Hallo allemaal Vanmiddag heb ik de clear blue plus test gedaan 2-4 dagen voor nod. Vandaag zit ik op dag 25 vandaag (mijn cyclus schommelt tussen 27-29 dagen). Ik weet dat ik te vroeg getest heb maar was zo kotse misselijk. Ik weet dat clear blue plus nog wel eens graag pennenstreep aangeeft maar dit was en is in opgedroogde staat absoluut niet het geval. We zijn nu al 4 jaar bezig voor een 3de. Graag jullie mening.
Kun je een foto van dichterbij maken? Ik zie op deze foto namelijk geen plusje op de test. Wellicht dat dat op een foto van dichterbij beter zichtbaar is.
De kwaliteit van uploaden hier is bagger op de iPhone zie ik hem namelijk in het album van de iPhone zelf wel scherp
Ik weet niet of hij het zo scherper weergeeft even kijken of het zo beter is (link aanklikken) Zelf zie ok de streep wel maar na div vals positieve testen (wel overigens van goedkoop merk) durf ik nog niet positief te zijn
Deze test is van net met middag urine (was niet zo geconcentreerd als gisteren) heb de foto wel donkerder gemaakt
Ergens in de verte lijk ik toch wel wat te zien. Niet op alle foto's maar zeker op de laatste en de eerste zie ik wat! Wat ontzettend spannend en onzeker voor jullie! Zeker na zo'n tijd!!!
Ik hoop het zo vooral omdat de kans om op een natuurlijke manier zwanger te wordend zeer klein is. Geloven doe ik pas bij een knal test
Ik zie het streepje op alle testen. Dus ik neem aan dat je dan zwanger bent! Voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk blijft ie plakken.
Ik zie m ook maar ik zou n andere doen.. Plustesten zijn vaak onduidelijk en geven vaak valse streepjes