Lopen ovulatietesten op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Esther1991, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Gisteren had ik deze ovulatietest. Het was de meest heldere tot op heden, maar aangezien de streepjes nog steeds niet even donker waren, dacht ik dat hij negatief was. Ik had gehoopt dat ik vandaag een positieve test ging hebben. Nu neem ik vandaag een nieuwe test en is er enkel één vaag streepje. Een zeer negatieve test dus.
    Mijn vragen:

- Lopen ovulatietesten op? Worden ze steeds donkerder naarmate je ovulatie nadert?
    - Kan het dan mijn test van gisteren toch positief was? Wat denken jullie? (zie foto)

Ik heb PCOS en heb dus zeer onregelmatig of zelfs geen eisprong.

Ik heb rekening gehouden met niet teveel drinken en dergelijke voor ik de test deed.

Bijgevoegde bestanden:

2. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb nu schrik dat ik mijn ovulatie eventueel gemist heb. Ik ovuleer heel weinig en moeilijk...Gisteren expres niet geklust om te sparen omdat ik dacht dat ik vandaag een duidelijkere ovulatie zou hebben en het zaad dan in betere conditie te hebben...

Of zou mijn ovulatie gewoon nog komen?

Op 16/02 had ik echo bij gyn en toen zei ze dat ik mijn eisprong niet de eerste 7 dagen ging hebben

3. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Probeer anders eens clearblue met smiley... Is wel duurder maar je hoeft niet zelf streepjes te lezen.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Niet altijd, ik heb het vaak 1 dag voor piek dat ie iets duidelijker wordt

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Denken jullie dat de test op de foto positief kon zijn?

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Als ik mijn testen zie dan is dit niet postief
    Het moet net zo duidelijk of juist donkerder zijn dat de c streep

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    @Molensteen: Oké, dankjewel. Ik dacht ook van niet. Ik had ook geen vruchtbaar slijm ofzo. Maar omdat de test vandaag nog bleker was (en ik dacht dat het iedere dag beetje donkerder werd) twijfelde ik.

Ik ben er ook nog nooit in geslaagd een positieve ovulatietest te hebben dus weet niet hoe dat die er bij mij zou uitzien

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor mij lijkt deze ook niet helemaal positief, kan nog net ietsje donkerder denk ik. Ik gebruik de action-testen, maar die worden bij mij ook nooit zo donker als de controlestreep, wel wat donkerder dan deze streep.

Misschien inderdaad eens een ander merk proberen? Voor de rest kan ik je helaas weinig tips geven :(

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik kan je sensitest of Zwangerenkids aan raden. Zijn dipsticks. Erg fijn en goedkoop als je in jouw geval echt moet zoeken naar een positieve test.
    Zodra mijn slijm aangaf dat ik vruchtbaar zou zijn ging ik 2 x per dag testen

Voorheen ivm onregelmatige cyclus vele testjes gedaan, maar deze ronde mijn slijm in de gaten gehouden en zodra het echt goed lotionachtig was gaan testen en had meteen een knaller te pakken
    In de avond ook nig es helder rekbaar slijm....

10. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Toch dankjewel Dora26 om het even te bekijken!

Die ovulatietesten maken me helemaal gek :(

Deel Deze Pagina