Clear blue plus test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kikkert, Aug 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Ik zie hem ook, vooral op je 2e foto.

Zolang het geen pennenstreep is, is er zeker hoop. Toen ik zelf met deze testen een hele tijd geleden vals positief testte was dat een heel dun streepje.

Ik duim voor je!

2. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

Aug 6, 2015
    1,047
    34
    48
    Female
    Spannend zeg! Hoop voor je dat een andere test snel meer duidelijkheid geeft.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties. Het is zeker geen pennestreepje. Maar ik heb de laatste 4 jaar zo vaak een vals positieve gehad (Kruidvat, sensitest, matcare ect) vandaar dat ik dacht nu toch nog maar eens cb (nooit vals positief mee getest overigens) maar zolang d'r geen knal test is geloof ik het niet ben ik al te vaak voor op de koffie gekomen met die valse lijntjes.

Kruidvat en sensibaby geven trouwens ook een super licht nauwelijks zichtbaar lijntje

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Helaas ondanks dat ik vanochtend weer z'n vage streep had (geen penne streep) ben ik ongi geworden.

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Wat jammer

6. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Jammer...

7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Aw balen!!
    Was hij lichter dan de andere test?

Kan het geen laten nesteling zijn? :(

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Ik ga er niet vanuit dat het een innesteling is. Op een of andere manier test ik op of net voor nod bijna altijd licht positief (vaak wel Tuur lijntjes).

Dinsdag telefonische afspraak met de gyn kijken wat die zegt

9. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Ja goed idee!

Raar dat je vaker zo test, vervelend ook! Sterkte en succes komende cyclus!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Thx lief van je. Ik zie jou banner zwanger van harte gefeliciteerd!
    Ik moet zeggen ben er rustig onder na 4 jaar word je er ook wel rustig onder want anders word je gek (maar ik heb twee gezonde kids dus ik mag niet klagen)

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Ik snap je volledig, wij zijn om en nabij 3 jaar bezig en ik moet ook zeggen dat elke maand nog steeds zwaar is, maar hoe ik erop reageer steeds rustiger wordt.

Ookal heb je 2 gezonde kinderen, wanneer je zo hard wenst voor dit geweldige wonder en het niet mag lukken doet dat enorm pijn. Ik zou zeggen haal troost uit je kids, maar schuif je emoties niet aan de kant.

Sterkte!

Deze maand is heel vreemd geweest voor mij, maar ik hoop dat het eindelijk eens goed mag gaan. Wat lijkt moeder zijn me een wonderbaarlijk gevoel. :)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Zeker elke wens is een wens vanuit je hart maar ik heb er ondanks alles wel wat meer vrede mee omdat ik er al twee heb. Hoop dat deze kleine in je buik blijft zitten. Moeder zijn is super mooi maar natuurlijk ook zware momenten

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38

Is niet raar hoor. 9 van de 10x is er een bevruchting, maar fout in de aanleg. Dit resulteert dus in een menstruatie. Veel vrouwen testen dan ook niet eerder (behalve wij allemaal hier haha).

Nu lees ik ook weinig tot geen zaad, dus kans dat er idd een foutje was in de aanleg oid.

Hopelijk snel resultaat met de icsi!

Share This Page