Haii dames, Even een vraagje. ..afgelopen maandag zat ik op 12 dpo (dacht ik) uitgaande van een cyclus van 37 dagen..test was negatiefdus ik dacht nou oke ik w8 op mijn menstruatie. Afgelopen dagen hele lichte krampjes gehad die komen en gaan. En...nogsteeds niet ongesteld. Ik zou nu dus op 17 dpo zitten. Heb na maandag ook niet meer getest want ik dacht heel nuchter ik word gewoon ongesteld. Hebben er meerdere gehad die voor hun nod negatief testte en erna wel positief? Ik ga morgen ochtend een testje wagen maar ik denk.. Waarom zou die nu opeens wel positief zijn als die dat op 12 dpo niet was? Die was echt omo wit. Ik denk een beetje negatief (ik weet het is slecht) van dit zal mij wel niet gegund zijn maar wil gewoon geen grote tegenvaller hebben morgen Dusss sorry voor het hele verhaal moest even me ei kwijt haha. Wie heeft dit dus wel eens gehad? X
Ja ik heb met ovulatie testen getest.. Deze waren positief op 21 en 22 oktober. Ik ben in juli gestopt met nuva ring.
Dan zou op 23-24 oktober je eisprong zijn geweest en met een lf van 14 dagen zou dan je nod op 6-7 november zijn en nu dus 1-2 dagen overtijd. (15-16 dpo). Dan zat je maandag nog op 10-11 dpo en dat kan idd te vroeg zijn Succes morgen!!
Succes met testen. Het kan zeker zo dat maandag te vroeg was en de test dus nog geen hcg Kon detecteren. Morgen even met ochtendurine proberen. Dan weet je het. Ik weet hoe spannend het is! Zal voor je duimen.
Goedemorgen het is 4:00 uur in de ochtend en zien jullie wat ik zie???? Whaaaa ik ben hyper! Straks na m'n werk nog een test halen! O my... Deze foto is na 4 minuten genomen. Binnen 2 minuten stond er al een lichter streepje. BLIJ!!!!!!!!