Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pemmie, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pemmie

pemmie Lid

19 jun 2012
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo,

Ik zit hier met een beetje stress en spanning :cool:.
    We proberen zwanger te worden dmv zelf inseminatie, afgelopen 6 nov
    Eisprong gehad.

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, toch gister en zondag zwangerschapstest gedaan.
    De test van zondag had al een heel licht streepje, de test van gister wederom er licht streepje. Ben toch nog maar even naar de drogist gegaan om een ander merk ( predictor early ) te halen. Ook deze had een licht streepje. Na 15 min wachten bleef ook bij deze test de uitslag een beetje moeilijk zichtbaar, maar wel een streep. Ook als ik een ovulatie test doe komt er een streepje.

Mag ik mezelf al helemaal blij maken?
    Ik heb namelijk ook het idee dat ik vaker moet plassen, en ik bepaalde geuren beter ruik!

2. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streepje is een streepje meid.
    Ik zou morgen nogmaals testen en kijken of het streepje donkerder wordt.
    Je kunt pok een bloedtest doen, dan weet je het ook!
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd en succes!

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    streepje is streepje

voorzichtig gefeliciteerd!!

heb je foto('s) ?? :D

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die test van Predictor Early is niet betrouwbaar. Daar testen mannen nog positief mee en iemand bleek zwanger kraanwater te hebben.

Maar je had ook nog een ander merk test gedaan? Welk merk was dat?

Anders even Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB digitaal (die aangeeft zwanger/niet zwanger) kopen.

5. pemmie

pemmie Lid

19 jun 2012
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Ik heb zw testen van 123zwangerschapstest.nl. Ik heb deze testen eerder gebruikt, toen ik niet zwanger bleek. En toen was er totaal geen streepje te zien. Nu al 2x een streepje plus1x streepje op de predictor. Ik blijf het een beetje eng vinden.... Ben eigenlijk al heel blij, maar ook bang voor teleurstelling.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Foto's :D dan kunnen we jou uit je lijden verlossen ;)

7. pemmie

pemmie Lid

19 jun 2012
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Ik kan op het moment geen foto's laten zien :( ben op mijn werk
    En de streepjes zijn nu donkerder dan gister avond.

De streepjes waren licht roze, ze hadden een kwart van de kleur van de controle streep.

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dan denk ik dat je lekker zwanger bent :) maar toch, vanavond even plaatsen :)

9. pemmie

pemmie Lid

19 jun 2012
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Laten we het hopen! Ik weet niet of ik vanavond de mogelijkheid heb :( druk druk druk!

Zou het kunnen dat ik nu ook al last heb van de plasser-rietus, betere reuk en steekjes onder mijn navel?

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan hoor :)

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik zou of langs de dokter gaan of een cb digi halen voor bevesteging en die morgen of overmorgen met ochtend urine doen! :)

12. pemmie

pemmie Lid

19 jun 2012
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Gister avond toch maar weer een test gedaan, nou..... Ikben hartstikke zwanger :D duidelijke streep te zien! Voor zekerheid nog maar even naar de supermarkt geracet en een clear blue gehaald, ook die was hartstikke positief! Ik ben zoooooo blij

Nu toch of even wennen aan het idee, en hopen dat alles goed gaat!

Deel Deze Pagina