Ja, ik heb vandaag gebeld. Er werd me verteld dat het inderdaad vreemd is dat ik acht dagen positief test. Ze raadde me aan om een zwangerschapstest te doen, indien deze negatief blijkt moet ik contact opnemen met de arts. Ze dacht zelf misschien aan PCOS of iets in die trant..
Nee nog niet. Als het goed is moet ik rond 5 mei ongesteld worden. Dus wil nog even wachten met testen.
En hoe is het vandaag met de clearbleu... Goed dat je contact hebt opgenomen.. Miss ook met je HA even contact opnemen en evt.. Laten doorverwijzen ivm je dagen achtereen smile..
Na die acht dagen vond ik het wel even goed zo haha . Dus ik zal mijn zwangerschapstest afwachten en daarna contact opnemen met de HA. Hopelijk is de test gewoon positief :O
ben benieuwd kan meerdere redenen hebben, bij pcos komt het voor, maar ook bij zwangerschap enne gezien je laatste menstruatie zou het best eens kunnen gaan om het laatste
Dan zou ik toch proberen een testje ge doen aangezien he al zolang positief test met ovulatie test en clear blue ook aanraad dat te doen is ie wit weet je in ieder geval dat t daar niet door komt
Spannend zeg! Ik zou ook inderdaad even een zwangerschapstest doen. Soms reageert een ovulatietest op een zwangerschap. Als die zolang positief blijft.. ik hoop dat je morgen positief test
Mijn cb test was 5 dagen achter elkaar positief en toen waren mijn testen op dus geen idee hoe lang ze daarna nog positief geweest zijn... Die ronde wel zwanger geraakt! Helaas een mk geworden....
Nou dames, de test is inmiddels gedaan. En volgens mij is deze licht positief :O! Vind het allemaal onwerkelijk en van mijn vriend moet ik een dure/goed functionerende test halen haha! Want die denkt ook dat het niet klopt (Action test).