangerschapstest was er idd binnen de afleestijd en ook mooi roze.. het lijkt me dat ie te donker is voor een eisprong..
Ik bedoel of je de zelfde zwangerschapstest heb gebruikt beide keren en beide op t zelfde tijdstip hebt gedaan. Spannend hoor ik hoop voor je dat je deze week eeb positieve test hebt.
Welke datum was de een na onderste ovutest (die is het meest positief). En was de kv test van afgelopen zondag? (Vd foto). En helaas kan de kv test echt met dit streepje op je lh hormoon hebben gereageerd Dus die optie zou ik zeker in je achterhoofd houden.
@Ukkie1 oh zo, nee de positieve test was in de middag en de negatieve in de ochtend.. maar ik heb maandagmiddag nog eens getest en die was ook negatief
Dus 7 september je posi ovu. Op 9 september je vermoedelijke eisprong en dus op 17 sept de wondfo (is exact dezelfde test als kv trouwens ). Dat zou dan 8 dpo kunnen zijn en vandaag 10 dpo. Maar ik denk eerder dat je ei NIET is gesprongen na de piek op de 7e maar dat hij het nu weer heeft geprobeerd net een 2e piek op 17 september. Hopelijk is hij dan nu wel gesprongen. Dit zou dan betekenen dat je nod niet over een dag 4 is maar pas over een dag of 14.