iemand ervaring met clearblue plus??? deze zou eerder moeten kunnen testen dan een andere test? mijn nod zal donderdag zijn...wil misschien anders morgen vroeg testen??
Ik heb met die test 7 dagen voor de nod positief getest maar het mocht niet zo zijn, is ook al 4 jaar geleden hoor. Maar iedereen is anders natuurlijk! Succes meis! Liefs
cb plus kan je beter na je nod doen.. de gevoeligste is de kruidvat 2 voor 5 euro en bij de cb plus moet het verticale streepje net zo breed zijn als het horizontale voordat ie echt positief is er zit namelijk altijd een pennenstreepje op die test. en veel vrouwen denken dan ook dat ze positief hebben getest terwijl dat niet zo is..
oh zoals ik lees, op bijsluiter, is iedere streep wat komt dat dit betekent dat je wel zwanger bent! ik heb niet de gewone clearblue he! op bijsluiter staat ook dat deze eigenlijk is voor vroege testers....?????
ja is de clear blue plus toch?? nee de kruidvat 2 voor 5 is gevoeliger.. en nee er komt altijd een pennestreepje op te staan.. daar vergissen echt veel vrouwen zich in.. ik zou echt naar de kruidvat gaan die 2 voor 5 euro kopen en pas wanneer die echt posi aangeeft de clearblue doen.. suces meiss!!!
oke dan was ik eigenlijk ook van plan om het op die manier te doen!! maar omdat ik nu al paar dagen echt niet goed eraan ben....dacht ik van zal ik al eerder gokje wagen haha!!! want moet nog naar kruidvat toe snap ie...
als jij denkt dat het raak is zou ik het gewoon proberen.. je weet maar nooit mischien is ie wel knal positief succes meiss.. kom je wel een foto showen
Ben heel benieuwd Sasje! Hoop zooooo dat je positief test!! Heel veel succes mocht je morgen ochtend testen.. en laat het ons weten hé! Hele dikke knuf xx
hmm dit is de kruitvat de luxe, heb dr nog een van cb plus.ook zo'n shit streep. helaas geen verkleinde foto van..
ja die clear blue , niks clear eraan* kruidvat test gaf een blauwe lijn aan en cb negatief . verwarrend die testen , zo te zien ben ik niet de enigste met dit probleem .... groetjes